ق و توییتر پیوستن به مبارزه علیه ما خواسته برای متقاضیان ویزای آنلاین دسته

ق و توییتر را در زمینه حمایت از شواهد در یک طرح دعوی در دادگاه در برابر دولت ایالات متحده که چالش ها نیاز است

توسط PARINEWS در 12 خرداد 1399

ق و توییتر را در زمینه حمایت از شواهد در یک طرح دعوی در دادگاه در برابر دولت ایالات متحده که چالش ها نیاز است که تقریبا همه متقاضیان ویزای خود را ارسال کنید رسانه های اجتماعی دستگیره برای بررسی.

شرکت ها استدلال می کنند که این شرط را "بدون شک لرز گسترده مقدار از بیان" و آن را "نقض متمم اول قانون اساسی حقوق به صحبت می کنند به صورت ناشناس و دانشیار بخش خصوصی است."

"کسانی که حداقل تضمین های عمیقا ریشه در این کشور سابقه که به مدت طولانی گرامی گمنامی و نقش آن در تضمین قوی بازار از ایده ها — که در آن سخنرانان می توانید انتخاب کنید به نگه داشتن هویت خود را و خود را در انجمن های خصوصی به عنوان یک سپر از استبداد اکثریت,'" می گویند این دو شرکت است. شواهد خود را توسط اینترنت انجمن یک انجمن صنفی است که نشان دهنده US tech شرکت ها از جمله Facebook و Google.

نیاز برای متقاضیان ویزا به جزئیات خود را در حساب های رسانه های اجتماعی معرفی شد 2019. این بیماری در حدود 14.7 میلیون نفر در هر سال از جمله مردم سفر به آمریکا برای کار و مطالعه است. متقاضیان باید هر دسته از آنها استفاده در بیست آنلاین سایت ها از جمله Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Twitter و Reddit.

قبلا تنها متقاضیان در معرض اضافی بررسی صلاحیت کرده بود برای تامین این اطلاعات است. برخی دیپلماتیک و رسمی متقاضیان ویزا معاف هستند از قوانین است.

طرح دعوی در دادگاه در برابر این تغییرات آورده بود در سال گذشته با شوالیه متمم اول قانون اساسی موسسه در کلمبیا دانشگاه, Brennan Center for Justice, و وکلا از سیمپسون Thacher & Bartlett LLP تحت پیگرد وزارت امور خارجه به نمایندگی از دو ما بر اساس فیلم مستند سازمان های Doc و جامعه بین المللی مستند انجمن.

فیلم مستند سازان درگیر در کت و شلوار گفت که ناشناس آنلاین حساب های حیاتی خود را به تحقیقات و ایمنی از تیم خود را. یک فرد ذکر شده در تحقیقات آنها می خواهم انجام شده به آنلاین نازی گروه با استفاده از pseudonymous حساب; یکی دیگر گفت: آنها با استفاده جعلی از نام آنلاین برای محافظت در برابر اذیت و آزار سیاسی در کشور خود از سوریه است. ارسال این دسته را به طور بالقوه در معرض این افراد به خطر است.

ق و توییتر گفت: در amicus مختصر که وجود دارد طیف گسترده ای از دلایلی است که کاربران ممکن است بخواهید به صحبت می کنند به صورت ناشناس و را قادر می سازد که چنین گفتار یک بخش مرکزی از سیستم عامل خود را آنلاین تابع. این یادداشت کوتاه است که یک چهارم از حساب های توییتر برای مثال آیا فاش کردن یک شخص نام و نام خانوادگی.

"Twitter و Reddit با شور و نشاط گارد راست به صحبت می کنند به صورت ناشناس برای مردم بر روی سیستم عامل خود و افراد ناشناس نسبت برقراری ارتباط در این سیستم عامل با انتظار است که هویت خود را آشکار نمی شود بدون خاصی نشان از قانع کننده نیاز" گفت: این شرکت است. "که انتظار اجازه می دهد تا تبادل آزاد اندیشه ها را شکوفا در این سیستم عامل است."

در یک بیانیه مطبوعاتی توییتر معاون رئیس جمهور برای سیاست عمومی و انسان دوستی جسیکا Herrera-Flanigan گفت: این شرکت متعهد شد به "آزادی بیان و حفظ حریم خصوصی است." "ما اعتقاد داریم که سیاست دولت نیاز به ویزا متقاضیان به افشای رسانه های اجتماعی خود را دسته نقض هر دو از کسانی که حقوق و ما مفتخریم به قرض دادن حمایت از ما بر روی این مهم مسائل حقوقی است."

ق کلی مشاور و معاون رئیس جمهور بن لی گفت که حریم خصوصی بود "بنیادی ارزش" برای سایت. "با این مختصر ما قصد دفاع از فقط کاربران ما اما همه کاربران که مصمم به حفظ حریم خصوصی خود در اینترنت از نفوذی نفس بیش از حد توسط دولت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن