گوگل هنوز پرداخت اپل میلیاردها دلار برای موتور جستجوی پیش فرض در سافاری

انگلستان تنظیم کننده مورد نقد و دیرینه معامله بین اپل و گوگل از موتور جستجوی پیش فرض در آی فون ساز موبایل مرور

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

انگلستان تنظیم کننده مورد نقد و دیرینه معامله بین اپل و گوگل از موتور جستجوی پیش فرض در آی فون ساز موبایل مرورگر Safari به گزارش رویترز.

با توجه به به روز گزارش شده توسط دولت بریتانیا رقابت و بازارهای قدرت گوگل می پردازد اپل "قابل توجهی اکثریت" از £1.2 میلیارد دلار (تقریبا 1.5 میلیارد دلار) آن را می پردازد در هر سال در انگلستان به تنهایی برای به اصطلاح به طور پیش فرض موقعیت به عبارت دیگر هنگامی که گوگل یک شرکت را از موتور جستجوی خود را رفتن به یک مرورگر و یا پلت فرم های دیگر.

این گزارش می گوید این معامله ایجاد یک "قابل توجهی مانع ورود و گسترش" برای گوگل رقبا. این گزارش همچنین نشان می دهد یا محدود کردن اپل توانایی برای به دست اوردن چنین معاملات و یا به کاربران انتخاب موتور جستجو پس از راه اندازی.

برای سال های موبایل صفری متکی است جستجو در گوگل, ساخت آیفون قابل توجهی درآمد-ژنراتور برای تلفن همراه گوگل, آگهی, کسب و کار و دادن آن را به یک مزیت رقابتی بیش از رقابت است. در سال 2014 اسناد دادگاه نشان داد 1 میلیارد دلار پرداخت گوگل ساخته شده برای تضمین موقعیت به طور پیش فرض بر روی تلفن همراه صفری در ایالات متحده است. تحلیلگران تخمین می زنند که مقدار تنها افزایش در سال های پس از. اپل منافع تا حد زیادی از این با برآورد 9 میلیارد دلار در سال از جمله قرار دادن معاملات هر چند این شرکت هرگز فاش چهره های بتن.

تنظیم کننده در حال حاضر نگران این انگلستان که در سال گذشته 50 درصد بالاتر از آنچه گوگل پرداخت می شود برای ما قرار دادن بیش از شش سال پیش به مراتب بیشتر پرجمعیت منطقه ممکن است خفه کردن رقابت. گوگل رقبای — اگر چند مانند مایکروسافت بینگ و DuckDuckGo در واقع باقی می ماند — ممکن است در یک موقعیت برای پرداخت چنین مبلغ زیادی برای نخست قرار دادن پیش فرض مرورگر آی فون. در اینجا گزیده ای از این گزارش بر روی صفحه 13 مورد معامله:

در جستجوی گوگل به مذاکره و توافق با اپل و با بسیاری از بزرگترین تولید کنندگان تلفن همراه در زیر آن می پردازد سهم جستجو تبلیغات درآمد به این همکاران در بازگشت برای جستجو در گوگل اشغال جستجوی پیش فرض موقعیت بر روی دستگاه. مقیاس این پرداخت ها قابل توجه است و نشان می دهد ارزش است که گوگل در این موقعیت به طور پیش فرض. در سال 2019, گوگل, پرداخت می شود در اطراف £1.2 میلیارد دلار در بازگشت به صورت پیش فرض موقعیت خود را در انگلستان به تنهایی اکثریت قابل توجهی از آن پرداخت شد به اپل به عنوان پیش فرض در مرورگر Safari. رقیب موتورهای جستجو به گوگل است که ما صحبت می کرد به برجسته این پیش فرض پرداخت به عنوان یکی از مهم ترین عوامل بازدارنده رقابت در بازار جستجو. مصرف کنندگان در درجه اول دسترسی به اینترنت از طریق دستگاه های تلفن همراه است که حساب برای بیش از دو-سوم از کلی جستجو یک سهم که رشد قابل ملاحظه ای در سال های اخیر است و به احتمال زیاد ادامه خواهد داد به رشد در آینده است.

تنظیم کننده در هر دو اتحادیه اروپا و ایالات متحده به طور فزاینده ای به دنبال بزرگ با تکنولوژی بیش از نگرانی هایی است که اندازه و قدرت Silicon Valley دستورات ممکن است ضد رقابتی, اگر چه اتحادیه اروپا بوده است به مراتب تهاجمی تر با توجه به واقع اجرای چنین قوانین و وضع جریمه. اتحادیه اروپا دست گوگل متعدد چند میلیارد دلاری جریمه بیش از دهه گذشته و تنظیم کننده در حال حاضر به دنبال به اپل بیش از آن مدیریت فروشگاه نرم افزار و هزینه های آن اتهامات توسعه دهندگان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن