CET در جولای 30, 31

بنگلور: رایج در آزمون ورودی (CET)-2020 برای پذیرش (تحت لیسانس) برای دوره های حرفه ای مانند مهندسی داروسازی, مز

توسط PARINEWS در 25 اردیبهشت 1399

بنگلور: رایج در آزمون ورودی (CET)-2020 برای پذیرش (تحت لیسانس) برای دوره های حرفه ای مانند مهندسی داروسازی, مزرعه, علوم, معماری و غیره. (به جز پزشکی و دندانپزشکی دوره های آموزشی) در کارناتاکا انجام خواهد شد در تاریخ 30 و 31 توسط کارناتاکا امتحانات اقتدار (KEA).

این CET قبل بود که به جای برنامه ریزی شده در آوریل 23 و 24 شد و به تعویق افتاد در سراسر کشور COVID-19 مستند.

پرداختن مطبوعات پاسخگویی اینجا را دیروز معاون وزیر Dr. C. N. Ashwath Narayan, که همچنین وزیر تحصیلات عالی گفت که CET انجام خواهد شد در تاریخ 30 و 31 توسط تأمین اجتماعی فاصله در تمام آزمون مراکز در سراسر کشور.

حاکی از این است که دستور زبان انگلیسی مقاله در آزمون دوم PUC برگزار خواهد شد و در مدت کوتاهی او گفت که دولت دریافت CET رفتن آنلاین کلاس های مربیگری برای CET و NEET امتحان شده است یک ضربه بزرگ در میان دانش آموزان است. اشاره به این که 1.69 لاخ دانش آموزان باید از سود این آنلاین مربیگری او گفت که کارناتاکا اولین بار است که دولت برای راه اندازی چنین آنلاین کلاس های مربیگری حرفه ای دوره های آزمون ورودی.

با اشاره به شکایت از قدرت مشکلات در مناطق روستایی است که یک نقطه ضعف برای دانش آموزان روستایی او گفت که در نظر گرفتن توجه داشته باشید از اینترنت مشکلات offline کلاس های بیش از حد معرفی شده اند.

حفظ که دولت تمام اقدامات احتیاطی و ایمنی اقدامات مربوط به COVID19 - مستند مقررات در طول انجام CET و دانش آموزان ظاهر می شود و برای امتحان بدون هیچ گونه نگرانی کرد و گفت که دولت اقدامات لازم را برای پایان دادن به شیوه های غیر اخلاقی مانند صندلی مسدود کردن و صندلی تسلیم.

با اشاره به تقاضا توسط دانشگاه های مهندسی به دنبال هزینه سالانه پیاده روی وزیر گفت که با این بیماری همه گیر کوروناویروس باعث ویران کردن دولت را از نظر علمی این هزینه افزایش تقاضا با توجه به اینکه پذیرش را تبدیل به یک موضوع بزرگتر در حال حاضر با توجه به همه گیر.

CET-جدول

جولای 30 – زیست شناسی (ساعت 10.30 صبح به 11.50 هستم) و ریاضی (2.30 pm-3.50 pm)

July31 - فیزیک (ساعت 10.30 صبح به 11.50 هستم) و شیمی (2.30 pm-3.50 pm)

Aug.1 - زبان کانادا آزمون تنها در بنگلور برای Horanadu و Gadinadu Kannadigas (11.30 صبح تا 12.30 بعد از ظهر).

دانش آموزان می توانند با مراجعه KEA wwebsite: http://kea.kar.nic.in برای جزئیات بیشتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن