هر CD Projekt Red بازی به علاوه Cyberpunk 2077 برای $88 امروز

شما می توانید گرفتن در تمام Witcher بازی بر روی PC و گیر یک preorder کپی از Cyberpunk 2077 برای $88 در مجموع د

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

شما می توانید گرفتن در تمام Witcher بازی بر روی PC و گیر یک preorder کپی از Cyberpunk 2077 برای $88 در مجموع در GOG.com. این بسته نرم افزاری ویژه ای است به نام Ultimate قرمز مجموعه, آن را به عنوان یک تخته سنگ از توسعه دهنده CD Projekt Red به عنوان. اگر شما برنامه ریزی برای پیشسفارش آینده آن Cyberpunk 2077این یک راه خوب برای خودتان را مشغول نگه دارید تا زمانی که آن را راه اندازی در ماه نوامبر. فقط به یاد داشته باشید این بازی ها DRM و نیازی به بخار یا هر بازی دیگر پلت فرم برای اجرای.

در اینجا چیزی است که این بسته نرم افزاری شامل:

  • Cyberpunk 2077
  • The Witcher 3: Wild Hunt - Game of the Year Edition
  • The Witcher 2: Assassin's of Kings - Enhanced Edition
  • The Witcher: Enhanced Edition
  • Thronebreaker: جادوگر قصه
  • The Witcher Adventure Game
Anker 100W USB-C wall charger

اگر شما نیاز به یک مقدار زیادی از قدرت و بنادر در میز کار خود را به نگه داشتن خود را با تکنولوژی شارژ, Anker را 100W USB-C و USB نوع-یک شارژر دیواری است $20 off معمول آن 100 دلار قیمت در آمازون. این نیست که مقرون به صرفه به عنوان برخی از دیگر USB-C دیوار شارژر ما در مورد نوشتن, اما این یکی بیشتر بخشنده انتخاب پورت. قادر بودن به سرعت شارژ چهار دستگاه در یک بار است که خوبی کردن.

Sony WFXB700

جدید سونی با باس سنگین WFXB700 واقعا بی سیم از earbuds هستند 30 دلار در Best Buy است که به ارمغان می آورد آنها را به 100 دلار است. آنها در دسترس در سیاه و سفید و یا آبی به نظر می رسد که مشخصات پایین مناسب است. این آمده با اندازه های مختلف از راهنمایی گوش آنها یک USB-C شارژ مورد باتری نشانگر Led درخشش می تواند از طریق آن به شما اجازه می دانم چه مقدار آب شما را ترک کرده اند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن