هیدروکسی کلروکین مطالعه جمع شدن را نشان می دهد مشکلات سریع علم

اخیر مطالعه بزرگ در بحث مواد مخدرکلروکين و هیدروکسی کلروکین شد فقط قابل ارائه توسط مجله لانست مجله علمی است که

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

اخیر مطالعه بزرگ در بحث مواد مخدرکلروکين و هیدروکسی کلروکین شد فقط قابل ارائه توسط مجله لانست مجله علمی است که از آن منتشر شده. مطالعه در بر داشت که مواد مخدر نیست قادر به به طور موثر درمان COVID-19 اما نویسندگان این مقاله می گویند که آنها نمی توانند به طور مستقل تجزیه و تحلیل داده ها مورد استفاده قرار گیرد برای رسیدن به این نتیجه است. این مطالعه در نظر گرفته شده دیگر قابل اعتماد است.

به زودی پس از تحقیقات منتشر شده در مجله لانستدانشمندان شروع به نقطه ای از مشکلات با مجموعه داده مورد استفاده در مطالعه آن ادعا کرد که اطلاعات آن را تقریبا غیر ممکن است برای جمع آوری در طول آن زمان ، داده ها از یک شرکت به نام Surgisphere که موسس و مدیر عامل شرکت بود coauthor در مطالعه است. در جمع شدن توجه دیگر نویسندگان گفت که آنها قادر به دسترسی به داده های خام از Surgisphere به طور مستقل تایید صحت آن. "ما دیگر نمی تواند برای تایید صحت اطلاعات اولیه منابع" آنها نوشت.

یک جمع است که یکی از جدی ترین اصلاحات است که می تواند در علم — آن را نشان می دهد که نتایج حاصل از یک مطالعه دیگر در نظر گرفته شده قابل اعتماد است. اما جمع شدن ممکن است تغییر زیادی در مورد چگونه پزشکان و دانشمندان فکر می کنم در مورد هیدروکسی کلروکین. حتی بدون این مقاله در ترکیب بسیاری از تحقیقات بر روی این دارو نشان داده است که آن را انجام نمی دهد بسیار به کمک مردم با COVID-19. فقط این هفته یک مطالعه جدید از یک تیم در دانشگاه مینه سوتا دریافتند که مصرف مواد مخدر نیست و جلوگیری از افرادی که در معرض شده ام کسی بیمار با COVID-19 از ابتلا به این بیماری بیش از هر دارونما.

آن را نشان می دهد مشکلات با سرعت فوق العاده خطرناک از تحقیقات در اطراف COVID-19. مجلات علمی در حال پذیرش مقاله از دانشمندان با بررسی آنها و انتشار آنها را سریع تر از همیشه قبل از. آنها در حال کاهش گاهشمار به روز یا چند هفته به جای معمول ماه. با گرفتن اطلاعات مهم است اما برخی از کارشناسان نگران هستند که دانشمندان در حال فدا کردن دقت و به سرعت.

به نظر برخی از دانشمندان مانند Surgisphere داده شده بود تا نه تنها نادرست و پس از آن به ویژه نگران کننده است که آن را تضعیف از طریق ترک. آن را تا به حال در دنیای واقعی عواقب: پس از آن منتشر شد که سازمان بهداشت جهانی متوقف شد آن مطالعه هیدروکسی کلروکین (آن را پس از راه اندازی مجدد). این شرکت همچنین در پشت دیگری کردهاند COVID-19 مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی نیوانگلند.

وجود دارد برخی از خبر خوب در اینجا: لانست به سرعت بررسی شده و سپس پس گرفت مطالعه است. Retractions اتفاق می افتد تمام وقت — بنابراین اغلب وجود یک وب سایت اختصاص داده شده به ردیابی آنها. علم کثیف روند و گاهی اوقات اطلاعات منتشر شده حتی در معتبرترین مجلات معلوم می شود اشتباه است. سریع retractions مثل این یکی, کمک به حفظ این روند در حال حرکت در مسیر درست است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن