برگزاری اختصاصی کمپ اهدای پلاسما، تانوير سايت خواستار DC

DC از بیمارستان ها، کارکنان بهداشت و درمان می خواهد که از کیت های PPE استفاده نکنند و آنها را به عنوان هر پروت

توسط PARINEWS در 23 مرداد 1399

DC از بیمارستان ها، کارکنان بهداشت و درمان می خواهد که از کیت های PPE استفاده نکنند و آنها را به عنوان هر پروتکل دور نکنند

میسور/میسورو: اداره ناحیه باید یک کمپ اهدای خون اختصاصی (پلاسما) برای تشویق بیماران بهبود ی بیماری COVIDبرای اهدای پلاسمای خود برای کمک به سایر بیماران کوروناویروس برای بهبودی، تحت پوشش Narasimharaja MLA Tanveer Sait برگزار کند.

ملاقات معاون رئیس کمیسیون ربیع آبهیرام G. Sankar در دفتر DC در شهرستان دیروز، سایت تشییع دی سی در مورد نیاز راه اندازی یک بانک خون منحصر به فرد برای جمع آوری COVID پلاسما. در حال حاضر پلاسما از بیماران COVID در بانک خون واقع در داخل بیمارستان دولتی K.R. جمع آوری می شود. به این دلیل، نمی توان یک کمپ اهدای خون طبیعی را در اینجا انجام داد و مردم برای اهدای خون به جلو نمی ایند.

برای جلوگیری از این, اداره منطقه باید اردوگاه های اهدای پلاسما منحصر به فرد برای جمع آوری پلاسما از بیماران بهبود COVID آغاز, او از DC. "میزان بهبودی در میسورو بالا است و بسیاری از بیماران بهبود یکجا پیش می آیید تا پلاسمای خود را اهدا کنند. به دست آوردن پلاسما به سایر بیماران نیز کمک خواهد کرد تا بهبود یابند." تانوير سایت احساس کرد. با شنیدن MLA، دی سی ابهیرام سانکار به او اطمینان داد که او این موضوع را با افسرانش در مورد آن بحث خواهد کرد و به احتمال برگزاری کمپ های اهدای پلاسما نگاه می کند.

در اقدامات مراقبت COVID در حوزه انتخابیه Narasimharaja انجام می شود، MLA به دی سی گفت که نیاز به پزشکان و کارکنان مراقبت های بهداشتی بیشتر در مراکز مراقبت های مختلف COVID تاسیس شده در حوزه NR وجود دارد.

کیت PPE چپ به خشک

در همین حال ، DC هدایت تمام پزشکان و کارکنان بهداشت و درمان بیماران COVID در شهرستان به استفاده از تجهیزات حفاظتشخصی (PPE) و دور دور ریخته همان پس از یک استفاده. این باید توسط بیمارستان های دولتی و موسسات خصوصی دنبال شود و کیت های PPE استفاده می شود باید به عنوان در پروتکل های تاسیس دور برچیده شود.

جهت DC در پی افرادی خاص که پیدا شده اند شستشو و خشک کردن کیت PPE پس از استفاده از آن می آید. چند نفر از ساکنان شهر برنداوان اکستنشن در جاده KRS به دی سی شکایت کرده بودند که برخی از کارکنان بخش های بهداشتی بیمارستان های خصوصی مانند لباس های معمولی، کیت های PPE را شستن و خشک می کنند. این باعث شده بود که ساکنان اضطراب به عنوان کیت استفاده می شود ممکن است به گسترش ویروس منجر شود.

DC Abhiram Sankar به سرعت در دشت اقدام, DC Abhiram Sankar به بخش بهداشت و درمان برای اطمینان حاصل شود که هیچ کارکنان بیمارستان و یا متخصصان بهداشت و درمان متوسل به استفاده دوباره از کیت PPE.

واشنگتن شخصا از بیمارستان خصوصی مورد نظر بازدید و هدایت دولت به از استفاده دوباره از کیت از جمله.

به عنوان بر اساس پروتکل صادر شده توسط شورای تحقیقات پزشکی هند، یک بار استفاده می شود، کیت PPE باید در راه مناسب دور برچیده شود. کیت که در فرمت Brindavan خشک شده بود باید از هر پروتکل دفع ، DC کارگردانی شده است. گروه بهداشت و درمان هدایت شده است تا در این زمینه اقدامات بیشتری انجام دهد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب