سانتی متر در تلاش برای معرفی پناهنده MLAs به شورای قانونگذاری

بنگلور: با فقط 12 روز برای رفتن به شورای قانونگذاری سنجی (29 ژوئن) مدیر ارشد وزیر B. S. Yediyurappa تلاش برای

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

بنگلور: با فقط 12 روز برای رفتن به شورای قانونگذاری سنجی (29 ژوئن) مدیر ارشد وزیر B. S. Yediyurappa تلاش برای دریافت MLC بلیط برای چهار پناهنده MLAs که ترک صندلی های خود در سال گذشته برای آوردن دولت بی جی پی به قدرت در دولت.

چهار MLAs — A. H. Vishwanath, R. Shankar, Roshan Baig و MTB Nagaraj — ترک کرده بود خود را مونتاژ صندلی در ماه جولای گذشته در تلاش برای سرنگونی قبلی JD(ع)-کنگره ائتلاف دولت است. در حالی که Vishwanath متعلق به JD(S), MTB, Nagaraj, R. شانکار و روشن Baig متعلق به کنگره است. Yediyurappa به عنوان رهبر مخالفان پس از آن تا به حال ظاهرا وعده داده شده آنها را از ورود به شورای قانونگذاری اگر آنها موفق به پیروزی در برآیند مجلس-انتخابات است ،

در حال حاضر نظر سنجی برای هفت کرسی خالی از شورای قانونگذاری است به جای برنامه ریزی شده در ژوئن 29 و بی جی پی به اندازه کافی اعداد را به نفع خود چهار صندلی است. اگر چه تمام چهار در حال فشار دادن برای MLC صندلی Yediyurappa است گفت: به محدود کردن لیست به دو — MTB Nagaraj و R. شانکار. اما بی جی پی فرمان بالا است که گفته می شود تمایل به معرفی R. شانکار, C. P. Yogeshwar و Nirmal Surana در حالی که دیگر ترک صندلی که حزب تنظیم شده است را به نفع خود به انتخاب منحصر به فرد از وزیر. حزب بالا برنج نیز گفته می شود تمایل به سمت A. H. Vishwanath و MTB Nagaraj که هر دو را از دست داده bypolls در حالی که روشن Baig نام آمار و ارقام در یک کلاهبرداری پانزی.

در ضمن بی جی پی فرمان بالا است به احتمال زیاد برای نهایی اسامی نامزدهای حزب قبل از آخرین مهلت برای نامزدی مقالات به پایان می رسد و فردا (18 ژوئن).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن