بارگذاری, بلند کردن اجسام DoorDash تعلیق عملیات در برخی از شهرهای ایالات متحده با حکومت

به منظور تطابق با محلی مقررات منع رفت و آمد سفارشات تحویل مواد غذایی پلت فرم DoorDash و سوار های شرکت های Lyft

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

به منظور تطابق با محلی مقررات منع رفت و آمد سفارشات تحویل مواد غذایی پلت فرم DoorDash و سوار های شرکت های Lyft و بارگذاری به طور موقت تعلیق خدمات در برخی از شهرستانها در سراسر ایالات متحده, CNBC گزارش شده است. بیش از سه ده شهرستانها اجرا حکومت پس تظاهرات در اعتراض به مارس 25th, مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس. پلیس در چندین شهر با استفاده از گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی در برابر معترضان و برخی از کسب و کار تخریب شد.

یک Lyft سخنگو گفت: در یک ایمیل به آستانه است که شرکت های زیر جهت از دولت های محلی. او با ارائه تعدادی از شهرستانها و یا ارائه جزئیات بیشتر در مورد که در شهرهای خاص تحت تاثیر قرار گرفتند.

Uber سخنگو گفت: در آستانه آن را به حال تعلیق عملیات بیش از آخر هفته در طول حکومت نظامی ساعت در مینیاپولیس, اوکلند و سان فرانسیسکو و لس آنجلس که انتظار می رود به امروز ادامه دارد. در برخی از شهرهای دیگر مقامات خواسته بود اوبر برای ادامه فعالیت حتی با حکومت در محل خدمت ضروری کارگران بدون وسایل دیگر حمل و نقل, سخنگوی گفت. "تیم ما بر روی زمین در حال همکاری نزدیک با هر فرد شهرستان به بهترین حمایت از آنها بر اساس نیازها و شرایط محلی."

بارگذاری نمی کند به ارائه یک لیست کامل از تحت تاثیر قرار شهرستانها اما این سخنگو گفت: این شرکت در تماس با مقامات محلی و اضافه کرد که این لیست را تحت تاثیر قرار شهرستانها می تواند تغییر مکرر.

DoorDash است که دیده می شود افزایش سفارشات به عنوان رستوران ها مجبور شده اند به حالت تعلیق خوردن در ناهار خوری در طول همه گیر گفت: در آستانه آن است که توقف عملیات به اطاعت از حکومت. خود را سخنگوی نیست ارائه جزئیات بیشتر در مورد کدام شهرها قرار گرفتند و از دوشنبه.

این سیستم عامل پیوستن به فروشندگان مختلف است که به طور موقت بسته مغازه در شهرستانها با تظاهرات بزرگ. آمازون و اپل همه پیشتر عملیات بیش از آخر هفته با اپل نگه داشتن بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی بسته شده در روز یکشنبه. و بلومبرگ گزارش داد که آمازون تا به حال کوچک عقب و تنظیم مسیرهای "در یک تعداد انگشت شماری از شهرهای" ارسال پیام به برخی از رانندگان در شیکاگو و لس آنجلس آموزش آنها را برای جلوگیری از ارائه بسته و به خانه بازگشت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن