دولت COVID-19 کارشناس پنل هشدار سریع جهش از این بیماری همه گیر در مرداد ماه

کارناتاکا دولت به اقدام طبق توصیه های گزارشبه احتمال زیاد به موضوع تازه مستند دستورالعمل در 7 ژوئیه پس از پایا

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399
  • کارناتاکا دولت به اقدام طبق توصیه های گزارش
  • به احتمال زیاد به موضوع تازه مستند دستورالعمل در 7 ژوئیه پس از پایان امتحانات SSLC
  • موسسات آموزشی در دولت نیست دوباره باز کنید تا سپتامبر
  • مستند وضعیت به احتمال زیاد پیروز به مدت شش ماه

بنگلور: یک کارشناس کمیته کارناتاکا هشدار داده است دولت از یک مگا جهش در COVID-19 موارد در موفقیت ماه های ژوئیه و اوت.

این کمیته متشکل از Narayana Hrudayalaya رئیس دکتر دوی Shetty, Jayadeva موسسه قلبی عروقی علوم و تحقیقات مدیر Dr. C. N. Manjunath و دیگران است گفت: برای ارائه گزارش به دولت در به احتمال زیاد قبر COVID-19 وضعیت در دولت در مرداد ماه و دشوار به اقدامات صورت گرفته برای مبارزه با گسترش مرگبار بیماری همه گیر.

به عنوان دولت شمارش از تاج موارد مثبت رز به 14,295 به عنوان در ژوئن 29, با دولت ضبط 1,105 موارد در روز دوشنبه به تنهایی دولت است به احتمال زیاد به اعلام سختگیرانه تر lockdown-مانند اقدامات برای تنظیم حرکت مردم در پی احتمال افزایش موارد است.

صحبت به فشار افراد در اینجا دیروز, درآمد, وزیر R. Ashok است که در بنگلور را COVID-19 مسئول گفت که اقدامات سختگیرانه اعلام خواهد شد عمدتا در جولای 7 پس از SSLC که برنامه ریزی شده است تا پایان روز 4 ژوئیه. وزیر مارس اعلام دستورالعمل جدید برای جلوگیری از همه گیر او اضافه شده است.

درخواست بهداشت و درمان و کارکنان خط مقدم به توان ذهنی آماده برای مبارزه با COVID-19 pandemic برای شش ماه آینده تا این بیماری کنترل شده است, او گفت که اقدامات برای افزایش تعداد تخت در تعیین بيمارستان به منظور پاسخگویی به افزایش موارد این بیماری همه گیر.

در ضمن به عنوان موارد همچنان به سنبله در سراسر کشور, دولت ممکن است تجدید نظر در آن اجازه شام خوردن در خدمات در هتل ها و رستوران های بین منطقه حرکت و عملکرد بازارها و مراکز و مقررات سخت تر در مکان های عمومی مانند پارک ها در میان چیزهای دیگر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن