Suikoden پیگیری Eiyuden کرونیکل با موفقیت تامین مالی در کیکاستارتر

آن را نمیگیرد طولانی برای جانشین مدتها در انتظار به Suikoden به دریافت بودجه در Kickstarter. امروز فقط چند ساع

توسط PARINEWS در 6 مرداد 1399

آن را نمیگیرد طولانی برای جانشین مدتها در انتظار به Suikoden به دریافت بودجه در Kickstarter. امروز فقط چند ساعت پس از کمپین crowdfunding راه اندازی Eiyuden کرونیکل موفق به پیش افتادن کمک های مالی خود را هدف $500,000. این بازی این است که گروگان توسط یک استودیو جدید به نام خرگوش & Bear, تاسیس توسط برخی از کلید ذهن خلاق پشت های کلاسیک پلی استیشن-عصر ورزش, سری از جمله Yoshitaka Murayama مدیر و نویسنده در دو Suikoden بازی.

استودیو توصیف Eiyuden کرونیکل به عنوان یک بازی است که با هدف به جشن کلاسیک JRPGS با ویژگی های مانند جن مبتنی بر شخصیت نوبه خود مبتنی بر مبارزه و بزرگ و خارق العاده جهان به اکتشاف. نیز وجود دارد که گربه ها — مقدار زیادی و تعداد زیادی از گربه ها. گذشته از Murayama خلاق تیم همچنین شامل Junko Kawano سرب هنرمند در Suikoden 1 و 4; Junichi موراکامی مدیر هنری در Castlevania: Aria of Sorrow; Suikoden تاکتیک مدیر اسامو Komuta; و آهنگسازان Motoi Sakuraba و Michiko Naruke.

"در طول سال های گذشته هسته سازندگان ملاقات کرده اند تا در حوادث مختلف و البته صحبت شما در مورد شکوه روز و همچنین حسرت" Murayama گفت: در آستانه هفته گذشته است. "یک چیز مشترک است که همیشه آمد که آیا در مورد زمان ما بازی را برای خودمان ؟ چیزی که ما واقعا می خواهید به? چیزی است که ما می تواند برای طرفداران?' و رویایی که ارائه جرقه برای این پروژه است."

در حال حاضر این بازی است که میله میله به راه اندازی بر روی PC در سال 2022 هر چند اگر بودجه بازدید 1 میلیون دلار آن را نیز می تواند آمد به سیستم عامل مانند Xbox One, ایکس باکس سری X, PS4, PS5 و "نینتندو نسل بعدی کنسول."

"برای این کمپین را راه اندازی زمان به احتمال زیاد قرار داده و ما درست در وسط از یک کنسول دوره گذار به این معنی که برخی از مردم را به خود کنسول های نسل بعدی و برخی را نه. این است که کمتر از ایده آل هنگامی که در تلاش برای اجرای یک کمپین Kickstarter است که شما می خواهید به تهیه کردن به حداکثر تعداد از مردم است. ما نیاز به تعیین یک کیفیت پایه برای بازی" صفحه Kickstarter می خواند. از آنجا که این استودیو اشاره می کند که یک نسخه برای تعویض نیاز به تغییرات اساسی و کاهش رتبه و آن امیدوار است که وجود دارد "خواهد بود چیزی شبیه به یک سوئیچ 2" را به پورت روند بیشتر بدون درز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن