اپل اعلام دیجیتال ماشین های arrow به صورت بی سیم آنلاک خودرو خود را با آی فون

اپل اعلام کرد در WWDC این هفته است که شما قادر خواهید بود به اضافه کردن یک ماشین دیجیتال کلید برای آی فون خود

توسط PARINEWS در 5 تیر 1399

اپل اعلام کرد در WWDC این هفته است که شما قادر خواهید بود به اضافه کردن یک ماشین دیجیتال کلید برای آی فون خود و یا اپل سازمان دیده بان به صورت بی سیم باز کند و شروع به ماشین خود را. از ویژگی های است که بخشی از تازه نشان داد iOS 14 و آن کار خواهد کرد بیش از NFC اپل می گوید. این خودرو برای اولین بار پشتیبانی خواهد بود جدید 2021 BMW سری 5 که بیرون می آید در ماه آینده و اپل می گوید این کار در یک صنعت گسترده استاندارد است که با استفاده از آن جدید U1 ultra widebandتراشه به جای صرفا با تکیه بر NFC.

هنگامی که شما جفت آی فون خود و یا اپل واچ با یک ماشین است که پشتیبانی از ماشین های دیجیتال, کلید, اگر شما می خواهید برای باز کردن قفل ماشین خود را, شما فقط نیاز به نگه داشتن دستگاه Apple خود نزدیک NFC reader که در ماشین خود را (به عنوان مثال در خودرو دستگیره درب). شما نمی تواند خواسته خود را به تایید هویت با چهره شناسه یا رمز عبور به طور پیش فرض اما شما می توانید خاموش به اصطلاح "بیان حالت" برای امنیت بیشتر. اپل می گوید که این ویژگی را پشتیبانی iOS مسن تر 13 به عنوان به خوبی.

اگر شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن کلید ماشین خود را, شما قادر خواهید بود به انجام این کار از طریق برنامه پیام. هنگامی که به اشتراک گذاری یک ماشین دیجیتال کلید شما قادر خواهید بود برای محدود کردن ویژگی های خاصی را در ماشین خود را مانند محدود کردن شتاب سرعت بالا و یا استریو حجم. که می تواند مفید باشد اگر شما وام خودرو خود را به یک, راننده, برای مثال شما می توانید لغو کلید بعد از آن در هر زمان. همچنین اپل نمی دانید زمانی که شما دسترسی به ماشین خود را و یا که شما به اشتراک گذاری کلیدهای ماشین خود را با این شرکت گفت: در یک ویدیو.

اپل می گوید دیجیتال کلید ماشین کار بدون اتصال به شبکه به طوری که در نظریه شما هنوز هم قادر به قفل ماشین خود را حتی در اعماق یک پارکینگ. کلید نیز قرار است به کار "تا 5 ساعت" پس از آی فون خود را به باتری و بدبختانه به یک "قدرت رزرو" حالت که امیدوارم کاهش برخی از اضطراب در مورد اینکه قادر به دسترسی به ماشین خود را پس از دور شدن از یک شارژر برای مدتی.

دیگر خودروسازان در حال حاضر ارائه کلید های دیجیتال که با قابلیت های مشابه, اما آنها برنامه های جداگانه نه پخته شده به طور مستقیم به اپل سیستم عامل با تمام مزایای که ارائه می کنند. داشتن یک محل مرکزی در iOS برای کلید ماشین نیز می تواند اجازه می دهد شما را به نگه داشتن کلید های دیجیتال برای اتومبیل های متعدد در یک مکان.

اپل با تکیه بر NFC به صورت دیجیتال خود را کلید ماشین نشان می دهد که این ویژگی می تواند با استفاده از ماشین اتصال کنسرسیوم دیجیتال کلید نسخه 2.0 مشخصات که نهایی شد در ماه مه. مشخصات "اهرم ارتباطات میدان نزدیک (NFC) تکنولوژی های ارتباطی تماس بین گوشی های هوشمند و وسایل نقلیه و پشتیبانی از معماری مقیاس پذیر برای توده تصویب در حالی که کاهش هزینه ها."

Ultra wideband (UWB) با تکنولوژی است که وعده به شما اجازه باز کردن اتومبیل خود را و خیلی بیشتر یکپارچه از اپل زمان اجرای — این شرکت می گوید شما قادر خواهید بود به "باز کردن ماشین خود را در حالی که آی فون خود را باقی می ماند در کیسه و یا جیب." و این کنسرسیوم در حال حاضر تایید کرد که کلید دیجیتال انتشار 3.0 مشخصات که در حال حاضر در حال توسعه را "اهرم بلوتوث کم انرژی و فوق العاده پهنای باند اتصال بی سیم به پشتیبانی منفعل اطلاع از موقعیت مکانی دسترسی بدون کلید."

اما در حال حاضر خودروسازان نیاز به ارائه تگ های NFC و شما نیاز به ضربه بزنید آنها را به طور مستقیم.

اپل SK یونگ که یک مدیر از فن آوری های بی سیم و اکوسیستم در این شرکت با توجه به لینک ذکر شده است به عنوان یک مدیر در این کنسرسیوم را در هیئت مدیره. امیلی شوبرت اپل مدیر ارشد ماشین تجربه مهندسی که به نظر می رسد در WWDC اپل ویدئو ذکر شده است به عنوان Yong را جایگزین. نام او جالب است در یک ثبت اختراع اپل برای استفاده از یک "رایانه قابل حمل دستگاه" برای محل یک وسیله نقلیه است.

به روز رسانی ژوئن 24, 7:34بعد از ظهر ET: حذف ارجاعات به "ماشین کلید" به عنوان اپل به نظر نمی رسد که به آن ماشین دیجیتال از ویژگی های کلیدی رسمی بازاریابی نام. همچنین اضافه شده جدید زمینه از اپل وب سایت و توسعه دهنده تصویری در مورد دیجیتال کلید ماشین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن