ما به دنبال رها کردن اتهامات سابق کارکنان توییتر را متهم به جاسوسی برای عربستان سعودي

دو نفر از کارکنان توییتر که در پاییز گذشته به اتهام جاسوسی به نمایندگی از دولت عربستان سعودی ممکن است اتهامات

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

دو نفر از کارکنان توییتر که در پاییز گذشته به اتهام جاسوسی به نمایندگی از دولت عربستان سعودی ممکن است اتهامات علیه آنها کاهش یافته است در, توصیه ما دادستان با توجه به بلومبرگ. معلوم نیست در این زمان چرا ما هل دادن به پرونده دو مرد, Ahmad Abouammo و علی Alzabarah را رد کرد. اما وکلا در سان فرانسیسکو ارائه توصیه به یک قاضی در روز سه شنبه. آن را هنوز به تایید شود.

یک سوم مرد یک شهروند عربستان به نام احمد Almutairi نیز دخیل در این عملیات به عنوان همکاران که متقاعد شده Abouammo و Alzabarah به جاسوسی در عربستان مخالفان داخلی با استفاده از ابزارهای توییتر. دادستان نیز توصیه اتهامات علیه او بود کاهش یافته است, بلومبرگ گزارش.

توییتر کاهش یافته است به نظر برای این داستان.

این عملیات که باید برای اجرا از نوامبر 2014 تا مارس 2015 و در آن درگیر Abouammo و Alzabarah با استفاده از توییتر اعتبار به اینسو انسو جمع کردن ایمیل آدرس و شماره تلفن و آدرس IP و دیگر اطلاعات از حساب کسانی که منتقد پادشاهی عربستان و شاهزاده محمد بن سلمان. بن سلمان است که بعد از اعتقاد به مسئول سفارش ترور منتقد و واشنگتن پست عوامل جمال Khashoggi.

بلومبرگ گزارش می دهد که تنها Abouammo یک شهروند ایالات متحده است که در بازداشت داشتن pled غیر مجرم پس از دستگیری در سیاتل که در آن او سپس کار برای مایکروسافت در ماه نوامبر. Alzabarah فرار کرد این کشور در ماه جولای 2015 در حالی که Almutairi باقی مانده در عربستان سعودی است. هر سه متهم شدند با اقدام غیر قانونی به عنوان عوامل خارجی و FBI در پاییز گذشته منتشر شد می خواستم پوستر برای هر دو در بزرگ مردان معتقد به ساکن در عربستان سعودی است.

در توییتر گفت: آن را "محدودیت دسترسی به اطلاعات حساب حساس به یک گروه محدود از روت و شماری از کارکنان" است که آن را درک می کند "باور نکردنی خطرات مواجه توسط بسیاری از کسانی که استفاده از توییتر برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه های خود را با جهان و برای نگه داشتن کسانی که در قدرت پاسخگو باشد. ما ابزار را در محل برای محافظت از حریم خصوصی خود را و توانایی خود را برای انجام حیاتی خود کار می کنند. ما متعهد به حفاظت از کسانی که با استفاده از خدمات ما برای دفاع از برابری و آزادی های فردی و حقوق بشر است."

در اوایل این ماه توییتر دچار عظیم نقض است که در آن هکرها قادر به استفاده از داخلی شرکت ابزار برای تنظیم مجدد و سپس کنترل با مشخصات بالا حساب از جمله کسانی که از قابل توجه tech entrepreneurs, سیاستمداران و شرکت های بزرگ. شرکت و شخص ثالث محققان در حال حاضر در تلاش برای قطعه با هم چگونه این حمله اتفاق افتاده است. اما توییتر را امنیت داخلی در حال حاضر زیر آتش آمده برای تعدادی از کارکنان که ممکن است دسترسی به چنین امتیازات و چگونه کارکنان و پیمانکاران بالقوه سوء استفاده این ابزار در گذشته برای جاسوسی بر روی کاربران از جمله مشاهیر مانند Beyoncé با توجه به گزارش منتشر شده در اوایل این هفته از بلومبرگ.

توییتر تا کنون پذیرفته شده است که هکرها با استفاده از یک "هماهنگ حمله مهندسی اجتماعی" در آن کارکنان برای به دست آوردن دسترسی به سیستم های آن, اما آن را هنوز به انتشار هر گونه اطلاعات اضافی در مورد این حمله که ممکن است مرتکب آن چگونه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن