توسعه دهندگان بازی در حال تلاش برای ماندن مولد در طول همه گیر

به عنوان همه گیر در ادامه به نگه داشتن مردم در داخل برخی از مشاغل منتقل شده از اداره فرهنگ به کار از خانه. برا

توسط PARINEWS در 26 تیر 1399

به عنوان همه گیر در ادامه به نگه داشتن مردم در داخل برخی از مشاغل منتقل شده از اداره فرهنگ به کار از خانه. برای توسعه دهندگان تنظیم به این واقعیت جدید بسیاری می گویند که آنها در حال تلاش برای ماندن متمرکز و مولد در شرایط جدید بر اساس یک نظرسنجی جدید منتشر شده توسط GDC. نتایج امروز منتشر شد شامل تقریبا 2,500 توسعه دهندگان.

از کسانی که در پاسخ به این نظرسنجی 70 درصد می گویند که آنها روشن کرده ایم به کار از خانه. کارگران ذکر شده مشکلات خاص در اطراف مراقبت از کودک, ارتباط حواس او را پرت و همچنین به عنوان به طور کلی اضطراب بیش بزرگتر مشکلات است. "بزرگترین کلی تیم چالش شده است مدیریت محیط استرس" نوشت: یک جواب. "هر کس تحت تاثیر قرار شده است همه گیر در برخی از راه, حتی اگر نه به طور مستقیم و به طور کلی فضای اضطراب غیر ممکن است به چشم پوشی به طور کامل."

مدت کوتاهی پس از آغاز قرنطینه برای بسیاری از ما مبتنی بر کارکنان و توسعه دهندگان که در صحبت با The Verge اشاره کرد مشکلات مشابه. در حالی که برخی مانند توسعه دهندگان در Bungie به سرعت چرخد به راه اندازی زیرساخت برای کارکنان خود را برای تنظیم به خانه دیگران تلاش به طور کلی تمرکز می کنند.

اگر چه GDC را بررسی نشان می دهد که توسعه دهنده شغل شده اند تا حد زیادی تحت تاثیر COVID تا کنون — 8 درصد گزارش از دست دادن شغل به علت این بیماری همه گیر -- آن را سخت تر به حساب برای تاثیر بر سلامت روان. در حالی که 32 درصد گزارش شده است که آنها احساس بهره وری کاهش یافته بود در خانه توسعه دهندگان نیز گزارش خلاقیت خود را تا حدودی کاهش یافته (28 درصد) و یا تا حد زیادی کاهش یافته است (7 درصد). اما که لزوما اشاره به مشکلات با صفحه اصلی خود را. به عنوان یک مخاطب قرار داده و آن را "وضعیت کلی (مشکلات مالی در شرکت سطح جلسات اضافی و سربار اضطراب رفتن به فروشگاه مواد غذایی) است که احتمالا بیشتر به سرزنش از ماندن در خانه من است."

کسب و کار به نظر می رسد شده اند "به طور معنی داری تحت تاثیر قرار" نقشه برداران گفت: "با برخی از دیدن upticks در درآمد و حتی به دیگران رنج می برند قابل توجهی کسب و کار رکود." سی و هفت درصد از پاسخ دهندگان به طور کلی کسب و کار است "در مورد همان" در حالی که یکی دیگر از 24 درصد گفت: "تا حدودی افزایش یافته است." در دو انتهای طیف 7 درصد گفت: کسب و کار خود را تا حد زیادی افزایش یافته در حالی که یکی دیگر از 8 درصد می گویند آن را تا حد زیادی کاهش یافته است. حدود 33 درصد از توسعه دهندگان و یا 1 به 3 می گویند آنها تا به حال یک بازی به تعویق افتاد.

بازی صنعت برای بدنام بحران هنوز هم ممکن است نیاز به دست و پنجه نرم کردن با کارکنان در پیدا کردن تعادل کار و زندگی تحت این شرایط جدید است. بسیاری از توسعه دهندگان (39 درصد در کل) می گویند که آنها در حال کار ساعت های طولانی تر از قبل از همه گیر. "این سخت تر برای ایجاد محدودیت در هنگام کار از خانه" یکی نوشت. "شما احساس می کنید شما در خانه هستید تا آن را خوب به انجام 2, 3, 4+ ساعت اضافی. این شرکت همچنین تشویق می کند (پرداخت نشده) بحران."

همانطور که برای آنچه که در آینده نگه می دارد بیش از نیمی از توسعه دهندگان (64 درصد) می گویند که شرکت های خود را با اتخاذ شیوه های جدید و فرآیندهای است که ادامه خواهد داد هنگامی که مستند به پایان می رسد. برای برخی از, این بدان معناست که آزادی بیشتری برای کار از خانه. "ما تا به حال به ایجاد برخی از تغییرات در کارهای روزمره ما را جبران کند نه اینکه در دفتر ما کار از لحاظ جسمی با هم, اما کسانی که ثابت کرده اند به افزایش کارایی و بهره وری" نوشت: یک توسعه دهنده. "به تازگی ما حتی در مورد استقبال از دفتر خانه پیکربندی حتی پس از همه گیر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب