Nagarahole می بیند صفر آتش حوادث در 2019-20

Hanagodu/Mysuru: تلاش وزارت جنگل مقامات و کارکنان در نظر گرفتن اقدامات لازم برای جلوگیری از آتش سوزی جنگل ها د

توسط PARINEWS در 19 خرداد 1399

Hanagodu/Mysuru: تلاش وزارت جنگل مقامات و کارکنان در نظر گرفتن اقدامات لازم برای جلوگیری از آتش سوزی جنگل ها در Nagarahole ببر رزرو پرداخت می شود با سود غنی. به عنوان وجود دارد بدون آتش سوزی جنگل حوادث پارک های ملی به دست آورده است 'صفر آتش نقطه برچسب'.

پس از 10 سال وجود داشته است حوادث آتش سوزی جنگل ها در مناطق مختلف در ذخیره از بین بردن بزرگ swathes از زمین همراه با حیوانات و گیاهان و جانوران است. در این سال با استفاده از تجهیزات مدرن و تکنولوژی جنگل بخش کارکنان مشغول به کار خستگی ناپذیر و موفق شد در جلوگیری از آتش سوزی جنگل.

یادگیری درس از بزرگ آتش که فرو کرده بود بخش هایی از Bandipur سال گذشته و از آتش حوادث در Nagarahole هر سال مقامات و کارکنان نیز به دنبال همکاری از قبایل محلی و روستاییان در حاشیه جنگل برای کنترل آتش سوزی جنگل ها.

به عنوان 200.47 sq. متر منطقه حائل در منطقه در حال حاضر می آید تحت Nagarahole رزرو جنگل, جنگل است که در حال حاضر 843.47 sq. متر و آن را به حال تبدیل به یک چالش برای کارکنان برای جلوگیری از آتش سوزی جنگل در مناطق دیگر.

آتش خطوط نقش عمده ای در پیشگیری از گسترش آتش سوزی جنگل و از این رو ایجاد آتش در خطوط انجام شد از دسامبر 2019. در حالی که برخی از آتش سوزی در خطوط 10 متر عرض و در بعضی جاها 20 متر گسترده آتش خطوط ایجاد شده در برخی از مکان های دیگر.

یک فرشته در بالای یک درخت نگه می دارد و شب زنده داری در آتش سوزی جنگل ها در Nagarahole.

برای ایجاد 2,677 متر خط آتش بیش از 400 قبایل که تجربه در آتش خاموش شد منصوب به عنوان ناظران و مسئولان جنگل ارائه شده آنها غذای خوب و خوش تیپ پول برای کار خود را. همچنین جنگل مقامات و کارکنان ساخته شده بود و جنگل و خانه خود را ترک پشت و خانواده خود را از ژانویه تا مارس است. این همه منجر به صفر جنگل آتش کشیده شده است.

سال-حکیم جزئیات

در 2018-19 16 هکتار از زمین های جنگلی نابود شد 15 هکتار در 2017-18 و 106 هکتار در 2016-17 از 48 هکتار در 2015-16 و 6.08 هکتار در 2014-15 بودند به خاکستر کاهش می یابد.

تصویر نشان می دهد آتش سوزی خطوط که ایجاد شد در Nagarahole.

اقدامات پیشگیرانه

جلوگیری از آتش سوزی جنگل ها یکی از وظایف مهم برای جنگل مقامات و کارکنان که برای های مختلف اقدامات پیشگیرانه و استفاده از تکنولوژی های مختلف مورد نیاز است. بخش ایجاد آگاهی در مورد خطرات ناشی از آتش سوزی جنگل ها و اهمیت جنگل ها از طریق خیابان پخش پوستر و تظاهرات در روستاها در امتداد حاشیه ایجاد آتش سوزی خطوط در تمام مناطق هشت و لازم عملی آموزش داده شد به کارکنان و دیگران در جلوگیری از آتش سوزی.

مقامات در زمان مراحل را برای حفظ حداکثر آب در دریاچه ها و حوضچه منصوب تیم بیشتر با قبایل را به آتش ناظران مستقر کارکنان بیشتر در مناطق جنگل در مرزها با استفاده از برج های ساعت و متعهد 24 ساعته گشت.

پاسخ سریع وسایل نقلیه مورد استفاده در تمام مناطق آب استفاده می شود سم پاش مخزن آب تاسیسات مدرن و آتش-dousing تجهیزات مورد استفاده قرار گرفت و به عنوان یک پشتیبان آتش-خاموش کردن وسایل نقلیه مستقر شدند در بسیاری از مناطق. هواپیماهای بدون سرنشین و دوربین های دیجیتال و دوربین های ویدئویی مورد استفاده قرار گرفت برای حفظ فراگیر شب زنده داری. این گروه همچنین آماده به استفاده از یک هلی کوپتر در صورت لزوم برای پیشگیری و کنترل آتش سوزی.

Mahesh کومار مدیر پروژه ببر Nagarahole رزرو ببر گفت: "ما احساس افتخار می گویند که به دلیل ایجاد آگاهی در مورد اهمیت جنگل ها در میان روستاییان در جنگل مرزها همکاری از همه از جمله مسئولان و کارکنان وجود دارد نه تنها آتش حادثه در Nagarahole."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن