تسلا مدل S اولین ماشین الکتریکی با 400 مایل محدوده سازمان حفاظت محیط زیست رتبه

تسلا مدل S محدوده طولانی به علاوه در حال حاضر سازمان حفاظت محیط زیست-دارای طیف وسیعی از 402 کیلومتر آن ساخت او

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

تسلا مدل S محدوده طولانی به علاوه در حال حاضر سازمان حفاظت محیط زیست-دارای طیف وسیعی از 402 کیلومتر آن ساخت اولین خودرو الکتریکی برای دریافت یک امتیاز از بیش از 400 کیلومتر از آژانس. رتبه جدید شامل تمام آمریکای شمالی مدل S وسایل نقلیه با "دوربرد به همراه" نام که تسلا معرفی شد و در ماه فوریه به جای "دوربرد" نسخه ای از ماشین است.

"تمام مدل S اتومبیل های ساخته شده از اواخر Jan اند 402 مایل محدوده" مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk گفت: در یک صدای جیر جیر. "این فقط ساخت آن را رسمی." مدل S محدوده طولانی به علاوه دارای شروع قیمت از $74,990 پس از یک کاهش قیمت در ماه گذشته.

تا زمانی که به تازگی سازمان حفاظت محیط زیست-دارای طیف وسیعی از مدل S محدوده پلاس بود 391 کیلومتر اما با این حال یک منبع از مشاجره بین تسلا و سازمان حفاظت محیط زیست. ماه گذشته مدیر عامل شرکت تسلا ادعا کرد که امتیاز شد و در نتیجه یک اشتباه ساخته شده توسط سازمان حفاظت محیط زیست که ناشی از ماشین به از دست دادن 2 درصد از آن محدوده زمانی که تست شده است. این سازمان دولتی مورد مناقشه این, و گفت که این خودرو تا به حال تست شده به درستی. در آن زمان مشک و گفت: این خودرو می تواند دوباره مورد آزمایش قرار زمانی که سازمان حفاظت محیط زیست بازگشایی شد. آستانه درک می کند که جدید 402-مایل امتیاز حاصل از آزمون مجدد.

در یک پست وبلاگ همراه با اعلام تسلا دقیق در پیشرفت است که اجازه داده اند ماشین برای شکستن 400 مایل مانع است. این شامل کاهش وزن در اجزای ماشین بسته باتری بیشتر آیرودینامیک چرخ و استفاده کارآمد تر واحدهای درایو. احیا کننده ترمز پیشرفت نیز بیشتر انرژی می شود را به ماشین بسته باتری در حالی که رانندگی.

بهبود در نتیجه "نزدیک به 20 درصد افزایش در محدوده زمانی که در مقایسه با سال 2019 مدل S 100D با همان باتری طراحی" تسلا می گوید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن