حرکت اپل برای سخت تر کردن تبلیغات در iOS 14 بخشی از یک روند

است اپل و فیس بوک در حال مبارزه دوباره، و چگونه شما در مورد آن احساس می گوید چیزی در مورد چه کسی شما اعتماد به

توسط PARINEWS در 6 شهریور 1399
است

اپل و فیس بوک در حال مبارزه دوباره، و چگونه شما در مورد آن احساس می گوید چیزی در مورد چه کسی شما اعتماد به نمایندگی از منافع خود را در چشم انداز فن آوری عجیب و غریب از سال 2020.

شروع با یک سوال نسبتا دانشگاهی است که ممکن است چشم خود را بیش از لعاب با وجود خودتان: چه زمانی مقررات طرفدار حریم خصوصی بیش از حد خود را برای تبدیل شدن به ضد رقابتی? این یک سوال من خودم را در بر داشت پرسیدن در سال گذشته ، زمانی که اپل لغو گواهی سازمانی فیس بوک به طور موقت پس از وحی است که این شرکت شده بود با استفاده از آن گواهی برای انجام تحقیقات بازار. و این سوالی است که من امروز به آن فکر می کنم، همانطور که اپل مداخله می کند تا یک بازار را به طور یک جانبه تغییر شکل دهد - به روش هایی که یک بار دیگر فیس بوک را در حالت تدافعی قرار می دهد.

مسئله در خطر یکی از فنی است ، اما آن را به ارزش یادگیری کمی در مورد -- اگر تنها برای این واقعیت است که ، با فرض استفاده از آی فون ، آن را در نتیجه بسیاری از پاپ آپ در تلفن خود را هنگامی که شما ارتقاء دستگاه خود را در یک ماه یا بیشتر. صنعت تبلیغات یک کد منحصر به فرد را به هر دستگاهی به نام شناسایی برای تبلیغ کنندگان، یا IDFA اختصاص می دهد. دانستن IDFA شما می تواند به تبلیغ کنندگان کمک کند تا بگویند آیا تبلیغات آنها موثر است یا خیر، به ویژه هنگامی که آنها همان آگهی را در مکان های متعدد به شما نشان داده اند. فیس بوک از IDFA به عنوان بخشی از شبکه مخاطبان، شبکه تبلیغاتی آن برای توسعه دهندگان استفاده می کند.

با شروع با iOS 14، که پاییز امسال کشتی، اپل آغاز خواهد شد نیاز است که توسعه دهندگان به شما نشان می دهد هشدار است که آنها در حال جمع آوری IDFA خود را، و شما باید به انتخاب کردن در آن به اشتراک گذاری. می توان انتظار داشت درصد زیادی از کاربران بگویند «بدون تشکر».

روز چهارشنبه فیس بوک گفت جمع آوری IDFA را به کلی متوقف خواهد کرد. در اینجا کورت واگنر در بلومبرگ :

فیس بوک روز چهارشنبه گفت IDFA را از طریق برنامه های خود بر روی دستگاه های iOS 14 جمع آوری نخواهد کرد، تصمیمی که شبکه مخاطبان را «به شدت تاثیر» خواهد گذاشت. هزاران نفر از توسعه دهندگان با استفاده از پلت فرم فیس بوک برای پر کردن موجودی آگهی در برنامه های تلفن همراه خود ، و بدون اطلاعات IDFA برای کمک به هدف قرار دادن آن پیام های بازاریابی ، مخاطبان درآمد شبکه می تواند به اندازه 50 ٪ کاهش یابد ، این شرکت گفت. فیس بوک در نظر دارد این سرویس را به کلی برای کاربران iOS 14 حذف کند.

فیس بوک در یک وبلاگی نوشت: «این تغییری نیست که ما می خواهیم ایجاد کنیم، اما متاسفانه به روز رسانی های اپل در iOS 14 این تصمیم را مجبور کرده است.» "ما می دانیم که این ممکن است به شدت تاثیر توانایی ناشران برای monetize از طریق شبکه مخاطبان در iOS 14، و با وجود بهترین تلاش های ما، ممکن است شبکه مخاطبان آنقدر بی اثر در iOS 14 که ممکن است منطقی به ارائه آن در iOS 14 در آینده است."

کسب و کار آگهی خود فیس بوک بیشتر خوب خواهد بود، از آنجا که مشخصات و فعالیت شما در برنامه های آن حاوی راه داده ها مفیدتر از یک شناسه دستگاه ساده است. اما این شرکت می گوید که بسیاری از مشتریان تبلیغاتی آن رنج خواهند برد.

واکنش مشترک به همه این ها در توییتر امروز این بود: boo-hoo. رفیقم جوانا استرن در یک توییت نماینده می گوید: «اوه، عزیزم بیچاره، فیس بوک» "حالا بايد اجازه بگيره که هر کاري که روي تلفنت ميکني رو رديابي کنه" نام مستعار اینترنت گفت: من دوست دارم که چگونه فیس بوک در حال چرخش این به عنوان یک چیز بد است.

برای روشن شدن، حرکت اپل در اینجا به طور مشروع حریم خصوصی را ترویج می کند، اگر فقط در حاشیه. و این کار را به همان شیوه ای انجام می دهد که فیس بوک اغلب به خود تبریک می گوید که انجام می دهد: با قرار دادن کاربر در کنترل. دوست من والت ماسبرگ برداشت تا در این نقطه: "در نسخه آینده از iOS، اپل به سادگی در حال تعویض از یک سیستم انتخاب کردن مبهم برای برنامه هایی که می خواهند برای ردیابی کاربران در سراسر وب به یک سیستم صریح انتخاب کردن در،" او نوشت. " در آخر! از نظر من باید قانونی داشته باشد که نیاز به انتخاب صریح برای جمع آوری داده های شخصی داشته باشد.»

اما آیا شما در همه متفاوت احساس دانستن این که اپل هدف تبلیغات خود را در شما با استفاده از طیف گسترده ای از داده های آن را از تلفن خود را جمع آوری می کند؟ چون داره! در اینجا صبر هاگن و جف هورویتز در وال استریت ژورنال:

اپل یک بازیکن بزرگ در تبلیغات آنلاین نیست، اما کسب و کار کوچک خود را دارد که تبلیغات نشان داده شده در App Store و در اپل نیوز را بر اساس جایی که کاربران می روند و کاری که کاربران در برنامه های اپل انجام می دهند، شخصی سازی می کند. این شرکت در حال اعمال قوانین جداگانه برای شخصی سازی آگهی خود است؛ برای انصراف، کاربران باید گزینه ای در تنظیمات آی فون پیدا کنند.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن