سابق MP محکوم متمم و اصلاحات ارضی به عمل و افزایش قیمت سوخت

میسور/Mysuru: "اصلاح اصلاحات ارضی عمل خواهد آورد پایین تولید مواد غذایی سبوس دار به شدت" گفت: سابق MP R. Dhruv

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

میسور/Mysuru: "اصلاح اصلاحات ارضی عمل خواهد آورد پایین تولید مواد غذایی سبوس دار به شدت" گفت: سابق MP R. Dhruvanarayan.

پرداختن مطبوعات در Jaladarshini مهمان خانه در Hunsur جاده دیروز اینجا او گفت که اصلاحات به کارناتاکا زمین اصلاحات قانون سال 1961 خواهد شکستن ستون فقرات کشور کشاورزان به عنوان کسی خواهد بود واجد شرایط برای خرید زمین های کشاورزی و استفاده از زمین برای مقاصد مختلف دیگر از کشاورزی است.

حاکی از این است که بخش 79A قانون آمده است که درآمد سالانه خریدار زمین های کشاورزی نباید بیش از Rs. 25 لاخ و بخش B متحده که تنها یک کشاورز می تواند با خرید زمین های کشاورزی برای کشاورزی هدف سابق MP گفت که این قانون اجرا شد on Mar. 1, 1974 برای جلوگیری از کمبود مواد غذایی است.

اشاره به این که وجود دارد هیچ کمبود مواد غذایی در حال حاضر به عنوان دولت قبلی داده بود به کشاورزی گفت که 70 درصد کشاورزان کوچک در کشور و به دلیل تلاش های خود را وجود دارد یک رکورد تولید 291 میلیون تن از غلات در 2019-20 که این کشور می تواند حفظ برای مدت دو سال.

"اگر اصلاح قانون اجرا شده است هر کسی می تواند خرید زمین های کشاورزی و استفاده از آن برای فعالیت های مختلف از جمله ساخت و ساز از کارخانه های. این امر کاهش تولید مواد غذایی" او گفت:.

ادامه R. Dhruvanarayan که او نیز محکوم به افزایش قیمت سوخت گفت که قیمت سوخت افزایش پیدا کرده Rs. 4 در هر لیتر به تازگی که ناراحتی کشاورزان و طبقه متوسط و فقیر.

بیان کرد که مرکز خرید بنزین در Rs. 18.25 در هر لیتر و Rs. 18.75 دیزل سابق MP گفت که سرخپوستان بودند پرداخت بیشترین مالیات برای سوخت بیش از هر نوع دیگر در جهان است.

شهرستان کنگره رئیس جمهور R. Murthy, MLAs آنیل Chikkamadu و H. P. Manjunath, شهرستان, کنگره سخنگوی H. A. Venkatesh و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن