نماز از خانه مجازی آغوش علامت سعید فطر در شهرستان

هیچ جرم نماز تجمعات در Eidgah میدان, هیچ handshakes میسور/Mysuru: زیر سایه Coronavirus مسلمان در جامعه مردم با

توسط PARINEWS در 5 خرداد 1399

هیچ جرم نماز تجمعات در Eidgah میدان, هیچ handshakes

میسور/Mysuru: زیر سایه Coronavirus مسلمان در جامعه مردم با اقدامات خاص به علامت سعید فطر جشن امروز که می شکند ماه سریع برای رمضان. این عید وجود دارد هیچ تکان دادن دست و یا بدون آغوش گرم برای اعضای جامعه به دلیل دقیق اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

نماز تجمعات عمومی جشنواره ها و دیگر رویدادهای عمومی شده اند محدود یا لغو شد برای جلوگیری از گسترش ویروس. مانند اعضای جامعه برای تصمیم گرفتند در خانه نماز که در آن اعضای خانواده با هم در داخل اطاق ها و تراس و دعا. همچنین به عنوان مجازی است این واقعیت جدید اعضای جامعه خواست با یکدیگر در تماس های ویدئویی.

مهم ترین جنبه عام از سعید فطر ویژه صبح, نماز های ارائه شده در Eidgahs که بزرگ و فضاهای باز. این است که به نام عید Namaz. لباس پوشیدن و در لباس های بهترین خود را, ورزشی و رنگارنگ کلاه و بوی عطر (عطار), مؤمن دعا به خداوند متعال در سپاس روزبه نعمت آنها را با قرآن و ماه رمضان.

تا کنون در سال گذشته هزاران نفر از برادران مسلمان استفاده می شود به جمع آوری در Eidgah میدان در Tilaknagar در شهرستان برای ارائه به جرم نماز. در این سال وجود دارد هیچ مجامع عمومی.

عید نماز نیز در همه جا عمل از بغل کردن و تکان دادن دست -- برای ترویج برادری. مقدس نماز ارائه شده توسط اعضای جامعه در خانه های خود را بین ساعت 6 صبح و 11 صبح امروز است. تنها انتخاب چهار تا پنج نفر در حال حاضر در مساجد برای نماز به طوری که این سنت شکسته نشده است.

"وجود دارد هیچ نمونه "گیل milana' (مایل یکدیگر با آغوش گرم) این سال است. فضای جشن گم شده بود این عید. مبارزه با ویروس مخوف و صرفه جویی در بشریت است و مهم تر از جشن عید فطر گفت:" انور احمد از Udayagiri.

این Wakf هیئت مدیره تا به حال به دادگاه تجدید نظر به اعضای جامعه به دعا امن ماندن در خانه های خود. مسلمان رهبران مذهبی و آقا Khazi از Mysuru محمد عثمان Shariff بیش از حد داده بود تماس برای امن جشن رمضان با نماز خواندن در خانه.

با lockdown مقررات در محل, مردم دیده می شد تبادل با سلام از طریق تلفن های همراه. با این حال برخی از مردم اقدام به وارد Kabrastan پشت زندان مرکزی به نماز خود را ترک آنهایی که نزدیک و عزیز. اما آنها مجبور به عقب نشینی شد پس از پلیس ارسال شده در نقطه ای.

پلیس تا به حال ارائه شده تنگ امنیت در Tilaknagar, Udayagiri, Shanthinagar, Beedi مستعمره Ghousia ناگار Rajivnagar, Bharathnagar, N. R. Mohalla, مندی Mohalla و لشکر Mohalla. در جشن رمضان رفت مسالمت آمیز بدون نامطلوب حادثه گزارش شده از هر بخشی از شهر است. DCP Dr. A. N. Prakash Gowda تحت نظارت امنیتی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن