آینده گوگل لانه سخنران نشان داد نظارتی تشکیل پرونده

جدید هوشمند بلندگو از گوگل خال دار شده است به عنوان بخشی از یک نظارتی تشکیل پرونده در ژاپن است. اندروید پلیس م

توسط PARINEWS در 19 تیر 1399

جدید هوشمند بلندگو از گوگل خال دار شده است به عنوان بخشی از یک نظارتی تشکیل پرونده در ژاپن است. اندروید پلیس معتقد است این دستگاه به مدت طولانی-آینده عاقبت به اصلی گوگل صفحه اصلی بلندگو که بعد فورا رفت واز پیگیری پس از آن نسخه اصلی در سال 2016.

جدید حمل بلندگو در گوگل پارچه زیبایی و به نظر می رسد تقریبا مانند یک کوچک به صورت عمودی ایستاده Google Home Max است که فشرده در بیارید. وجود دارد یک پایه لاستیکی در پایین و پاور جک در پشت همراه با یک سوئیچ قطع. بله شما به دنبال در در تصویر بالا. جلوی بلندگو به نظر می رسد مثل این:

من فکر می کنم آن را ایمن می گویند وجود دارد که احتمالا برخی از شاخص چراغ زیر وجود دارد جایی برای زمانی که شما در حال چت با گوگل دستیار. گوگل آخرین لانه بلندگو ایستاده کمی بیش از 8.5 اینچ قد بلند و ذکر شده است به عنوان یک رسانه های تعاملی جریان دستگاه در پرونده.

کمیسیون ارتباطات فدرال نیز به تازگی منتشر شده یک پرونده برای یک دستگاه جدید از گوگل — و آن را برای تلفن های موبایل مانند آن را به این محصول بسیار — اما معمول محرمانه حمایت اعمال می شود بنابراین وجود دارد هیچ عکس که در یکی از.

اگر آن را هنوز هم دارای یک صفحه فرود در گوگل فروشگاه آنلاین, اصلی, صفحه اصلی گوگل است که دیگر برای خرید در دسترس. این شرکت در حال حاضر سخنران صف متشکل از لانه مینی گوگل, صفحه اصلی, مینی Google Home Max و هوشمند صفحه نمایش از جمله لانه Hub و لانه Hub حداکثر.

در کنار این بلندگو و اجتناب ناپذیر صفحه 5 گوگل می تواند همچنین اعلام کرد نسل بعدی جریان ویدئو دستگاه مدتی این سقوط. ما در حال حاضر بدست یک نگاه مناسب و معقول که در آن یکی. و هی من هنوز برگزاری امیدواریم که صفحه 4A هنوز هم ممکن است نشان می دهد تا هر چه زودتر به جای بعد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن