سرهنگ G. Kannan طول می کشد شارژ به عنوان Kudige Sainik مدیر مدرسه

Kushalnagar: سرهنگ G. Kannan به تازگی در زمان شارژ به عنوان جدید اصلی از Kudige Sainik مدرسه واقع در Kudige کش

توسط PARINEWS در 23 تیر 1399

Kushalnagar: سرهنگ G. Kannan به تازگی در زمان شارژ به عنوان جدید اصلی از Kudige Sainik مدرسه واقع در Kudige کشاورزی در مزرعه در نزدیکی محل Kushalnagar در Kodagu منطقه. او دریافت کرده بود توسط معاون اصلی ستوان سرهنگ سیما Tripathi. به زودی پس از مصرف بیش از سرهنگ Kannan پرداخت اهدای گل و ادای احترام به شهید یادبود سربازان در محوطه دانشگاه.

صحبت به مناسبت سرهنگ Kannan ابراز شادی در مورد امکانات ارائه شده به دانش آموزان و همچنین تمجید از مدرسه دستاورد در طول سال.

و اشاره کرد که Kudige Sainik مدرسه یکی از موسسات آموزشی معتبر, او تاکید کرد که برای حفظ نظم و انضباط و وحدت و کار سخت است. با ابراز نگرانی از گسترش COVID-19, Col. Kannan گفت که این مهم برای مبارزه با unitedly برای مقابله با این ویروس است که باعث بزرگ ویران در سراسر جهان است. تاکید بر نیاز به حفظ COVID مقررات گفت: مهم این است که هر فردی به اقدامات پیشگیرانه و اقدامات ایمنی از قبیل استفاده از ماسک صورت, استفاده از دست sanitisers و نگهداری فیزیکی فاصله حاوی گسترش ویروس.

او در ادامه گفت که مدرسه باید تلاش های ویژه ای برای بیشتر پذیرش دانش آموزان دختر.

اداری مدرسه افسر اسکادران رهبر R. K. دی, ارشد, معلم, S. Suryanarayan و دیگر کارکنان حضور داشتند.

سرهنگ G. Kannan تجربه خدمت به عنوان اصل مختلف مدارس آموزش از وزارت دفاع. او اعطا شده است معاون رئیس ستاد جایزه قدردانی از خدمات خود را. او پس از فارغ التحصیل شدن در برنامه های رایانه ای و دارای B. Ed درجه بیش از حد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن