پاناسونیک رزومه کار تسلا در نوادا Gigafactory اما نه در نیویورک

پاناسونیک از سر گرفته است و کار خود را ساخت سلول های باتری تسلا را Gigafactory خارج رنو نوادا این شرکت می گوید

توسط PARINEWS در 27 اردیبهشت 1399

پاناسونیک از سر گرفته است و کار خود را ساخت سلول های باتری تسلا را Gigafactory خارج رنو نوادا این شرکت می گوید در آستانه. اما پاناسونیک نمی خواهد به بازگشت به کار در تسلا بوفالو, نیویورک, پانل های خورشیدی کارخانه آخر این هفته به عنوان برنامه ریزی شده.

علامت شیما رئیس جمهور پاناسونیک خورشیدی آمریکای شمالی (PSNA) است گفت: کارکنان در ایمیل های به دست آمده توسط The Verge که این شرکت به تاخیر آوردن کارگران به دلیل این که این منطقه کارخانه در غرب نیویورک را برآورده نمی کنند ایالت نیویورک اندرو کومو فرماندار جدید معیار برای بازگشایی. "ما نمی خواهد راه اندازی مجدد تولید در این پنج شنبه, مارس 16th," شیما نوشت: در یک ایمیل ارسال پنج شنبه. "جدید تاریخ مورد نظر بستگی دارد COVID-19 وضعیت Erie County, و از آن خواهد شد اعلام کرد از من در چند روز آینده."

غربی نیویورک رسید پنج نفر از هفت معیار است. اما به منظور دیدار با الزامات این منطقه نیاز به 14 روز کاهش در خالص بستری شدن در بیمارستان و یا به طور متوسط کمتر از 15 جدید بستری شدن در بیمارستان یک روز برای سه روز. علاوه بر این وجود نیاز به 14 روز کاهش در مرگ و میر بیمارستان — یا سه روز به طور متوسط کمتر از پنج مرگ و میر. چرا که غربی نیویورک نیست این ملاقات معیارهای اقامت-صفحه اصلی سفارش تمدید شده است به مارس 28. اگر این منطقه دیدار آن نهایی دو معیار قبل از آن پاناسونیک می تواند اجازه را به کارگران بازگشت.

پاناسونیک تعطیل عملیات در نیویورک کارخانه در اواسط ماه مارس و یکی از کارکنان آن بعد از تست مثبت برای COVID-19 به عنوان آستانه قبلا گزارش شده است. PSNA صرف چند هفته گذشته آماده سازی خود کارگران برای بازگشت به Buffalo کارخانه که در آن کارکنان خود را از کار کنار تسلا ساخت پانل های خورشیدی و خورشیدی سقف. این شرکت حتی گفته کارگران است که در آن درخواست فرمانداری اجازه می دهد تا PSNA به پشت باز تا اوایل با توجه به یکی از ایمیل ها — این تلاش به نظر می رسد بیهوده بوده است. شیما گفت: کارکنان در مارس 9th, ایمیل است که این شرکت در حال برنامه ریزی برای فضای کارکنان شش فوت از هم جدا ارائه ماسک و دستمال مرطوب قرار داده و شفاف سپر در خط تولید.

پاناسونیک اعلام کرد در اوایل این سال است که آن را پایان دادن به رابطه آن با تسلا در نیویورک کارخانه. آن را قبلا گفت: این امر تنها با استخدام کارگران وجود دارد از طریق پایان ماه مه و برنامه ریزی شده به طور کامل خروج کارخانه سپتامبر. یک کارمند فعلی گفت: در آستانه که PSNA حداقل ارزش یک ماه از کار از چپ به کار در داخل کارخانه.

یک سخنگوی پاناسونیک آمریکای شمالی کاهش یافته است به نظر تاخیر در نیویورک کارخانه. Panasonic شده در یک "ثابت تا سطح شیب دار" در نوادا Gigafactory سخنگوی گفت. تسلا از سر گرفته است و عملیات وجود دارد و همچنین به عنوان آستانه اولین گزارش داد اوایل این هفته. فرماندار نوادا استیو Sisolak به تازگی اعلام کرد که فاز اول این دولت برنامه اجازه می دهد تا برخی از کسب و کار برای بازگشایی, که باعث می شود برخی از اقدامات مانند ماسک صورت اجباری است.

"ما به طور منظم در ارتباط با محلی و مقامات دولتی هستند پس دولت راهنمایی ضروری برای کسب و کار و تصویب کرده اند قوی ایمنی و بهداشت پروتکل که شامل اجتماعی فاصله و ویژه تمیز کردن شیوه های" پاناسونیک سخنگو گفت: با اشاره به از سرگیری کار در آن نوادا گیاه.

معلوم نیست اگر تسلا از سر گرفته است و عملیات در نیویورک کارخانه; شرکت بلافاصله پاسخ به درخواست های متعدد برای نظر. تسلا به تازگی بازگشایی آن, Fremont, California, کارخانه ماشین در نقض محلی بهداشت عمومی نظم وجود دارد قبل از اینکه در نهایت رسیدن به توافق با مقامات برنامه ریزی برای بازگشت به تولید کامل. مدیر عامل شرکت تسلا به نام سرپناه در محل سفارشات که به منظور جلوگیری از گسترش کروناویروس "فاشیستی" و حتی این هفته گفت که او مایل به دریافت دستگیر و به نقض یکی در کالیفرنیا به عنوان طولانی به عنوان دیگر کارکنان دستگیر شده بودند با او.

شیما زده تن های مختلف در ایمیل خود به کارمندان در روز پنج شنبه. "لطفا به یاد داشته باشید که یکی از مهم سیاست PSNA انطباق است," او نوشت. "PSNA همیشه پیروی از قوانین و رسمی جهت از دولت و دولت های محلی حتی اگر کسانی که متفاوت از قصد ما برای PSNA فعالیت های کسب و کار."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن