اصلاحات به APMC کارناتاکا زمین اصلاحات عمل می کند: کشاورزان به gherao منطقه مسئول وزیران از فردا

میسور/Mysuru: به شدت محکوم اصلاحات به APMC عمل و کارناتاکا و اصلاحات ارضی به عمل و حرکت می کند به privatise بخ

توسط PARINEWS در 3 تیر 1399

میسور/Mysuru: به شدت محکوم اصلاحات به APMC عمل و کارناتاکا و اصلاحات ارضی به عمل و حرکت می کند به privatise بخش برق کشاورزان تحت پرچم کارناتاکا Rajya Raitha Virodhi Kaide Horata Samithi (کارناتاکا دولت اقدام کمیته ضد کشاورز اصلاحات به عمل) را gherao منطقه مسئول وزیران در سراسر کشور شروع از فردا.

این اعلام در مطبوعات ملاقات در Jaladarshini مهمان خانه در اینجا این صبح کارناتاکا دولت نیشکر تولید کنندگان انجمن رئیس جمهور Kurubur Shanthakumar است که رئیس Convener از Samithi گفت که به عنوان اولین مرحله از ایالت اعتراض به تصمیم دولت برای اصلاح APMC و کارناتاکا و اصلاحات ارضی به عمل و حرکت می کند برای جلوگیری از منبع تغذیه به آبیاری Pumpsets از کشاورزان توسط privatising بخش برق کشاورزان خواهد gherao تمام منطقه وزرای دولت در ستاد مربوطه از فردا (June23).

در گام بعدی به کشاورزان را ثبت اعتراض خود را علیه دولت ضد کشاورز سیاست با برگزاری تظاهرات گسترده در مقابل خانه ها یا دفاتر از همه قانون گذاران و دولت در ژوئن 24. همچنین تظاهرات برگزار خواهد شد در مقابل همه معاون کمیسیون دفاتر در دولت در تاریخ 29 ژوئن و پس از آن کشاورزان را دراز محاصره محل اقامت وزیر در بنگلور در تاریخ بعد, او گفت:.

متهم دولت تبدیل به تبلیغات دروغین در رابطه با اصلاحات به عمل Shanthakumar داشت که اصلاحات به این دو مهم عمل می کند و قدرت بخش خصوصیسازی حرکت بودند کاملا در برابر جامعه کشاورزی. او از دولت خواست به لغو اقدامات خود را در بهتر منافع کشاورزان که در نظر گرفته به عنوان ستون فقرات کشور است.

Samithi دفتر حامل Attahalli Devaraj, Honnur Prakash دکتر Guruprasad, Bhagyaraj, Manjesh Gowda, Sudhir کومار چاندراسکار و دیگران حاضر بودند در مطبوعات دیدار خواهد کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن