Rajasthanis مستقر در پناهگاه های شهر از بازگشت به خوابگاه خود در حومه

میسور/Mysuru: در مجموع 170 مردم بومی از راجستانبودند مستقر در پناهگاه اردوگاه در شهرستان زیر را در سراسر کشور

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: در مجموع 170 مردم بومی از راجستانبودند مستقر در پناهگاه اردوگاه در شهرستان زیر را در سراسر کشور مستند. اگر آنها قادر به بازگشت به مکان های مادری خود یک بار آمده است برای این افراد به بازگشت به منازل مسکونی در منطقه است.

در مجموع 170 نفر از جمله 23 و 22 کودکانی که انجام شد Mewad بستنی, Pani پوری و عدل پوری کسب و کار در Mysuru و Chamarajanagar مناطق داده شد پناهگاه در CITB Choultry در Siddarthanagar در اینجا برای گذشته 35 روز پس از تمام کسب و کار خود متوقف شد به زودی پس از مستند تحمیل شد شامل گسترش مرگبار بیماری همه گیر.

On Mar.30 همه این افراد نسبت به راجستان در دو کامیون و متوقف شد ماهاراشترا توسط پلیس در نزدیکی شاهپور و فرستاده بود آنها را به Mysuru. زمانی که آنها بازگشت به Mysuru on Apr.1, Alanahalli پلیس آنها را متوقف کرد در نزدیکی Mysuru جاده حلقه و ارسال آنها را به CITB Choultry برای پناهگاه. از آن پس هر چند آنها چندین بار تلاش دولت های منطقه به حال به آنها داده از هر فرصتی برای بازگشت به عنوان در هر مستند دستورالعمل.

هر چند این Rajasthanis قادر به بازگشت به مکان های مادری خود در حال حاضر با مستند آرامش در برخی از اماکن و بین منطقه سفر آنها به بازگشت به روستاها در منطقه آنها ساکن شد و در.

پس اجازه از دولت های منطقه در روز سه شنبه یک KSRTC اتوبوس چیده شده بود برای ارسال یک مجموع از 29 مردم به خوابگاه خود را در Mysuru که شامل Rammanahalli, Shantinagar, Devegowda دایره و دیگر طرح بندی.

دیگران در حال انتظار برای رسیدن به خوابگاه خود را در Mysuru و Chamarajanagar امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن