وارن الیس آزار ستاره قدرت در فن روابط می گویند ده ها تن از زنان

بیش از 60 زنان و nonbinary مردم را متهم به نفوذ کمیک نویسنده وارن الیس از دستکاری و درنده رفتار نسبت به طرفدار

توسط PARINEWS در 24 تیر 1399

بیش از 60 زنان و nonbinary مردم را متهم به نفوذ کمیک نویسنده وارن الیس از دستکاری و درنده رفتار نسبت به طرفداران زن و معماران و طراحان است. نامه سرگشاده ای و ده ها تن از اظهارات جمع آوری شده در یک سایت ایجاد شده توسط برخی از خود را متهم به اهداف و نیز به اشتراک گذاشته شده با نگهبان, که انتشار یک داستان در مورد این اتهامات امروز.

سایت راه اندازی شد پس از چند هفته از کمتر خاص اتهامات از جمله برخی ارسال شده در توییتر. توصیفات توصیف یک الگوی نقشه کشی زن جوان طرفداران به آنلاین یا آفلاین برخوردهای جنسی که اغلب تفویض به کنترل رفتار و یا توهین. با توجه به نگهبانالیس مخفیانه نگهداری می شود تا 19 روابط در یک زمان در حالی که در حال اجرا انجمن های آنلاین که در آن بسیاری از زنان معتقد به مشارکت خود را وابسته به نظر می رسد و در دسترس بودن. یکی از نویسندگان می نویسد: در مورد یک "ناگفته مورد نیاز برای ادامه عضویت: توان جنسی مطلوب (اگر نه آشکار موجود دیده می شود مانند) و یا به سخره گرفتند. یا بدتر از همه نادیده گرفته شده است."

در حالی که وجود دارد هیچ اتهام حمله و یا دیگر اعمال مجرمانه این توصیفات توصیف یک الگوی مشخص از نگران کننده روابط است که برخی از مطالب را به عنوان توصیف "نظافت." چندین حساب توصیف روابط است که به نظر می رسید برای شروع به عنوان اصل نظارت در طول یک دوره آسیب پذیری اما به سرعت سازی نسبت به جنسیت و تبدیل به چیزی بیشتر محاسبه و معاملاتي. آنها اغلب به پایان رسید با الیس ناگهان قطع تماس بگیرید.

"من مطمئن هستم که برخی از مردان به طور کامل درک راه است که زنان را به عنوان یک خام معامله: مشارکت در جامعه تحت درمان مانند یک فرد واقعی است به طوری که اغلب مشروط نمایشی تمایلات جنسی می گوید:" یکی از شرکت کنندگان که با استفاده از نام مستعار Madolan گرین. برای زنان در تلاش برای شکستن به یک صنعت خلاق است که ایجاد یک محیط خصمانه که فروختن کار خود و اعتماد به نفس حتی به عنوان الیس علنا افزایش زنان پروفیل.

این مشکل به اتهام نیست به سادگی از یک رابطه بد اما یک الگوی درمان آسیب پذیر زنان به شدت تقویت شده توسط الیس' قدرت در درون خود میباشد. در علاوه بر این به کار بر روی نقطه عطفی کمیک مانند Transmetropolitan و دیگر پروژه های خلاقانه (اخیرا محبوب Netflix سری کسلوانیا) او زد چند انجمن که شد آنلاین سالن با استعداد هنرمندان و نویسندگان در 2000s. هریس اومالی بهتر شناخته شده به عنوان وبلاگ نویس و رابطه مربی دکتر Nerdlove به نام eponymous وارن الیس فروم یک "استعداد رشد تان شدیدا از سازندگان که در رفتن به تبدیل نیست فقط کمیک اما تلویزیون, فیلم و بیشتر." خانم مارول نویسنده G. بید ویلسون فروم دیگری عضو توصیف آن به عنوان یکی از کلیدی ترین راه برای شکستن به کمیک — اما برای زنان محل را با یک ", ریخته گری, کوچ جو است."

در بیانیه ای که در ماه ژوئن الیس ارائه گسترده شرمندگی اما غیر اختصاصی در پاسخ به اتهامات. "من هرگز خودم در نظر گرفته معروف یا قدرتمند," او نوشت و "آن واقعا هرگز به من رخ داده است که مردم دیگر نمی بینم آن را به همان شیوه — که من نه درگیر شدن به عنوان یک مساوی که با استعداد با, توجه, اما در عمل از موضع قدرت و امتیاز. من را که به حساب در تعدادی از تعاملات شخصی و این یک اشتباه بود."

نویسنده و عکاس کتی غرب ارسال شده که برخی از اولین شکایت علیه الیس در حال حاضر حذف شده پرینت موضوع در توییتر نوشت که او فقط بخشی از یک مشکل فرهنگی است. او توییتهایی آمد در کنار اتهامات که سابق Batgirl co-writer کامرون استوارت دنبال کرده طرفداران نوجوان در حالی که در 30s.

از آنجا که اصلی اتهامات در ماه ژوئن الیس تا به حال یک داستان حذف از آینده کمیک بتمن تاریک شب: Death Metal: افسانه شوالیه تاریکیظاهرا در درخواست خود را. او در حال حاضر یک نویسنده برای سری بتمن قبرو Netflix دستور چهارم فصل کسلوانیا در اوایل این سال است.

این توصیفات در برابر الیس برجسته پیچیدگی اتهامات سوء رفتار جنسی — یک پتو مدت است که می تواند توصیف هر چیزی که از اقدامات مجرمانه قانونی اما استثماری رفتار است. سایت همکاران نیست درخواست برای الیس برای همیشه طرد و نه برای کار خود را به فراموشی سپرده شود. (آنها همچنین توجه داشته باشید که بسیاری از افراد دیگر کمک به ایجاد کمیک که او را شناخته شده است.)

به جای آن آنها می خواهند برای از بین بردن یک کیش شخصیت ساخته شده در اطراف یک مرد مشهور و جلوگیری از بیشتر زنان از ورود به دستکاری ارتباط است. "روشن شود هدف ما این است که به دیدن وارن الیس punished, ما در اینجا به نگاه به جلو. به اعتقاد ما این مهم است که به تقویت آگاهی از یک الگوی تغییر فرهنگ همدستی" می خواند این نامه است. "به ما بگویید که در این داستان به طوری که هر کسی می تواند تشخیص ماهیت خطرناک این نوع رفتار و محافظت از خود و دیگران است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن