در حال حاضر پرداخت آب مالیاتی در راحتی از خانه خود را

MCC راه اندازی وسایل نقلیه با Digitalised نقطه فروش تجهیزات میسور/Mysuru: این Mysuru شهرستان شرکت (MCC) و آب آ

توسط PARINEWS در 5 تیر 1399

MCC راه اندازی وسایل نقلیه با Digitalised نقطه فروش تجهیزات

میسور/Mysuru: این Mysuru شهرستان شرکت (MCC) و آب آن را تامین بال وانی Vilas آب کار می کند (VVWW) امروز راه اندازی پروژه خود را به عرضه درب-به-درب آب آشامیدنی و همچنین برای جمع آوری در انتظار آب مالیاتی از طریق Digitalised نقطه فروش تجهیزات.

هشت اختصاصی وسایل نقلیه دو برای آب جمع آوری مالیات و شش برای تامین آب اصلاح شده برای این منظور تأسیس شد توسط شهردار تسنیم با قطع نوار در VVWW محل این صبح است. همچنین در سالن VVWW که محوطه بازسازی شد در هزینه از Rs. 26 لاخ افتتاح شد به مناسبت. MCC کمیسر Gurudatta Hegde, VVWW اجرایی مهندس P. Nagaraja Murthy, Corporators M. U. Subbaiah, Pailwan Srinivas و B. V. Manjunath SBI MCC مدیر شعبه Lin Ramachandra و دیگران حاضر بودند.

برای جلوگیری از تجمع عمومی در مراکز خدمات به پرداخت آب مالیاتی و به mop up درآمد در COVID بار MCC خریداری دو دستگاه خودرو به طور انحصاری برای جمع آوری در انتظار آب مالیاتی غرامت است که می ایستد در عظیم تومان. 180 کرور.

نام Cauvery و Kabini این وسایل نقلیه مجهز به نقطه فروش ماشین آلات به طوری که آب از مالیات جمع آوری می شود و رسید صادر شده در نقطه. مردم می توانند با استفاده از کارتهای اعتباری و یا پول نقد به پرداخت مالیات در راحتی از خانه خود را. تسهیلات ارائه شده توسط SBI MCC شعبه دارد.

هر خودرو می تواند هشت نفر از VVWW و اگر حق در انتظار زمان طولانی از جمله ارتباطات قطع خواهد شد. قاصر لیست شده است آماده و مسلح با لیست وسایل نقلیه خواهد شد زمین در درب خانه شهروندان به جمع آوری حق عضویت.

وجود دارد بیش از 1,70,000 حقوقی اتصالات آب در Mysuru شهرستان و حدود 15000 اتصالات غیر قانونی. از Rs. 180 کرور در انتظار آب پول مالیات Rs. 46 کرور است بهره غرامت و Rs. 40 کرور در انتظار آب مالیاتی غرامت از بسیاری از نهادهای دولتی است.

درب-به-درب تامین آب آشامیدنی

چند منطقه در شهر صورت چند ساله آب آشامیدنی مشکل وجود دارد و نه یک دامنه ایجاد RO (اسمز معکوس) گیاهان و نه تامین آب روزانه به عنوان جاده بسیار باریک. مناطق مانند Udayagiri, Shanthinagar, Kalyanagiri, Rajivnagar, Lingambudhipalya, Nachanahallipalya و اطراف J. P. نگر صورت دائمی آب شرب مشکل است.

هر چند MCC منابع آب به برخی از مناطق بزرگ تامین آب وسایل نقلیه نمی تواند رسیدن به دم-مصرف کنندگان نهایی با توجه به بد و کوچه های باریک. نیز وجود دارد هیچ مکان تعیین شده برای MCC برای راه اندازی RO گیاهان مانند آنها تاسیس در مناطق دیگر با وجود تقاضا های بزرگ.

به سهولت مشکل MCC اتحاد سفارشی شش تاتا Ace Mega وسایل نقلیه و سوار مینی RO گیاهان بر روی آنها. هر خودرو می تواند از 1000 لیتر آب آشامیدنی به هر گوشه و گوشه ای از Mysuru شهرستان و حتی criss-متقابل, در کوچه های باریک و bylanes. درب-به-درب آب آشامیدنی تحویل از طریق این وسایل نقلیه و مردم می توانند با پر کردن آب به ظروف خود را در خانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن