رفتن جزئیات این تحقیقات فوربس ادعا Kylie Jenner نیست در واقع یک میلیاردر

در سال 2010 Bruno Mars معروف خواند که او می خواست به یک میلیاردر "دختران بد" کار به باد بر روی جلد فوربس مجله.

توسط PARINEWS در 10 خرداد 1399

در سال 2010 Bruno Mars معروف خواند که او می خواست به یک میلیاردر "دختران بد" کار به باد بر روی جلد فوربس مجله. کایلی Jenner جوانترین کارداشیان-Jenner, clan, به وضوح به حال جاه طلبی های مشابه.

یک تحقیق جدید توسط فوربس کشف شده است که Kylie Jenner که فوربس نام خود ساخته میلیاردر در مارس 2019 نیست در واقع یک میلیاردر. بر اساس فوربس' گزارش Jenner به احتمال زیاد هرگز. در حال حاضر او را نزدیک به 900 دلار میلیونر — هنوز هم تعداد قابل توجه اما نه کاملا $1,000,000,000 او و تیم خود را رهبری جهان به این باور.

چگونه فوربسهمان مجله که در ابتدا اعلام Jenner خود ساخته میلیاردر, کشف که او ندارد ؟ یک داستان به عنوان قدیمی به عنوان زمان — اسناد عمومی. هنگامی که آرایش امپراتوری Coty خرید 51 درصد از Jenner شرکت کایلی آرایشی و بهداشتی در دسترس عموم اسناد و مدارک پیشنهاد کرد که Jenner کسب و کار نیست به عنوان سود به خبرنگاران به این باور منجر شد. خبرنگاران تعقیب پترسون-Withorn و مادلین برگ کشف کرد که کایلی آرایشی و بهداشتی تولید شده $177 میلیون بیش از یک دوره 12 ماهه قبل از معامله بسته شده در ژانویه 2020 — تعدادی بود که "به مراتب پایین تر از این منتشر شده تخمین می زند در آن زمان است." پترسون-Withorn و برگ ادامه داد:

بیشتر مشکل ساز Coty گفت که فروش شد تا 40 درصد از سال 2018 به معنی کسب و کار تنها در مورد تولید 125 میلیون دلار است که در سال هیچ جا در نزدیکی $360 میلیون Jenners منجر شده بود فوربس به این باور. کایلی محصولات مراقبت از مو خط که راه اندازی شده در مارس 2019, آیا $100 میلیون درآمد در ماه و نیم کایلی تکرار به ما گفت. براده نشان می دهد که خط بود و در واقع "در مسیر" به پایان سال فقط با 25 میلیون دلار در فروش.

Jenner شرکت هنوز هم کشیده درآمد و کایلی آرایشی و بهداشتی هنوز یک جزء اصلی محصول در جهان زیبایی, اما آن را فقط می شد شاید نه به عنوان محبوب به عنوان کارداشیان-Jenner تیم پیش بینی شده است. به عنوان پترسون-Withorn و برگ اشاره کرد: "این غیر معمول طول آن Jenners شده اند مایل به رفتن—از جمله دعوت فوربس به خود قصرها و حسابدار دفاتر و حتی ایجاد اظهارنامه مالیاتی بودند که به احتمال زیاد جعلی—نشان می دهد که چقدر از جان گذشته برخی از فوق العاده غنی هستند به نگاه حتی غنی تر است." مقاله منجر به یک پاسخ از Jenner که توییتی "تمام من دیدن تعدادی از اظهارات نادرست و اثبات نشده مفروضات lol.

"من هرگز خواسته برای هر عنوان و یا سعی در دروغ راه من وجود دارد که تا کنون," Jenner توییتی. "دوره است."

Jenner پاسخ تکل پترسون-Withorn و برگ گزارش اما به سختی خش تجزیه و تحلیل عمیق تر از این قطعه: به دلیل آن به نظر می رسید بنابراین حیاتی برای Jenner, و تیم او دیده می شود به عنوان یک میلیاردر.

او در حال حاضر یک عضو کلیدی مسلما معروف ترین خانواده در جهان اجرا می شود یک شرکت موفق است و یکی از قابل تشخیص ترین اثرگذارندهها کار امروز است. همان سوال می شود پرسید از Jenner برادر در قانون Kanye West که مبارزه برای فوربس به رسمیت شناختن او به عنوان یک میلیاردر. غرب که دارای تعداد بیشماری جایزه گرمی به فروش می رسد و ده ها میلیون پرونده به ظاهر نیازی به اضافه کردن میلیاردر به این لیست اما به نظر می رسید بسیار مهم برای او به رسمیت شناخته شده برای خود ارزش خالص.

پترسون-Withorn و برگ بررسی می شود به همین دلیل Jenner و خانواده اش احساس مانند آنها نیاز به رفتن تمام نه یارد به 22 سال از زمین پوشش فوربس مجله به عنوان یک خود ساخته میلیاردر — یک اصطلاح است که راه اندازی یک میلیون چشم رول در سراسر جهان است. داستان است که کمتر در مورد کایلی دروغ گفتن است که به خودی خود یک سوار وحشی اما بیشتر در مورد وسواسی ثروت تمرکز و روح و روان در حال حاضر فوق العاده نخبگان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن