35-ساعت COVID مقررات منع رفت و آمد در Mysuru

میسور/Mysuru: Mysuru آورده بود تحت 35-ساعت منع رفت و آمد از 6 بعد از ظهر روز شنبه در ساعت 5 صبح روز دوشنبه در

توسط PARINEWS در 15 تیر 1399

میسور/Mysuru: Mysuru آورده بود تحت 35-ساعت منع رفت و آمد از 6 بعد از ظهر روز شنبه در ساعت 5 صبح روز دوشنبه در تلاش برای جلوگیری از شیوع کروناویروس. پاسخ به دولت دستور گرفته بود در Mysuru که در آن کل شهر بسته شد. تنها خدمات ضروری عمل.

پلیس شهر صادر کرده است یک هشدار دقیق در برابر کسانی که بیرون آمدن از خانه های خود و نقض مقررات منع رفت و آمد. آنها به خواست ساکنان این شهر به "ماندن در خانه و شکستن زنجیره ای."

حکومت نظامی آغاز شد که تا امروز ادامه خواهد داد و هر هفته تا ماه اوت 2. خدمات ضروری باز شد. فروشگاه های مواد غذایی, Kirana مغازه ها, روزنامه تحویل و رستوران ها باز بود تنها برای تحویل خانه. بارها و بارها بسته شد, تئاتر, مراکز خرید و دیگر موسسات تجاری به غیر از خدمات ضروری بسته باقی می ماند در طول حکومت نظامی.

وزیر B. S. Yediyurappa دستور داده است و هر بخش به صورت بسیار دقیق و پیاده سازی دستورالعمل ها بدون هیچ گونه ترس و یا به نفع. او همچنین درخواست کرد به مردم به دنبال دستورالعمل و باقی می ماند در داخل خانه های خود را به اتاق را برای Coronavirus برای حمله به.

خدمات حمل و نقل در Mysuru شد خاموش در جاده ها و KSRTC شهر و روستا اعلام کرده بود که آنها نمی خواهد کار خود را به اتوبوس. حتی خصوصی خدمات خودرو-کالسکه Ola, حال بارگذاری, اتوبوس های خصوصی اجرا نشد. تنها پزشکی مغازه های شیر, غرفه باز شد و هتل ها باز مانده است تنها برای خدمات بسته.

هر چند وجود مجوز برای خدمات ضروری به کار بسیاری از رستوران و فروشگاه مواد غذایی به طور داوطلبانه تعطیل مغازه های خود را در طول حکومت نظامی. خیابان ها خالی بودند و فقط گاه به گاه حرکت وسایل نقلیه. در حالی که ساکنان تصمیم به باقی می ماند در داخل خانه و سفارش غذا آنلاین مبتنی بر برنامه تحویل همکاران اداره وسایل نقلیه خود را در سراسر شهرستان.

"مردم باید در خانه بماند و حتی برای جلوگیری از رفتن به فروشگاه های مواد غذایی. آنها می توانند سهام در روز شنبه. ما در حال تحمیل این مقررات منع رفت و آمد برای خودشان خوب است و مردم باید همکاری" پلیس گفته بود.

پرسنل پلیس مستقر شدند در هر عمده تقاطع اصلی و جاده درست مثل مستند 1.0 در ماه های مارس و آوریل است. حتی افرادی که بیرون آمد برای موارد اضطراری مانند رفتن به بیمارستان از آنها خواسته شد به پوشیدن ماسک و دستکش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن