باران های سنگین شلاق Mysuru شهرستان

درختان قطب الکتریکی بی خانمان; گاو برق میسور/Mysuru: این باران های سنگین همراه با رعد و برق و بادهای قوی که حم

توسط PARINEWS در 15 اردیبهشت 1399

درختان قطب الکتریکی بی خانمان; گاو برق

میسور/Mysuru: این باران های سنگین همراه با رعد و برق و بادهای قوی که حمله این شهرستان در اواخر شب گذشته منجر به تعداد زیادی از درختان و قطب الکتریکی گرفتن بی خانمان در بسیاری از نقاط شهر. خوشبختانه هیچ تلفات جانی و یا عمده خسارت گزارش شده است.

بزرگ شاخه های درختان سقوط کرد و یک زن و شوهر از درختان کوچک و در حدود 15 قطب الکتریکی بودند آسیب دیده و بی خانمان در کشش بین Jaladarshini مهمان خانه و بنزین تختخواب سفری در مقابل DC دفتر طاق دروازه در Hunsur جاده ها است.

به عنوان یک نتیجه, جاده مسدود شده بود فضایی برای حرکت. این Abhaya تیم MCC و ساندرلند مقامات با عجله به نقطه به روشن جاده ها و ترخیص کار رفت و تا بعد از ظهر.

به عنوان یک اقدام احتیاطی و اندازه گیری ساندرلند بود, قطع برق تقریبا در تمام شهرستان برای بیش از یک ساعت برای پاکسازی آسیب دیده و بی خانمان قطب الکتریکی است.

یک ماشین پارک شده آسیب دیده بود که یک شاخه از یک درخت سقوط کرد و در آن نزدیکی Kuvempunagar مخزن آب. ریشه کنی درختان و کنار قطب الکتریکی نیز گزارش شده است از Vijayanagar 4 مرحله در برخی از امتداد JLB جاده در نزدیکی بزرگراه دایره در Bannimantap در نزدیکی شهر کمیسر پلیس را در میرزا جاده در نزدیکی RTO (غرب) در Chamarajapuram دکتر Ambedkar جاده Bogadi ،

MCC و ساندرلند مقامات بازدید تمام نقاط از آن شکایت از ریشه کنی درختان یا قطب الکتریکی دریافت شد و پاک آنها را در یک جنگ-جای پا.

طوفان آب نیز گزارش شده بوده به چندین خانه در چند مناطق کم ارتفاع شهر ایجاد مزاحمت برای ساکنان.

Rammanahalli در taluk بیش از حد دریافت سنگین شبانه دوش همراه با بادهای قوی. یک زن و شوهر از درختان رو بی خانمان کرد. اما بدون خسارت گزارش شده است.

گاو برق در Vijayanagar

اما در یک حادثه ناگوار یک گاو بود الکتریکی که آن را در تماس با زنده کابل برق آویزان از شکسته قطب برق در Vijayanagar 3 مرحله در اواخر شب گذشته.

در همین حال منابع در اتاق کنترل در سی گفت که taluk دریافت به طور متوسط بارندگی 5.9 میلیمتر دیروز شب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن