LG شیک اواسط محدوده مخملی گوشی های هوشمند خود را بزرگ نشان

LG مخملی در نهایت رسما در کره جنوبی پس از هفته و اطلاعیه ها. همانطور که انتظار می رود از ویژگی های این گوشی "r

توسط PARINEWS در 18 اردیبهشت 1399

LG مخملی در نهایت رسما در کره جنوبی پس از هفته و اطلاعیه ها. همانطور که انتظار می رود از ویژگی های این گوشی "raindrop" سه دوربین عقب آرایه توسط یک پیکسل 765 و 6.8 اینچ صفحه نمایش OLED با کوچک مرکزی درجه یک. اطلاعات بیشتر در مورد خود را عرضه جهانی در حال انتظار برای آمدن در اواخر این ماه.

ال جی را به خود گرفته است یک رویکرد تدریجی با نشان می دهد که ما می دانستم که عملا همه چیز را در مورد مخمل در حال حاضر. این غول الکترونیکی کره جنوبی نشان داد نام آن و طراحی در طرح فرم در ماه آوریل پس از آن اعلام کرد که پردازنده آن همراه با جزئیات اضافی هفته بعد.

ما همچنین می دانستم که مشخصات آن دوربین صفحه نمایش و باتری با تشکر از یک پست وبلاگ منتشر شده در اواخر ماه گذشته. دوربین اصلی دارای 48 سنسور مگاپیکسلی و آن را پیوست 8 مگاپیکسلی فوق العاده گسترده ای دوربین 5 مگاپیکسلی سنسور عمق و 16 مگاپیکسل دوربین جلو. داخلی این گوشی دارای یک 4,300 میلی آمپر باتری و پشتیبانی از هر دو سریع و شارژ بی سیم.

گرد کردن مشخصات گوشی 8GB RAM, 128 GB از ذخیره سازی یک مقاومت در برابر آب IP68 امتیاز و یک صفحه نمایش حسگر اثر انگشت. این پشتیبانی از styluses و ال جی دو صفحه نمایش و لوازم جانبی, و آن را در دسترس در رنگ های نارنجی و سبز و سیاه و سفید. و وجود یک جک هدفون 3.5 mm به دلیل این است که ال جی, بعد از همه.

LG مخملی است که با توجه به هزینه ₩899,800 (حدود 700) هنگامی که آن را در فروش می رود در کره جنوبی. اگر چه این شرکت هنوز اعلام قیمت گذاری و یا انتشار اطلاعات برای خارج از کشور LG به ما می گوید که این برنامه ریزی به زبان انگلیسی اعلام اواخر این ماه نشان می دهد که یک نسخه در آمریکا و اروپا نمی تواند دور. این خبر خوبی چون مخملی یکی از جالب ترین به دنبال گوشی های ال جی تولید کرده است در حالی که.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن