یکشنبه مستند مجموع در شهرستان

میسور/Mysuru: کل سهشنبه مستند اعلام شده توسط دولت برای جلوگیری از گسترش COVID-19 همه گیر شد و یک موفقیت کامل ا

توسط PARINEWS در 22 تیر 1399

میسور/Mysuru: کل سهشنبه مستند اعلام شده توسط دولت برای جلوگیری از گسترش COVID-19 همه گیر شد و یک موفقیت کامل این صبح در شهر به عنوان تمام موسسات تجاری و دفاتر و بنگاههای کسب و کار و دیگر فعالیت های تجاری تعطیل شد, برای روز. اگر چه آن را یک دولت-دستور مستند ساکنان به طور داوطلبانه مشاهده bandh به علت ویروس را بترساند.

امروز یکشنبه دوم مستند پس از آنکه دولت اعلام کرد کل مستند در سراسر کشور در تمام روزهای یکشنبه از 5 جولای تا آگوست ، 2. KSRTC تا به حال تعلیق همه خدمات اتوبوس برای روز خودرو, تاکسی کابین و دیگر حالت از حمل و نقل عمومی شد و در خارج از جاده.

شهروندان بیش از حد ماند در داخل خانه به عنوان یک بیان از داوطلبانه برای حمایت از این مستند. محرومیت پزشکی و مغازه ها و مغازه های مواد غذایی, میوه و سبزی اصطبل و از جمله دیگر خدمات ضروری و مغازه ها و سایر فعالیت های تجاری در زمان تعطیلات.

این KSRTC فرعی شهری و اتوبوس شهر می ایستد عینک ترک نگاه و بنابراین همه از منطقه کسب و کار مرکزی است که در آن بازارهای عمده و سایر موسسات تجاری شهر واقع شده است.

تمام معابر و جاده های برجسته این شهرستان ارائه شده خالی تصویر به سختی و با یک تعداد انگشت شماری از وسایل نقلیه پیمودن و عملا هیچ حرکت پیاده.

همیشه مشغول K. R. دایره آیورودا بیمارستان دایره Dhanvanthri جاده Sayyaji رائو جاده اروین جاده Dewans جاده N. S. جاده و.... ارائه یک تصویر کاملا متفاوت امروز در نمایی از مستند. به عنوان یک اقدام قانونی پلیس تا به حال ساخته موانع در تمام اتصالات برجسته جاده ها و اماکن عمومی و ترافیک سیگنال مفاصل به منظور محدود کردن وابسته به وسايط نقلیه و عابر پیاده حرکات.

امروز مستند مرکزی به 35-ساعت منع رفت و آمد با شروع از 6 بعد از ظهر دیروز تا 5 صبح فردا (July13).پلیس شهر هشدار داده بود در مقابل بی ارزش جسارت در به خیابان یا در پا و یا در وسایل نقلیه در نقض مقررات منع رفت و آمد.

اما گوشت مغازه ها باز بودند به عنوان گوشت می آید در زیر لیستی از کالاهای ضروری. اگر چه هتل ها بیش از حد اجازه داده شد برای باز کردن تنها برای پاکت تحویل و takeaways به سختی یک زن و شوهر در هتل ها دیده می شد باز.

موفقیت کل مستند که بسیار شبیه داوطلبانه bandh با حمایت قاطع از ساکنان شهر به برخی از امداد رسانی به پلیس بودند که با مسئولیت واگذار اجرای مستند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن