10 موثر ترین برنامه های برای کمک به شما ضرب و شتم تعویق

شما نشستن در پشت میز خود را باز کردن کامپیوتر شما و مجموعه ای را به کار فوری پروژه. فقط نگه دارید و بر روی یک

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

شما نشستن در پشت میز خود را باز کردن کامپیوتر شما و مجموعه ای را به کار فوری پروژه. فقط نگه دارید و بر روی یک هشدار از طریق توییتر به بررسی قبل از اینکه شما واقعا شروع کنید. اگر شما لازم نیست که یک توقف procrastinating برنامه شما فقط وارد تعویق سوراخ خرگوش.

سه ساعت بعد شما خودتان را پیمایش از طریق پینترست رنگ-هماهنگی لباس عروسی و پروانه با مضمون دکوراسیون میز حتی اگر شما ازدواج کرده است. اوه.

تعویق. این یک معضل بسیاری از ما مبارزه با—یک مانع در راه به رهبری یک مولد زندگی انجام. به خصوص در حال حاضر که بسیاری از ما محدود به خانه موقت توسط دفاتر Covid مستندات ما در تلاش برای نگه داشتن حواس او را پرت در خلیج[1].

اما چگونه شما می توانید جلوگیری از قرار دادن وظایف مهم? چگونه می تواند شما را واقعا سکوت مزاحم که صدای درونی حواس پرتی?

خوشبختانه تکنولوژی مدرن ارائه می دهد برنامه های بسیاری برای کمک به شما در نبرد خود را. را انتخاب کنید خود را جلوگیری از تعویق برنامه از لیست زیر به شما در حفظ و در مسیر و از بین بردن حواس او را پرت.

1. Focus@Will

بر اساس تحقیقات علوم اعصاب, تمرکز,@را با استفاده از موسیقی برای افزایش تمرکز و رسیدن شما به یک بهره وری جریان است. شما می توانید بین کانال های مختلف اعم از سبک باروک پیانو و موسیقی محیط به الکترو باخ و بد بو بیت آلفا لرز.

با توجه به تحقیقات این نرم افزار می توانید خود را گسترش تمرکز دوره توسط 200-400%. این نیز ارائه می دهد یک تایمر عملکرد و بهره وری ردیاب. یک کانال توصیه شما کمک می کند تا انتخاب موسیقی مناسب برای نیازهای خود را با توجه به نوع شخصیت نوع وظیفه شما در برخورد با, و این که آیا شما در حال مبارزه با مسائل مربوط به سلامت روان مانند ADHD.

Focus@Will در دسترس است برای هر دو آندروید و iOS و به عنوان یک برنامه وب است. اشتراک در شروع $69 سالانه است.

برنامه را دریافت کنید!

2. تمرکز به انجام

تبلیغات

به عنوان بزرگ جلوگیری از تعویق برنامه تمرکز به انجام ترکیبی از تکنیک Pomodoro با to-do به لیست ویژگی های. در مورد شما آمده اند در سراسر آن را قبل از Pomodoro است یکی از موثر ترین بهره وری تکنیک های. آن ساخته شده است حدود 25 دقیقه کار جلسات آمیخته با 5 دقیقه استراحت.

تمرکز به انجام اجازه می دهد تا شما را به تعریف وظایف از جمله کارهای فرعی و وظایف در محدوده زمانی معین و اختصاص مهلت. شما سپس می توانید کار را از طریق اقلام در فهرست خود را یکی یکی با استفاده از روش Pomodoro.

نرم افزار های موجود در تمام سیستم عامل ها از جمله ساعت های هوشمند. وظایف خود را خواهد شد همگام سازی در سراسر دستگاه. اساسی برنامه رایگان است و حق بیمه برنامه شروع در $2.99 در هر ماه با یک عمر پروانه گزینه در قیمت $8.99.

برنامه را دریافت کنید!

3. RescueTime

RescueTime دارای نادر 5.0 "برجسته" نمره توسط PCMag و یکی از مهمترین و به طور گسترده ای استفاده می شود بهره وری ابزار محبوب با مترجمان آزاد, طراحان و توسعه دهندگان[2]. آن را به طور خودکار آهنگ های زمان شما صرف در وب سایت های مختلف و برنامه های کاربردی و طبقه بندی آنها را به دسته های. با استفاده از این اطلاعات شما می توانید تجزیه و تحلیل که در آن و زمانی که شما در حال مولد و چه تهدیدات عمده بهره وری خود هستند.

از همه مهمتر RescueTime اجازه می دهد تا شما را به شتابزده جلوگیری از حواس او را پرت است که بسیار عالی برای Pomodoro جلسات. شما همچنین می توانید مجموعه ای از اهداف مانند صرف زمان کمتر خود را در ایمیل و یا رسانه های اجتماعی و RescueTime به طور خودکار کمک به شما در رسیدن به آنها.

نرم افزار های موجود در تمام سیستم عامل ها ارائه می دهد و یک نسخه lite رایگان و حق بیمه خود را, برنامه های شروع در $6.50/ماه (پرداخت سالانه). همچنین ادغام با انواع دیگر ابزار بهره وری مانند تقویم برنامه ها و شل.

برنامه را دریافت کنید!

4. جنگل

به عنوان یک gamified جلوگیری از procrastinating برنامه جنگل است یک راه عالی برای ایجاد انگیزه در خود را به ماندن متمرکز است. هر زمان که شما شروع به تمرکز جلسه شما با کاشت یک درخت در این برنامه است. در حالی که شما کار می کنند, از آن خواهد شد در صفحه نمایش خود را. اما اگر شما را ترک برنامه در طول جلسه خود را در درخت می میرد ،

تبلیغات

هدف این است که برای ایجاد انگیزه در شما به استفاده از تلفن خود را از بین بردن یک منبع قابل توجهی از حواس پرتی.

با تکمیل تمرکز خود را در جلسات شما می تواند به رشد کل جنگل در طول زمان است. این نه تنها از لحاظ بصری جذاب است, اما, نشاط بخشی, نمایندگی چقدر کار شما موفق به دریافت انجام می شود. جنگل خود را به یک زندگی واقعی تاثیر را به عنوان به خوبی. بزرگتر شما رشد آن را "سکه" شما می توانید در این برنامه است. و با استفاده از آن برنامه تیم گیاهان واقعی درختان.

جنگل در دسترس است در iOS, آندروید, و به عنوان یک افزونه فایرفاکس. آن را به $1.99 با اختیاری در برنامه خریدهای.

برنامه را دریافت کنید!

5. موشک 135

برای کسانی که غرق لیست موشک 135 اجازه می دهد تا شما را به اولویت بندی وظایف خود را. به جای داشتن به صورت متعدد استرس زا و اضطراب زا وظایف در هر روز شما را انتخاب کنید یکی از پروژه های مهم سه نفر از متوسط اهمیت و کم اهمیت به کامل است.

این برنامه به شما امکان سفارشی کردن لیست اولیه انواع بایگانی وظایف اختصاص آنها به تم و همکاری با دیگر کاربران. آن همگام در سراسر دستگاه ها و ارائه می دهد یک نسخه رایگان محدود. نسخه حق بیمه در دسترس است در $2.50 ماهانه یا 25 دلار در سال است.

برنامه را دریافت کنید!

6. هویج به انجام

مانند جنگل هویج به انجام یک برنامه iOS است که بهره وری به بازی به ضرب و شتم تعویق.

شما می توانید مجموعه خود را ساده به فهرست و دریافت پاداش با "فورچون کوکی ها" و چند صد پاداش های منحصر به فرد برای تکمیل وظایف. اما مراقب باشید! موفق به تکمیل وظایف خود را و شما خواهد شد از دست دادن پاداش خود را و یا وارد کردن. یک ویژگی منحصر به فرد از هویج این است که مارک به عنوان یک شخصیت با یک نگرش برای مطابقت با. "من جدید خود کارفرما" آن را اعلام کرد.

تبلیغات

این برنامه می آید در یک بار هزینه از $2.99 با برخی از خرید در برنامه برای تم های مختلف و آیکون های.

برنامه را دریافت کنید!

7. آزادی

اگر gamification شما نیست سبک, آزادی, است, جلوگیری از procrastinating برنامه ارائه می دهد که تا حدودی شدیدتر رویکرد به مبارزه با تعویق. آن را به بلوک منحرف برنامه های کاربردی و وب سایت ها—همگام سازی در تمام دستگاه های خود را. آن را حتی ممکن است به بسته اینترنت را به طور کامل اگر شما به تمرکز بر روی یک پروژه آفلاین.

برنامه را می توان برای مک و ویندوز و یا نصب شده به عنوان یک extension برای کروم و فایرفاکس و اپرا. iOS و برنامه های آندروید نیز در دسترس هستند. حق بیمه برنامه شروع در $2.42/ماه (پرداخت سالانه).

برنامه را دریافت کنید!

8. شتاب

با زیبایی شناسی با رویکرد بهره وری حرکت است که مطمئن شوید که برای نگه داشتن شما متمرکز شده است. این افزودنی مرورگر Chrome, Firefox و لبه ترکیبی از طبیعت زیبا, تصاویر پس زمینه, حواس پرتی-رایگان زمان نمایش نقل قول های الهام بخش و به ترتیب اولویت به انجام لیست.

در نسخه رایگان از این برنامه شما می توانید مجموعه خود را روزانه اولویت ها و کارهای دیگر. این گزینه حق بیمه در $3.33/ماه همچنین شامل یک تایمر Pomodoro و همگام با محبوب وظیفه مدیران است.

حرکت مناسب برای ورود در محل کار پس از یک استرس زا رفت و آمد و یا برای ایجاد یک اتمسفر تنظیم خود را (صفحه اصلی) ،

برنامه را دریافت کنید!

تبلیغات

9. نگاهی به پنج

معافیت ضروری است. متاسفانه آنها نیز به تعویق مشکلات. سریع پنج دقیقه استراحت تنها می تواند بیش از حد به راحتی تبدیل به یک ساعت تلف on Facebook.

این جلوگیری از procrastinating برنامه, نگاهی به پنج شما کمک می کند تا جلوگیری از آن است. به شما در تنظیم یک تایمر با این حال زمانی که شما می خواهید خود را به شکستن و باز کردن یک tab. هنگامی که شما زمان است تا برنامه به طور خودکار بستن این تب و یادآوری به شما برای بازگشت به کار. بیشتر پایین رفتن اسکرول سوراخ خرگوش.

نگاهی به پنج صورت رایگان در دسترس است به عنوان یک برنامه وب است.

برنامه را دریافت کنید!

10. Mindly

اگر تنها نگاه خود را در حال رشد مهلت-لادن to-do list شما می فرستد به یک عرق سرد Mindly است راه حل برای شما است. این برنامه کمک می کند تا به شما در سازماندهی مهلت فهرست و یادآوری به هم ریختن ذهن خود را در یک سه بعدی شیوه ای.

شما می توانید ایجاد یک تعداد نامحدود از محافل که اتصال مربوط به ایده ها و پروژه ها. هر دایره را می توان رنگی, برچسب با خلاصه و مشروح با emojis. مهار قدرت از انجمن شما می توانید نگه دارید خود را درونی جهان سازمان یافته است.

Mindly همگام سازی در سراسر دستگاه. این ارائه می دهد یک محدود نسخه رایگان برای اندروید و iOS است که می تواند ارتقاء به حق بیمه برای یک بار $6.99. علاوه بر این یک برنامه دسکتاپ است که در دسترس برای مک در $29.99.

برنامه را دریافت کنید!

افکار نهایی

تعویق یک بار آغاز شده است که سخت به متوقف شود اما این برنامه می تواند کمک به شما به عقب بر گردیم به مولد بودن و تکمیل همه کسانی که در لیست شما اجتناب شده است. پیدا کردن یکی که با این نسخهها کار برای شما و شروع به کار با آن است.

راهنمایی های بیشتر در توقف تعویق

عکس های اعتباری: Christina @ wocintechchat.com از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن