هفت نفر دیدار قبر آبکی در مندیا منطقه

مندیا: در سه رویداد جداگانه هفت نفر از جمله پنج زن خود را ملاقات کرد آبکی قبر در مندیا منطقه دیروز. در اولین ح

توسط PARINEWS در 26 خرداد 1399

مندیا: در سه رویداد جداگانه هفت نفر از جمله پنج زن خود را ملاقات کرد آبکی قبر در مندیا منطقه دیروز.

در اولین حادثه یک زن و دو دختر غرق شده در دریاچه در Beeranahalli روستا در Nagamangala taluk آینده تحت Bogadi گرم Panchayat محدودیت.

مرحوم هستند Geetha (40) و همسر Narasimhaiah و دختران خود Savitha (19) و Sowmya (14), ساکنان Beeranahalli ایجاد کرد.

زن و دختران او رفته بود به دریاچه برای شستن لباس های زمانی که آنها گزارش تضعیف و غرق شدند. روستاییان بودند که در حال عبور از دریاچه در حدود 11.30 صبح دیدم لباس در نزدیکی دریاچه و آب خالی گلدان شناور. هنگامی که آنها پیدا کردن هر کسی در این نزدیکی هست و به ظن شروع به جستجو دریاچه و سه بدن.

یک مورد به ثبت رسیده در Nagamangala روستایی ایستگاه پلیس.

در حادثه ای دیگر که رفته بود برای شستن لباس در یک دریاچه در Yaladahalli روستای مجاور به Cholasandra روستا غرق شدند پس از آنها تضعیف و سقوط به دریاچه دیروز بعد از ظهر.

مرحوم هستند Rashmi (23), دختر Gangadhar و Inchara (7) دختر Niranjan کومار هر دو ساکنان Cholasandra.

Rashmi همراه با Inchara رفته بود به دریاچه برای شستن لباس ها در حدود 1 ساعت زمانی که آنها به طور تصادفی تضعیف و غرق شدند. اجساد بودند صید و معطوف به Adichunchanagiri بیمارستان سردخانه در Bellur.

یک مورد به ثبت رسیده در Bellur ایستگاه پلیس در این زمینه است.

در سومین حادثه دو نفر که رفته بود به استحمام گاو خود را در Hemavathi کانال در Huruli Ganganahalli روستای Kasaba hobli در K. R. حیوان خانگی taluk بودند غرق شده در کانال صبح آخرین.

مرحوم هستند Abhishek (15), از اواخر Swamygowda از Ganganahalli و کومار (25), پسر Javaregowda از Adihalli ایجاد کرد. Abhishek بود 10th استاندارد در روپیه Channakeshava دبیرستان در کرتگر و کومار با او نسبت دارد.

روز گذشته در حدود ساعت 10 صبح دو رفت و به کانال برای شستن گاو خود را هنگامی که Abhishek تضعیف و سقوط به کانال. کومار که بلافاصله شروع به پریدن کرد به آب برای نجات آبیشک نیز غرق شدند در حالی که گاو شنا به بوند.

Taluk APMC جمهور J. Chandrahas و معاون رئیس جمهور Manjamma که بازدید از خانواده های داغدیده مطمئن باشید آنها را از گرفتن مناسب جبران خسارت تحت Raitha Sanjeevini طرح.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن