جايزه شرکت حامیان مواد غذایی کیت به 2500 مدنی کارگران

میسور/Mysuru: دولت های منطقه خواهد بود توزیع 2,500 مواد غذایی کیت اسپانسر شده از طرف خیلی خوشحال Bhartia پایه

توسط PARINEWS در 11 خرداد 1399

میسور/Mysuru: دولت های منطقه خواهد بود توزیع 2,500 مواد غذایی کیت اسپانسر شده از طرف خیلی خوشحال Bhartia پایه خیلی خوشحال Generics, ننجنگود به طور موقت و قرارداد Pourakarmikas, UGD کارگران و زباله خودرو رانندگان Mysuru شهرستان شرکت (MCC). فرآیند توزیع شد نمادین راه اندازی منطقه وزیر S. T. Somashekar در سالن شهر محل در شهرستان دیروز با توزیع کیت به 100 Pourakarmikas.

هر جعبه بسته بندی شده توسط وفادار جهان متشکل از 5-کیلوگرم برنج 1 کیلوگرم نمک ½ کیلوگرم dal ½ کیلوگرم سبز گرم ½ کیلوگرم راوا ½ کیلوگرم شکر ½ لیتر روغن پخت و پز 100 گرم دانه خردل و 1 کیلوگرم ragi آرد.

MLA S. A. Ramdas که خطاب به Pourakarmikas در این مناسبت گفت: "شما" تاج رزمندگان' که کار به نگه داشتن شهر پاک در میان مستند. در کل از جنوب هند Mysuru منطقه شناخته شده است به دست زدن به COVID-19 وضعیت خوبی است. در این کار حتی سهم خود را ذکر است. همه از نمایندگان مردم به افسران و کارکنان در سطوح مختلف Pourakarmikas کار کرده اند با نظم و انضباط و هماهنگی به عنوان یک نتیجه از که Mysuru می تواند کار به طور موثر در برابر این بیماری همه گیر."

MLA L. Nagendra که صحبت می کرد گفت: "شما Pourakarmikas کار کرده اند selflessly و از آنجا که این منطقه موفق بوده است در دست زدن به این بحران است."

معاون کمیسر Abhiram G. Sankar گفت: "Pourakarmikas کار کرده اند و حتی در مهار مناطق. Virus ممکن است گسترش در هر صورت از زباله. اما هنوز Pourakarmikas کار کرده اند با موفقیت در نظر گرفتن تمام اقدامات احتیاطی. سلامت خود را نیز برای ما مهم است. کارکنان دولت باید ریسک ابتلا, ویروس, از این رو, شما باید بسیاری از اقدامات احتیاطی در شیوه زندگی خود را و مراقبت از خانواده خود را نیز. اجازه دهید ما را در ادامه این هماهنگی در آینده بیش از حد."

MCC کمیسر Gurudatta Hegde Dy. شهردار C. Sridhar BJP رهبر C. رامش Town Hall رئیس کمیته Shivakumar, MCC سلامت افسر دکتر Nagaraju و دیگران حاضر بودند.

خیلی خوشحال باز: Dist. Admn. nod انتظار

صحبت کردن با رسانه ها در حاشیه برنامه, منطقه, وزیر Somashekar گفته است که هیچ مفهوم از قرمز و زرد و نارنجی مناطق در حال حاضر و محدودیت شده اند آرام است. در نظر این وزیر نوشته است نامه ای به دولت مرکزی به اشاره به خدمات هتل و باز از معابد و مراکز.

در دادن وام جدید به کشاورزان گفت که این روند آغاز شده است و ماموران منصوب شده اند که برای دیدن کشاورزان دریافت وام در منطقه تعاونی بانک ها. "همچنین عواید مقامات دستور داده شده است که برای سرعت بخشیدن به روند ارائه 'Pahani' و دیگر اسناد و مدارک به کشاورزان است. من در بازدید از تعاونی بانک در سراسر کشور به بررسی کنید که چگونه بانک ها کار کرده اند با توجه به ارائه وام به کشاورزان," او اضافه شده است.

به یک پرس و جو اگر Pourakarmikas داده خواهد شد کمک های مالی شبیه به آشا فعالان گفت که آشا فعالان تنها تومان. 4,000 ماهانه حق یا مزد اموزگار بنابراین آنها داده شد و کمک های مالی اما Pourakarmikas قابل دریافت حقوق خوب.

رد که مواد غذایی کیت توزیع شد یک کنترل آسیب تلاش جايزه شرکت منطقه وزیر گفت: "دولت مرکزی و دولت داده اند اشاره ای به باز کردن شرکت. اما دولت های منطقه است و نه اجازه داده می شود در عین حال آن را به عنوان انتصاب مقامات برای بررسی اقدامات احتیاطی گرفته شود قبل از بازگشایی شرکت; هنگامی که این فرایند کامل است اجازه داده خواهد شد برای باز کردن این شرکت است."

500 نفر تحت قرنطینه صفحه اصلی

DC Abhiram Sankar که صحبت به رسانه ها گفت: "همکاری مردم بسیار ضروری است در حال حاضر با بیش از 500 نفر در زیر صفحه اصلی قرنطینه. مردم باید نگه داشتن چشم در کسانی که زیر صفحه اصلی قرنطینه در محیط اطراف خود و همچنین مراقب باشید زمانی که آنها را به عنوان مستند شده است آرام در حال حاضر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن