سازمان دیده بان Crysis Remastered تلاش برای رستگاری گرافیک خود را جلوتر از انتشار جدید سپتامبر 18th

هنگامی که یک تریلر برای Crysis Remastered به بیرون درز آنلاین در ماه ژوئیه، طرفداران انتقاد گرافیک بازی برای ب

توسط PARINEWS در 31 مرداد 1399

هنگامی که یک تریلر برای Crysis Remastered به بیرون درز آنلاین در ماه ژوئیه، طرفداران انتقاد گرافیک بازی برای به دنبال بسیار بیش از حد مانند اصلی از بیش از 10 سال پیش. اما امروز کریتک تریلر جدیدی را منتشر کرد که پیشرفت های شدیدی را به تصاویر بازی نشان می دهد و اعلام کرد که remaster ماه آینده به سکوهای متعدد خواهد آمد.

Crysis Remastered در حال حاضر در PS4 ، ایکس باک وان ، و حماسه بازی فروشگاه در تاریخ 18th سپتامبر به قیمت 30 دلار راه اندازی خواهد شد. در ماه ژوئیه و در پی واکنش هواداران، کریتک اعلام کرد که این نسخه های بازی را تا چند هفته به تأخیر می اندازد. Crytek اذعان تریلر به بیرون درز در اعلام تاخیر آن و وعده داده شده به استفاده از وقت اضافی "برای دریافت Crysis Remastered تا کامپیوتر و کنسول شکستن استاندارد شما آمده ام از یک بازی Crysis انتظار می رود."

آخرین تریلر یک مقایسه جانبی از نسخه remastered و اصلی سال ۲۰۰۷ را نشان می دهد. گرافیک جدید remaster تا کنون زیبا به نظر می رسد: بازتاب هایی در آب وجود دارد، و جزئیات و رنگ بیشتری در برخی از مناطق سرسبز در بازی وجود دارد تا آن را کمتر تاریک و چرب کند. تریلر همچنین نشان می دهد برخی از ویژگی های جدید remaster، از جمله اثرات روشنایی بهتر، ردیابی اشعه، و جزئیات بیشتر در بافت با وضوح تا 8K. در حالی که من احساس تریلر بیش از حد کوتاه بود، آن را امیدوار کننده به نظر می رسد. من راضی نخواهد بود تا زمانی که من می بینم که چگونه آن را بر روی کامپیوتر من اجرا می شود، هر چند.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن