باران ویران کردن در Mysuru شهرستان

Uproots درختان خسارت قطب الکتریکی جرقه بزند خطوط برقKRS سطح آب می ایستد در 92 ft.; بدون نوشیدن آب بحرانبارندگی

توسط PARINEWS در 6 خرداد 1399
  • Uproots درختان خسارت قطب الکتریکی جرقه بزند خطوط برق
  • KRS سطح آب می ایستد در 92 ft.; بدون نوشیدن آب بحران
  • بارندگی با توجه به گسترده گرما; دوش برای 2 روز بیشتر

میسور/Mysuru: شب گذشته Mysuru شاهد بارش باران های سنگین در بخش های مختلف از شهرستان. هواشناسی (ملاقات) بخش پیش بینی کرده است بارش باران تا 30 مه. ملاقات گروه اظهار داشت که آسمان خواهد بود ابری با یک یا دو جادوها از بارانی یا ابری.

بارش شدید باران همراه با بادهای قوی چپ چندین درختان ریشه کن و گزارش آب-ورود و سرشار تخلیه نیز به نور آمد. باران در اوج تابستان است که یک پدیده نادر و جدا از اثر خنک کننده رگبار را نیز به ارمغان آورد برخی از اخبار خوب در آب آشامیدنی ،

با توجه به آمار هفتگی به روز شده در وب سایت کارناتاکا دولت فاجعه طبیعی نظارت مرکز (KSNDMC) در 22 مه سطح آب در کریشنا رجا ساغر (KRS) سد بود در 93.26 ft. در حالی که حداکثر سطح 124.80 ft. در سال گذشته سطح در همان روز بود در 81.59 ft., افزایش نگرانی در مورد تامین آب آشامیدنی به Mysuru. امروز سطح می ایستد در 92 ft.

در این تابستان با این حال وجود دارد ممکن است بحران آب به عنوان سد 92 ft. ذخیره سازی و تامیل نادو سهم Cauvery آب در حال حاضر منتشر شده است گفت: KRS مقامات. با تشکر قبل از بارش باران های موسمی در حوضه آبریز مناطق Kodagu این جریان افزایش یافته و ملاقات گروه بیش از حد هوا در اوایل موسمی.

یک درخت در Geetha جاده شده است تا حدی جا و با تکیه بر یک ساختمان آپارتمان.

دیروز باران که شروع به پوند مناطق شهرستان در مورد 8.45 pm شلاق برای یک ساعت باعث خسارت گسترده. بیش از 15 خانه در 1st, 2nd و 6 متقابل در 9th اصلی در Vijayanagar 2 مرحله و چند خانه در Paduvarahalli آب گرفتگی شد و ساکنان دیده می شد از بین بردن آب باران مخلوط با فاضلاب از خانه های خود.

تقریبا 10-15 درختان بی خانمان شدند در Vidyaranyapuram, Vijayanagar, Srirampura, Saraswathipuram و اطراف اماکن آسیب رساندن به وسایل نقلیه خوراکی خطوط برق و شکستن و یا خم شدن به قطب الکتریکی غوطه وری بسیاری از نقاط شهر در تاریکی است. تا حدی بی خانمان درخت دیده می شد با تکیه بر یک آپارتمان در ساختمان Geetha جاده در نزدیکی RTO (غرب).

در حالی که دو درخت بی خانمان شدند در نزدیکی محل اقامت معاون کمیسر در Hunsur جاده یک درخت هر یک بی خانمان در نزدیکی Basappa یادبود (BM) بیمارستان Lalitha محال جاده و در Rajivnagar. یک ماشین اقدام در Hunsur جاده اصلی جاده تقسیم و سرنگون به علت بارش باران. خوشبختانه هیچ کس مجروح شد.

پس خسارت وارده به قطب الکتریکی و خطوط برق از Chamundeshwari برق شرکت (ساندرلند) گرفته تا تعمیر کار می کند در مکان های مختلف و Mysuru شهرستان شرکت (MCC) Abhaya تیم آغاز شده است پاکسازی درختان افتاده در سراسر جاده.

این MCC پرسنل پاکسازی درختان در Saraswathipuram و مکان های دیگر در حالی که ساندرلند پرسنل دیده می شد پاکسازی شکسته قطب الکتریکی از جاده های این صبح است. همچنین بسیاری از ساکنان دیده می شد قطع شاخه های درختان افتاده و در نظر گرفتن آنها را برای هیزم.

ساکنان دیده می شود خرد کردن شاخه های یک درخت ناپاك در Saraswathipuram برای هیزم این صبح است.

24 میلی متر باران ثبت شده دیروز

Dr. C. Govindaraj استاد در گسترش آموزش و پرورش واحد کشاورزی ارگانیک و ایستگاه تحقیقاتی در Naganahalli (OFRSN) زبان به 'ستاره میسور' گفت که شهرستان ثبت 24 میلی متر باران در روز گذشته ، 2 میلی متر بارندگی ثبت شده در آوریل 23 و 10 میلی متر در آوریل 24.

او گفت که درجه حرارت ثبت شده بین 34 و 35 درجه سانتیگراد است که در حال بالا رفتن بیشتر و اضافه شده است که این بارندگی به علت گسترده گرما و نه به این دلیل که از هر طوفان. او افزود که این منطقه که شاهد بارش پراکنده زودتر شاهد بارندگی یکنواخت در طول روز گذشته است. وجود دارد خواهد بود بارندگی دو روز بیشتر او استدلال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن