شهوانی قایق بادی موارد استفاده

دارای سه جای باد مجزا از یکدیگر برای ایمنی بیشتر هنگام خرابی و یا سوراخ شدگی میباشند که به همین دلیل این محصو

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

دارای سه جای باد مجزا از یکدیگر برای ایمنی بیشتر هنگام خرابی و یا سوراخ شدگی میباشند که به همین دلیل این محصول نیز دارای استانداردهای بروز امریکایی و اروپایی بوده و تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده امریکا را دارد، هر چهار مدل دارای صندلی های بادی هستند قایق اکسکروشن ۳ و ۴ دارای دو جای پارو و ۵ نفره دارای چهار جا است و در هر سه مدل این محصول جای نگه دارنده پارو که در کنار بدنه تعبیه شده است. یکی از تفریحات خوب و سالم قایق سواری می باشد که با دور شدن از ساحل و ماندن در سکوت دریا آرامشی لذت بخش دارد . این باعث میشود که در مقایسه با کیل های بادی، پایداری بالاتری داشته باشد. معمولاً این کار با هوا انجام میگیرد اما هیدروژن، هلیوم و نیتروژن نیز استفاده میشود. این مدل با کاهش ضربههای وارد شده، قایق سواری راحتتری را فراهم میکند. کیلها به قایقها کمک میکنند تا در سطح افقی قرار بگیرند و مقاومت در برابر آب را کاهش دهند. تایر (tire در انگلیسی آمریکایی انگلیسی و انگلیسی کانادایی یا tyre در انگلیسی بریتانیایی، انگلیسی نیوزیلند، انگلیسی استرالیایی و غیره) یک پوشش حلقه ای است که در اطراف یک چرخ محور قرار میگیرد تا از آن حفاظت کند و جلوی ضربه زمین با چرخ را میگیرد.

در صورتی که احساس میکنید توان این تعمیر را ندارید و یا قایق شما بیش از حد پاره شده این تعمیر را بشرکت واگذار نمایید تا در اسرع وقت با دستگاه مخصوص این مشکل را برای شما برطرف سازد. شکل ظاهری آنها بصورت نوک تیز و عقب پهن یا با فرم موشکی هستند این محصولات دارای ظرفیت های ۳، ۴ ، ۵ و ۶ نفره میباشند که تحمل وزنی ای تاحدود ۸۰۰ کیلوگرم دارند بدنه قایق بادی جیمینی دارای الیاف تار و پوی نخ ابریشم مصنوعی بهمراه pvc بسیار ضخیم است و قابلیت استفاده در آبهای شور را نیز دارند کف این مدل از تخته های چوبی تشکیل شده که این تخته ها کمک به تحمل وزن و نیز شتاب با موتور میکنند قایق جیمینی نیز از دریچه های مختلف جهت باد کردن بهره میگیرد چراکه با اینکار اولا به استواری آن کمک میکند و دوما در مواقع احتمالی سوراخ شدگی کمک به اعضای قایق میکند و در آب فرو نمیرود بهمین دلیل است که دارای استاندارد های اروپایی و امریکایی بوده و تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده به این محصول تعلق گرفته است، دور تا دور قایق بادی جیمینی یک نوار ضربه گیر دیده میشود کار این نوار در این است که ضربه های ناشی از طرفین را که تاحد معقول باشد دفع نماید (بجز ضرباتی همچون صخره های نوک تیز با سرعت بالا)، دارای دو جای پاروی چرخشی و یک جفت پاروی حرفه ای مخصوص است که این پارو ها چند تکه ساخته میشوند، دلیل اینکار راحتی در حمل و نقل قایق است، پارو های چرخشی پارو زنی در مدل جیمینی را برای شما لذت بخش میکند در ضمن میتوانید در مواقعی که به این پارو ها نیازی ندارید آنها را در جا پارویی هایی که روی بدنه در دو سمت متصل است نگه دارید.

این محصول باکیفیت به دلیل داشتن قابلیت های مناسب مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. دقت کنید در صورتی که قایق بادی شما دچار سوراخ شدگی ضعیف شد شما میتوانید با داشتن بسته تعمیرات محصول خود را تعمیر نمایید باید توجه داشت که برای تعمیر قایق بادی، ابتدا باید سطح مورد نظر را بعد از تمیز کردن با مواد شوینده و یا الکل به چسب مخصوص اینتکس آغشته نمایید سپس مقداری از قطعه مخصوص را که بهمراه چسب بشما داده خواهد شد بریده و چسب را به آن هم بمالید بعد از این مرحله باید ۲۰ ثانیه صبر کنید و این دو را روی هم قرار دهید بعد از گذشت ۲ ساعت کاملا این دو بهم چسبیده میشوند. شما می توانید با خرید قایق بادی اینتکس، از این قایق زیبا به صورت خانوادگی استفاده کنید. این بار به صورت عمود و بهطور یکنواخت بر پوسته عمل مینمایند. اصل کلی بدین گونه است که فشار هوا بار یکنواخت گسترده ای را که عمود بر هر نقطه از پوسته است بر آن وارد میکند. از قایقهای آتش میتوان برای پشتیبانی آتش نشانان مستقر در ساحل استفاده کرد بخصوص هنگامی که آب در دسترس نیست، به عنوان مثال به دلیل خراب شدن خطوط انتقال آب بر اثر زلزله، همانطور که در زمینلرزه ۱۹۸۹ لوما پریتا سانفرانسیسکو اتفاق افتاد. ​Th is ᠎data has be᠎en wri​tt​en by GSA Content  Generator DEMO!

تا پیش از «جان فولر»، تا اواخر دهه ۱۷۰۰، سازمان آتشنشانی نیویورک سیتی از پمپهای دستی استفاده میکرد که روی قایقهای بزرگ سوار شده بودند. این نوع قایق که در چهار نوع ۱،۲،۳ و۴ نفره تولید میشوند تحمل وزن این کالا ۱۰۰، ۲۰۰ ،۳۰۰ و ۴۰۰ کیلوگرم میباشد. این قایق بادی که در سه نوع ۱۰۰، ۲۰۰ و ۳۰۰ تولید میشوند و هرکدام بترتیب یکنفره، دو نفره و سه نفره با تحمل وزن ۵۵ تا ۱۸۵ کیلو میباشد. نباشه: هر یک از دو تیر چوبی که برای افزودن طول به پروند میبندند. این سوپاپ ها به دو شکل طراحی میشوند، یکی جهت دریچه سوپاپدار پستونکی و دیگری دریچه سوپاپدار پیچ شونده است. برپایه یکی از تعریفها، قایق شناوری است که قابل حمل توسط کشتی باشد. بدنه V عمیق: بدنههای V عمیق سفت و سخت هستند و معمولا از چوب سخت یا آلومینیوم ساخته میشوند. این ویژگی، قایق را برای افرادی که در آپارتمان یا خانه کوچک زندگی میکنند، ایده آل کرده است.

Art᠎icle h as ​be​en c᠎re at​ed ​with the help of GSA Conte nt Gener at or Demov​ersi on !

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن