Dasara-2020: No Jumboo Savari ?

پردازش Vijayadashami در محل کاخعمومی مجاز نیست; هیچ رویداد فرهنگیتصمیم نهایی در نشست کمیته قدرت بالا وزیر ارشد

توسط PARINEWS در 5 شهریور 1399
  • پردازش Vijayadashami در محل کاخ
  • عمومی مجاز نیست; هیچ رویداد فرهنگی
  • تصمیم نهایی در نشست کمیته قدرت بالا وزیر ارشد در بنگالورو

Mysore/Mysuru: شاید برای اولین بار در تاریخ نادا Dasara هابا داسارا در میسورو، ممکن است موکب Jumboo Savari از کاخ میسور به Bannimantap Torchlight رژه زمین در روز Vijayadashami و فعالیت های دیگر از جمله رویدادهای فرهنگی در هر نقطه از شهر با توجه به همه گیر Covid-19 وجود دارد.

همکاری و وزیر مسئول منطقه میسورو S.T. Somashekar به ستاره میسور گفت که وزیر ارشد B.S. Yediyurappa در حال حاضر نشان داده بود که داسارا امسال ساده خواهد بود بدون تاثیر بر سنت 500 ساله آن است. بر این اساس بعید است که حداقل در شش تا هفت مکان مختلف، ورزش در سطح دولتی، کشتی، جشنواره بادبادک و دیگر برنامه های سرگرمی رویدادهای فرهنگی داشته باشد.

"تا آنجا که دانش من، CM ممکن است ادای احترام گل به بت الهه Chamundeshwari نشسته در فیل هاوداه طلایی حمل در روز Vijayadashami و آن را در یک موکب در محل کاخ ارائه دهد."

"ورود عموم در داخل کاخ ممکن است محدود شود. Yediyurappa ممکن است تشریفات برگزاری Dasara در ساده ترین شیوه بدون صدمه زدن به احساسات Mysureans کامل. برگزاری هر رویداد گردهمایی بزرگ در تمام ده روز مخاطره آمیز است، به ویژه در شرایط فعلی.»

با این حال، صوماشکار، گفت تصمیم نهایی در این زمینه در جلسه کمیته قدرت بالا گرفته خواهد شد تا تا چند روز آینده به ریاست CM در بنگالورو برگزار شود. نمایندگان منتخب میسورو پیش از تصمیم گیری مورد مشورت قرار می گیرند.

پس از آن جلسه، او و سی تی راوی وزیر گردشگری به میسورو می آیند تا دور دیگری از بحث را قبل از نهایی کردن نقشه راه برای آماده سازی داسارا-۲۰۲۰ برگزار کنند.

معاون کمیساریای میسورو ابهیرام جی سانکار که افسر ویژه داسارا نیز هست، در مورد برگزاری جلسه کمیته قدرت بالا به دبیر ارشد اضافی نامه نوشته بود چرا که روزها به سرعت برای آماده سازی های داسارا نزدیک می شوند.

تصمیم در مورد مراسم تحلیف رسمی داسارا در بالای تپه چاموندی و دعوت از یک مهمان ارشد برای اعلام افتتاح جشنواره ده روزه (17 اکتبر تا 26 اکتبر) توسط Yediyurappa در جلسه تصمیم گیری خواهد شد.

وزير کشور گفت دولت به دنبال دستور سختگیرانه دولت هند در مورد اجتناب از تجمع مردم به دليل گسترش سريع همه گير، مقید به انجام اين کار شده است. این امر می تواند یک کار غیر ممکن برای هر کسی که از مردم بخواهید برای حفظ دوری اجتماعی در طول جشن داسارا. اگرچه داسارا یک رویداد بزرگ است تا آنجا که شهر Mysuru نگران است، آن را باید در کم کلید این بار با توجه به تهدید کرونا جشن گرفته می شود، او اضافه کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب