آموزش مغز: 12, سریع, سرگرم کننده, روان تمرینات

ورزش نه تنها برای بدن شما است. فقط به عنوان مهم است که نگه داشتن ذهن خود را قوی با آموزش مغز خود را با سرگرم ک

توسط PARINEWS در 17 تیر 1399

ورزش نه تنها برای بدن شما است. فقط به عنوان مهم است که نگه داشتن ذهن خود را قوی با آموزش مغز خود را با سرگرم کننده روان تمرینات.

فکر می کنم از خود را روانی و جسمانی همان راه: شما لازم نیست به یک, المپیک, اما شما نیاز به در شکل باقی بماند اگر شما می خواهید به خوبی زندگی می کنند. چند شناختی تمرینات در هر هفته می تواند تفاوت عمده ای در زندگی خود را.

لاغر در تمرینات ذهنی

آمادگی جسمانی خود را افزایش استقامت و افزایش قدرت عضلانی خود را. مزایای کار کردن روان و عرق و آموزش مغز, با این حال, ممکن است بسیار آشکار است.

تحقیقات نشان می دهد که آموزش شناختی کوتاه مدت و دراز مدت مزایای از جمله:

1. بهبود حافظه

پس از هشت هفته آموزش شناختی, 19 ریاضی دانش آموزان نشان داد بزرگتر و فعال تر هیپوکامپ از همسالان خود.[1] هیپوکامپ است که در ارتباط با یادگیری و حافظه است.

2. کاهش سطح استرس

تسلط بر وظایف جدید با سرعت بیشتری کار می کند یادگیری کمتر استرس زا باشد. قوی تر و حافظه می تواند اطلاعات تماس را به ذهن با تلاش کمتر است.

3. بهبود عملکرد کار

یادگیری به سرعت و به خاطر سپردن جزئیات کلیدی می تواند منجر به یک شغل بهتر. کارفرمایان به طور فزاینده ای استخدام برای مهارت های نرم افزاری مانند trainability و توجه به جزئیات است.

4. تاخیر زوال شناختی

همانطور که سن ما تجربه زوال شناختی. یک مطالعه منتشر شده در مجله آمریکایی طب سالمندان جامعه یافت می شود که یکی از 10 ساعت در جلسات از آموزش شناختی تقویت استدلال و سرعت پردازش اطلاعات در بزرگسالان بین سنین 65 و 94.[2]

تبلیغات

فقط در ورزش, چه چیزی مهم نیست خاص تمرین. به پایدار شناختی تمرینات نیاز به آسان و سرگرم کننده است. در غیر این صورت آن را بیش از حد آسان به پرتاب در حوله.

سرگرم کننده Brain Training تمرینات برای همه

بهترین مورد سرگرم کننده روان تمرینات? وجود دارد بدون نیاز به سر به یک سالن ورزش. احساس رایگان به ترکیب و مطابقت فعالیت های زیر را به صورت روزانه آموزش مغز:

1. طوفان مغزی

یکی از ساده ترین و ساده ترین راه برای تعامل با مغز شما ؟ در آینده با راه حل به شما چالش رو به رو هستیم.

اگر شما خوب نیست در انفرادی افکار درخواست یک شریک برای پیوستن به شما. زمانی که من تلاش به آمده تا با موضوعات برای نوشتن در مورد من تماس بگیرید تا من ویراستاران به بت ایده ها در اطراف. دوستان و یا همکاران معمولا خوشحال برای کمک به.

2. رقص

نیست, رقص, تمرین فیزیکی? بله اما هماهنگی آن نیاز است همچنین برای آموزش مغز شما. علاوه بر این بسیاری از سرگرم کننده است.

مطالعات نشان می دهد که رقص افزایش چندین مهارت های شناختی.[3] برنامه ریزی حفظ سازماندهی و خلاقیت همه به نظر می رسد برای بهره مندی از چند فانتزی مراحل.

3. یادگیری یک زبان جدید

یادگیری یک زبان جدید طول می کشد زمان. اما اگر شما تقسیم آن به روزانه درس آن را راحت تر از شما ممکن است فکر می کنم.

با یادگیری زبان هر درس بر اساس آخرین. زمانی که من در یادگیری زبان اسپانیایی من با استفاده از یک ابزار به نام گورو برای مدیریت دانش.[4] هر بار که من می خواهم به یاد بگیرند که یک فعل زمان, من می خواهم ایجاد یک کارت جدید به من تازه کردن سریع قبل از حرکت.

تبلیغات

4. در حال توسعه یک سرگرمی

مانند زبان, سرگرمی زمان می برد. اما آن را سرگرم کننده از آنها را: شما می توانید یک کمی بهتر است—هر دو در سرگرمی و از نظر عملکرد مغز—هر زمان که شما آنها را انجام دهد.

اگر شما در حال تلاش برای آموزش مغز شما و بهبود برخی مهارت های شناختی را انتخاب کنید یک سرگرمی است که هم راستا با آن است.

به عنوان مثال:

  • توجه به جزئیات: انتخاب یک سرگرمی است که شما نیاز به کار با صبر و حوصله با ویژگی های کوچک. نجاری, مدل سازی, طراحی, و, نقاشی, هستند, همه گزینه های خوب.
  • یادگیری و حافظه: انتخاب یک فعالیت است که نیاز شما را به یاد داشته باشید بسیاری از جزئیات. بهترین شرط خود را در حال, سرگرمی است که نیاز به مقدار زیادی از طبقه بندی موضوعی مانند جمع آوری تمبر یا سکه.
  • عملکرد حرکتی: برای این عملکرد مغز و فعالیت های فیزیکی می تواند به عنوان سرگرم کننده روان تمرینات. ورزشی مانند فوتبال و بسکتبال ساخت حرکتی توابع. خوب عملکرد موتور بهتر آموزش از طریق فعالیت هایی مانند تنیس روی میز و یا حتی بازی های ویدئویی.
  • حل مشکل: ترین, سرگرمی, شما نیاز به حل مشکل-در یک راه یا دیگری. آنهایی که خود را به آزمون مهارت های حل مسئله با این حال برخی تحقیقات.

محاسبه مساحت یک مثال خوب: با استفاده از ترکیبی از سرنخ ها و GPS قرائت مساحت شامل پیدا کردن و دوباره پنهان کردن ظروف. به طور معمول انجام می شود در یک منطقه پوشیده شده از درخت مساحت یک راه سرگرم کننده برای قرار دادن خود مهارت های حل مسئله خود را به آزمون.

5. تخته

بازی یک بازی هیئت مدیره ممکن است خیلی از تمرین فیزیکی, اما آن را برای یک تمرین ذهنی. با که گفت, تمام بازی های هیئت مدیره کار به همان اندازه نیز برای آموزش شناختی.

جلوگیری از "هیچ ذهن و بسیار خوشحال" بازی های تخته ای مانند زمین آب نبات. برای انتخاب استراتژی متمرکز بر آنهایی که مانند خطر و یا مهاجران از Catan. به یاد داشته باشید به درخواست بازیکنان دیگر برای ورودی خود را.

6. کارت بازی

کارت بازی ساخت مهارت های شناختی در بسیار به همان شیوه هیئت مدیره بازی. آنها باید چند اضافی مزایای هر چند که آنها را شایسته توجه ویژه است.

یک عرشه از دو کارت ارزان است و می تواند در هر نقطه از یک آشپزخانه و یک هواپیما. از همه مهمتر یک عرشه از کارت های درب باز می شود به ده ها تن از بازی های مختلف. چالش خود را به یادگیری چند در یک بعد از ظهر.

تبلیغات

7. پازل

پازل ابزار عالی برای ساختمان های خاص و مهارت های شناختی: visuospatial تابع. Visuospatial عملکرد مهم است که قطار از آنجا که آن را یکی از اولین توانایی به لغزش مردم در مبارزه با شناختی بیماری هایی مانند آلزایمر است.[5]

یک پازل را انتخاب کنید شما با چوب. هیچ شرم در شروع با 500 قطعه پازل و یا انتخاب یکی است که باعث می شود یک تصویر کودکانه.

8. پخش موسیقی

گوش دادن به موسیقی است یک راه عالی برای باز کردن از پیچ. اما پخش موسیقی می رود یک گام بیشتر است. در بالای سرگرم کننده شما آن را می سازد سرگرم کننده تمرین ذهنی.

دوباره انتخاب یک ابزار شما می دانید که شما با چوب. اگر شما همیشه می خواستم برای یادگیری ویولن نمی توانید یک گیتار به دلیل آن ارزان تر و یا ساده تر را انتخاب کنید تا.

اگر شما نمی توانید هزینه یک ابزار ؟ آواز خواندن. یادگیری برای کنترل صدای خود را است هر بیت به عنوان به چالش کشیدن به عنوان ساخت یک مجموعه ای از کلید ها و یا رشته های صدا خوب است.

9. مراقبه

نه همه شناختی تمرینات با صدای بلند در-خود-در صورت فعالیت است. برخی از سرگرم کننده ترین, روانی, تمرینات, در واقع, آرام, خود ارضایی, فعالیت های. مراقبه می تواند به شما کمک کند تمرکز به خصوص اگر شما از قبل موجود و توجه به مسائل.

مرعوب نمی شود اگر شما هرگز مدیتیت قبل از. از آن آسان است:

  • پیدا کردن جای آرام و راحت بنشینید و یا دراز بکشید.
  • تنظیم یک تایمر به مدت 10 دقیقه و یا با این حال شما باید به تفکر.
  • چشمان خود را ببندید و یا خاموش کردن چراغ.
  • تمرکز بر روی تنفس خود را. سعی نکنید به آن را کنترل کنید.
  • اگر افکار خود را سرگردان و به آرامی آنها را به نفس خود را.
  • زمانی که تایمر خاموش می رود خود را تکان انگشتان دست و پا برای یک دقیقه. به آرامی خودتان را به واقعیت است. به یاد داشته باشید احساس آرامش می یافت.

10. عمیق گفتگو

وجود دارد هیچ چیز بیشتر ذهنی تحریک کننده تر از یک مکالمه طولانی. مهم این است که عمق: سطح-سطح پچ پچ می کنید ذهن چرخ نخ ریسی مانند یک متفکر اصیل گفتگو. این نوع از گفتگو کمک می کند تا در آموزش مغز خود را به فکر می کنم عمیق تر و منعکس کننده.

تبلیغات

انتخاب شریک زندگی خود را با دقت. شما به دنبال کسی که می خواهید ایده های خود را به چالش بدون اینکه مقابله. استرس خوب نیست و برای سلامت مغز دارد و ارزش در آینده با خلاق استدلال.

11. پخت و پز

هنگامی که شما در مورد آن فکر پخت و پز نیاز به آرایه ای موثر از مهارت های شناختی. در حال توسعه یک آشپز شهود نیاز به یک حافظه خوب است. مطمئن شوید که طعم متعادل طول می کشد توجه به جزئیات است. هنگامی که چیزی را اشتباه می رود در آشپزخانه, مهارت حل مسأله را به بازی می آیند. کنترل موتور مورد نیاز است به هم بزنید تلنگر و ماهوت پاک کن زدن.

اگر شما در حال رفتن به طبخ شما ممکن است به عنوان به خوبی به اندازه کافی برای همه است. آنها را دعوت به آشپزخانه و همچنین: هماهنگی با دیگر سرآشپزها می افزاید: یک لایه اضافی از چالش به این تمرین ذهنی.

12. آموزشی

این که آیا شما mentee یا مربی آموزشی باور نکردنی تمرین ذهنی. یادگیری از کسی که به شما نگاه کردن به ترکیبی از مزایای عمیق گفتگو با مهارت ساختمان. آموزش شخص دیگری نیروهای شما را به خودتان را در کفش های خود را که نیاز به همدلی و مهارت حل مسأله.

خودتان را در هر دو شرایط. دانشجو بودن شما باعث می شود بهتر و آموزش دیگران به شما می دهد بینش به چگونه شما خودتان یاد بگیرند.

افکار نهایی

ذهن شما مهم خود را در اختیار داشتن و آموزش مغز خود را مورد نیاز است برای حفظ سلامت خود. اجازه ندهید که آن نرم است.

به نگه داشتن آن دسته از سلول های عصبی تغییر در سرعت کامل اضافه کردن کمی سرگرم کننده روان تمرینات را به برنامه خود را. و اگر شما هنوز هم در تلاش برای دریافت مغز خود را در دنده به یاد داشته باشید: برنامه وجود دارد برای آن است.

راهنمایی های بیشتر برای آموزش مغز خود را

عکس های اعتباری: کلی Sikkema از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن