وزیر افتتاح COVID-19 PCR آزمایشگاه در Chamarajanagar

Chamarajanagar: Chamarajanagar منطقه مسئول وزیر S. سورش کومار افتتاح COVID-19 PCR آزمایشگاهی در میکروبیولوژی و

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

Chamarajanagar: Chamarajanagar منطقه مسئول وزیر S. سورش کومار افتتاح COVID-19 PCR آزمایشگاهی در میکروبیولوژی وزارت Chamarajanagar موسسه علوم پزشکی (CHIMS) در اینجا در روز چهارشنبه.

صحبت به مناسبت سورش کومار گفت که گروه ميکروبيولوژی از کالج پزشکی فرستاده بود یک پیشنهاد به دولت به دنبال PCR آزمایشگاه برای COVID-19 تست و برای انجام سایر تست های آزمایشگاهی. دولت توجه به نیاز فوری برای آزمایشگاه راه اندازی در همان زمان سریع به خصوص زمانی که رمان کروناویروس که باعث ویران کردن در سراسر جهان است.

اشاره به این که RT-PCR آزمون می تواند انجام در این آزمایشگاه به صورت سریع و دقیق تست COVID-19 وزیر گفت که در این آزمون انجام خواهد شد به عنوان در هر ICMR پروتکل و 96 نمونه آزمایش می تواند در یک زمان. آزمایشگاه می تواند انجام 300 COVID-19 نمونه آزمون در روز, او گفت:, و اضافه کرد که این آزمایشگاه نیز بسیار مفید برای تست از اپیدمی بیماری های ژنتیکی و اختلالات پزشکی قانونی آزمون, علائم سرطان ،

در مناسبت سورش کومار توزیع PPE کیت به پزشکان که اهدا شده توسط Nikhara مزارع ارگانیک در Hongalli در گوندلوپت taluk.

MLAs N. ماهش و C. S. Niranjan کومار, ZP جمهور K. S. ماهش DC Dr. M. R. راوی, ZP مدیر عامل Narayanrao, SP, H. D. Anandkumar, DHO Dr. M. C. Ravi CHIMS مدیرکل و مدیر Dr. G. M. Sanjeev میکروبیولوژی سر گروه دکتر Satish Javagal و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن