مدیر عامل شرکت Sonos در مورد قوس و مشتری واکنش بیش از خروج محصولات قدیمی پشت

در این هفته ما شاهد Sonos اعلام چندین محصولات جدید بیشتر به طور قابل توجهی Arc است که این شرکت برای اولین بار

توسط PARINEWS در 18 اردیبهشت 1399

در این هفته ما شاهد Sonos اعلام چندین محصولات جدید بیشتر به طور قابل توجهی Arc است که این شرکت برای اولین بار soundbar به پشتیبانی از Dolby Atmos. دیگر دستگاه های جدید شامل Sonos پنج بلندگو و یک تجدید Sub و هر سه را تنها با Sonos,' جدید S2, نرم افزار است که راه اندازی در ماه آینده.

مدیر عامل شرکت Sonos پاتریک اسپنس نشستم تقریبا با آستانه editor-in-chief Nilay Patel برای این Vergecast به بحث در مورد محصولات جدید, S2, به روز رسانی, واکنش که Sonos در زمان از مشتریان بیش از آن "بازیافت حالت" و درک است که این شرکت در حال خروج مشتریان با Sonos سخت افزار ،

در زیر به آرامی ویرایش گزیده ای از این گفتگو.

Nilay Patel: جدید, قوس, های, زیر, پنج, همه اجرا S2. آنها نمی تواند اجرا شود به نسل قبلی از پلت فرم. آنها نمی توانند اجرا در S1.

پاتریک اسپنس: درست است.

هنگامی که شما اعلام کرد "با سلام ما در حال رفتن به آرامی غروب S1 و زمانی که برنامه های جدید و چیزهای رول وجود دارد برخی از سخت افزار است که خواهد شد در سمت چپ پشت" وجود دارد به طور موثر هرج و مرج است. شما با قرار دادن یک پست وبلاگ شما عذرخواهی به مردم برای miscommunicating. شما گیر به اسلحه ، شما در حال تقسیم پلت فرم به یکی از جدید و قبلی. راه رفتن من از طریق درام, از دیدگاه خود و به همین دلیل شما را بر روی این تصمیم در این راه است.

آره. بنابراین یکی وجود دارد یک جنبه از تلاش برای مطمئن شوید که ما در حال ایجاد برای آینده بنابراین ما می توانیم حمایت برخی از کسانی که فن آوری های جدید مانند Atmos و برخی از hi-res موسیقی است که ما معتقدیم بیش از چند سال آینده است که مهم است به مصرف کنندگان است.

بنابراین این بوده است بدیهی است که مقدار زیادی از کار داخلی برای رسیدن ما به کجا رسیدیم به در ماه ژانویه است. بنابراین ما کار را از طریق آن نگاه کنیم همه چیز را که ما می تواند انجام دهد. چطور زندگی می کنند تا به وعده که به ما در تنظیم و در همان زمان و موقعیت آن را برای آینده به طوری که ما می تواند ارائه همه این مسائل است ؟ بنابراین ما از طریق کار است که.

و من فکر می کنم که آن را به ماه ژانویه تقریبا داخلی ما تا به حال از طریق این رفته و بیش از بیش و بیش از دوباره. آن را ایجاد یک وضعیت که در آن ما تا به حال قرار دادن کیفیت اولیه که ارتباطی که ما باید داشته باشد. و ما سعی در ساده کردن آن و ما احتمالا ساده آن به درجه ای است که حس را ندارد. خوب, من می دانم که ما انجام دادیم. و ما نمی به وضوح بیان آنچه که ما انجام شد.

و هنگامی که آن را به خوبی در نظر گرفته شده و دلیل آن نیز به خوبی در نظر گرفته شده برای کمک به مردم درک "هی این در حال آمدن است درست در ماه ژوئن است." و که در ماه ژانویه به عنوان شما می دانید که انجام آن در زمان مناسب محصولات جدید بیرون آمد.

بنابراین ما فکر کردم: "سلام ما را به مردم سر تا. آنها می توانید شروع به فکر کردن در مورد این و فکر می کنم در مورد آنچه حق است." چرا که برای برخی از مشتریان ماندن در S1 در حال رفتن به راه حل مناسب است. برای برخی از, آن را به بود: "من برای اجرای یک سیستم مخلوط." وجود خواهد داشت تعداد بسیار کمی که در اجرای S1 و S2. و پس از آن برای برخی از این خواهد بود: "من در حال حرکت به S2" و ما قطعا دیده می شود که بیش از این دوره از مارس.

بنابراین ما رفت و از طریق همه که. ما فقط زمین نیست ارتباطی راه ما نیاز به. ما در سمت چپ افراد با این تصور که این امر می تواند آجر. و من فقط فکر می کنم به عنوان یک صنعت این خیلی جالب است که ما در ایجاد شده در این جهانی که در آن مردم فکر می کنم آن را فقط رفتن به توقف کار به دلیل بود که هرگز قصد ما. شما می دانید ما همیشه به حال یک تیم کنار گذاشته می شود انجام وصله های امنیتی و به روز رسانی ما نیاز به این جور چیزها.

و بنابراین من فکر می کنم برگشت تا به سرعت یک آموزش به مطمئن شوید که مردم فهمیدند که و که آنها می توانند اقامت در S1. و زمانی که آنها آماده برای رفتن به S2 آنها در واقع می توانید بروید و انجام دهید که. و آن کامل نیست که ما کار را از طریق این, اما ما نیز ایجاد شده است که توانایی خواندن S1 و S2, آنچه ما تماس بگیرید تقسیم خانوار اگر مردم را انتخاب کنید به. ما می دانیم که ما باید برخی از adopters اولیه و واقعا ویژگی های افراد در پایگاه ما که می خواهند به واقع به انجام آن است. آنها ممکن است بخواهید به اتخاذ قوس و اجرا است که به طور جداگانه و سپس آنها ممکن است می خواهم به خواندن بقیه سیستم خود را در S1. بنابراین ما سعی کرده ایم به ایجاد یک سری از گزینه ها برای مشتریان و که اجازه می دهد تا آنها را به سرعت ارتقاء به زمانی که آنها آماده است.

وقتی به شما می گویند سیستم تقسیم آنها در حال رفتن به صحبت کردن با یکدیگر. بنابراین اگر من یک خانه پر از S1 محصولات و اگر من خرید یک قوس آن متفاوت برنامه است. شما نمی توانید به موسیقی جریان از طریق همه چیز را همه در یک بار. آنها کاملا مستقل از یکدیگر درست است ؟

درست است. درست است. ما فکر می کنیم که می تواند یک گروه کوچک از مردم است که انجام این کار. ما تا به حال یک گروه کوچک در بتا که تا به حال انجام شده است که به عنوان به خوبی به عنوان ما را از طریق آن. من خودم در حالی که مانند آن. و آنچه که من پیش بینی است که کسی ممکن است قوس در اتاق نشیمن خود را و آن را اجرا کنید که راه. و بقیه سیستم خود را احتمالا در S1 و آنها در واقع در حال پخش است. اما من می خواهم بگویم که برای رفتن به یک گروه از مردم است.

بخشی از دلیل مردم فکر می کردند این دستگاه خواهد بود و آجر بود قبل از بحث در مورد خود را بازیافت حالتکه به اعتقاد من در حال حاضر شما آن را انجام نمی شوم.

درست است.

این فنر زیرا مردم شکستن این دستگاه وجود دارد هیچ فرصتی برای بازسازی و یا با استفاده از نگه داشتن آنها. چه ساخته شده شما تصمیم به توقف انجام بازیافت حالت ؟

بنابراین من به شما بگویم چه آغاز شده به حالت بازیافت. شما می دانید که ما در آینده به یک دوره که در آن مردم خواهد بود به روز رسانی. ما ساخته شده این محصولات وجود دارد. برخی از محصولات است که ما در حال صحبت کردن در مورد هستند 10 تا 15 سال است. و بنابراین ما می توانید ببینید که مردم علاقه مند بودند در تجارت به نسل بعدی. و ما اول هدف اصلی ما این بود که "چگونه ما مسئولانه بازیافت این محصولات است که آنها در حال گرفتن از کمیسیون؟"

و ما فکر می کردند که بیشتر از این مدل گوشی کاملا رک و پوست کنده ما به فکر مردم می خواهم به آن بازگشت. بنابراین ما گفت: ما حتی انتخاب کنید تا که محصول برای شما. آن را به عقب و مسئولانه آن را بازیافت. و یا شما می توانید رفتن به محلی مسئول بازیافت. و ما به مردم آدرس, همه از این جور چیزها.

من فکر می کنم این است که ما نه مانند تلفن های همراه و ما مانند هر دیگر لوازم الکترونیکی مصرفی است. و از آن جالب یادگیری از آنجا که ما گوش و مردم گفت: "من هنوز هم می تواند استفاده از این یکی. من می توانید آن را به یک دوست, من می توانید انجام دهید این جور چیزها". به ما گفت: "شما می دانید چه ؟ حق با شماست. در پایان روز شما می توانید." و ما متفاوت از هر کس دیگری در خارج وجود دارد. بنابراین ما در حال رفتن به خلاص شدن از شر این حالت بازیافت. و اگر شما نمی خواهید به آن را بازیافت کنید ما هنوز تمام آن داده است که ما هنوز آن را به عقب. و در اینجا محلی خود را بازیافت چون مردم وجود دارد که در حال انجام است. اما اگر نه, شما می خواهید به استفاده از آن پس از آن پیش بروید و قادر به انجام آن است.

و بنابراین من فکر می کنم آن را یک قدرت سازمان است که ما گوش دادن و ما یاد بگیرند و پس از آن ما تکامل است. و این چیزی است که ما انجام داده ایم در آن مورد خاص است. اما آن را از یک محل که در تلاش بود به فکر می کنم در مورد محیط زیست و مطمئن شوید این چیزها بودند مسئولانه بازیافت. اما شما می دانید که ما شنیده متفاوت از مشتریان ما تنظیم شود.

آن را به نظر می رسد مانند یکی از ریشه مسائل در اینجا بدون در نظر گرفتن ارتباطات مسائل واقعا دشوار است نقطه ای که در آن مردم انتظار سخنرانان به آخرین برای همیشه لطفا برای. من بلندگو که 20 سال تعداد زیادی از مردم سخنرانان که 20 سال است. اما کامپیوتر کاملا برای همیشه آخرین.

شما آن را به میخ. که کاملا آن است. تعداد ایمیل های من را دریافت, شما می دانید زمانی که ارتباطی برای اولین بار در ماه ژانویه در سراسر آن چیزی که بسیار. "من تا به حال مجموعه ای از سخنرانان برای 40 سال 50 سال است."

و مصرف کننده در پایان روز آن را مسئولیت خود را درک کنند که آنچه ما انجام دادیم این بود که یک کامپیوتر و بلندگو با هم. و پس از آن ما متوجه چه معنا و تلاش برای به صف مقابل که ممکن است در اطراف این واقعیت است که این متفاوت هستند و وجود نرم افزار در آنها است.

اما من فکر می کنم شما می دانید که چیزی است که ما در حال رفتن به تنهایی برای آموزش مردم در طول زمان است. مردم در حال یادگیری به عنوان ما را از طریق رفتن. شما می دانید ما در خط مقدم از این. اما شما می دانید که شما آن را ببینید با بسیاری از محصولات در حال حاضر که در آن شما معرفی محاسبات و محاسبات قطعات به روزمره لوازم و شما شروع به دیدن وجود دارد خوب است که از تجربه و پس از آن وجود دارد بد است که از نظر چرخه زندگی. اما با آنچه ما سعی به انجام این کار با S1, من فکر می کنم ما در حال تلاش برای انجام آنچه ما می توانیم. و نگاه آن است که یک مهندسی پيشرفت است که ما محصولات شده است که در حدود 15 سال و در ادامه به موسیقی و انجام این کارها. و این چیزی است که ما فوق العاده افتخار می کنیم. آن است که بسیار متفاوت است. لوازم الکترونیکی مصرفی صنعت به صنعت لوازم خانگی و یا خالص منفعل سخنران صنعت آن است که متفاوت است.

و بنابراین ما فقط در این نوع از دوره که در آن مصرف کنندگان در حال یادگیری آنچه در آن به معنی برای یک محصول به صورت هوشمند. من سعی کنید به عنوان همدلانه به این درک و نگاه ما می خواهیم محصولات ما به آخرین تا زمانی که آنها احتمالا می تواند از طریق این. اما وجود دارد برخی از محدودیت های فنی را اجرا کنیم و به هر یک بار در در حالی که. خبر خوب این اولین بار است که ما به آن اجرا شده است 15 سال به ساختمان محصولات. و بنابراین من احساس خوبی در مورد که در طرح بزرگ از چیزهایی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن