COVID بر بخش گردشگری در Kodagu

مدیکری: این شهر زیبا در کارناتاکاکه جذب تعداد زیادی از گردشگران در طول سال به خصوص در فصل تابستان شده است و آم

توسط PARINEWS در 15 اردیبهشت 1399

مدیکری: این شهر زیبا در کارناتاکاکه جذب تعداد زیادی از گردشگران در طول سال به خصوص در فصل تابستان شده است و آمار به شدت توسط رمان Coronavirus همه گیر است که مجبور شده است که مردم را به باقی می ماند در داخل خانه.

با توجه به بخش گردشگری مقامات معمولا در طول ماه های آوریل و مه بازدید کنندگان از جمله از کشورهای دیگر پور در این منطقه با داشتن جنگل های سبز و چشم انداز روستایی به ضرب و شتم آفتاب سوزان. با این حال با توجه به ملی مستند تحمیل شده به بررسی گسترش COVID-19 وجود دارد گردشگران است.

در این منطقه متحمل از دست دادن نزدیک به Rs. 3 کرور با توجه به خاموش کردن. Kodagu نزدیک به 800 ثبت شده در صفحه اصلی باقی می ماند علاوه بر بیش از 2000 مهمان خانه باقی می ماند. این شهر همچنین دارای 500 هتل ها و لژ که به اشتغال هر دو به طور مستقیم و غیر مستقیم به حدود 50000 نفر آنها اضافه شده است.

چپ بدون کار و درآمد مردم در مواجهه با یک بحران شدید در اینجا گفته اند UNI.

هتل و رستوران صاحبان خواست دولت های منطقه برای کمک به آنها را با تکان دادن وام گرفته شده از بانک ها در هر طرح.

خانه ماندن انجمن در حال حاضر ارسال نامه به دولت برای پاسخ مثبت به آن را به سال هم برای این افراد برای غلبه بر از دست دادن آنها دچار مشترک دبیر خانه ماندن انجمن در Kodagu Naveen Ambikal گفت.

حتی فروشندگان کنار جاده ای خودرو و رانندگان تاکسی جدا از سایر تجار کوچک شده اند به شدت برخورد و به دنبال به سمت دولت برای بقای خود. همانطور که در بخش گردشگری سوابق در طول سال 2018 تقریبا 17.17 لاخ مردم در بازدید از این مکان زیبا در حالی که این تعداد افزایش یافته و به 22.22 لاخ در سال 2019. اما آن را تنها سه لاخ تا مارس این سال است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن