تجربه منحصر به فرد سفر به مارماریس

  برای یک تجربه منحصر به فرد از سفر به مارماریس با تور ترکیه، میتوانید برای یک شب اقامت در روستای Turunc

توسط PARINEWS در 28 اسفند 1399

 

برای یک تجربه منحصر به فرد از سفر به مارماریس با تور ترکیه، میتوانید برای یک شب اقامت در روستای Turunc برنامهریزی کنید. در این مرکز خرید بیش از 50 مغازه وجود دارد به علاوه تعدادی رستوران و کافی شاپ ، فضای بازی برای کودکان ، سینما ، سالن بیلیارد و بولینگ همه در کنار هم مرکز خرید و تفریحی را به وجود آورده اند که حتماٌ از خرید و گشت در آن لذت خواهید برد . با بیش از نیم قرن تجربه در بدروم و سرمایه گذاری صحیح در بخش های مختلف، این مرکز خرید دارای سینما های متعدد، سالن های غذاخوری و فروشگاه های برندهای تجاری می باشد. ماماریس بواسطه داشتن آب و هوای مدیترانه ای در زمستان نیز دارای هوای معتدل بوده و امکان شنا کردن وجود دارد . شهر باستانی کاریان ( Carian rock tombs ) : این شهر باستانی که مقبره سنگ تراشی شده سلاطین یونانی به شمار می رود ، در رودخانه دالیان قرار گرفته است و در قرن 4 پیش از میلاد به عنوان یک مرکز هنری و فرهنگی به شهرت رسیده و این شهر باستانی دارای دو لنگرگاه بود که یکی روی دریای اژه و دیگری برروی دریای مدیترانه قرار داشته است .

 

به اعلام سفر باتو ، علاوه بر اینکه بواسطه بنادر طبیعی برای کشتی های تفریحی دریای مدیترانه ، در کتارخانجات کشتی سازی خلیج یالانجی نیز تعمیر و نگهداری کشتی های تفریحی انجام می پذیرد .حتما در سفر با تور مارماریس از این مکان دیدن کنید. ضمناً نمای بسیار خوبی هم به شهر و به دریای نیلگون دارد. همچنین میتوانید از پنجشنبه بازار مارماریس سوغاتیها و اجناس چرمی خوبی خریداری کنید. در این تجربه شما میتوانید از حضور در جنگل کاج های معروف مارماریس لذت ببرید و ساعاتی را در بین درختان و بسترهای رودخانه بگذرانید. اما اگر به دنبال تور ارزان قیمت مارماریس هستید میتوانید با متخصصین تور مارماریس در آژانس مهرپرواز در ارتباط باشید تا بتوانید سفر خاطره انگیزی را در این سرزمین زیبا تجربه کنید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز قیمت های مختلفی از تور هوایی مارماریس ویژه نوروز و همچنین زمینی را به شما گردشگران عزیز ارائه می دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید تور مارماریس نوروز داشته باشید. اگر هم علاقهمند به استخر باشید دو مورد از بهترینها در این هتل جای گرفتهاند. البته ما یکی دوبار هم بعد از ساعت 12 سوار شدیم.

 

ما در این قسمت اطلاعاتی در مورد شهر مارماریس و پکیج تور مارماریس قرار داده ایم تا کمک اندکی به شما توریستان و گردشگران علاقمند به مارماریس کرده باشیم. اگر به دنبال تور کوش آداسی ارزان هستید، ما به شما تورهای آژانس گردشگری مهرپرواز را پیشنهاد می کنیم. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای نوروز ۱۴۰۰ می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. تفریحات پارک آتلانتیس تنها به همین ۸ سرسره جذاب محدود نمی شود و می توانید بخشی از زمان خود را در استخر موج، بگذرانید و یا به زمین مینی گلف پارک بروید و یک ورزش غیر آبی را تجربه کنید. مارماریس گوشه ای از بهشت است که در طول سال می توان همنشینی همه طیف های رنگهای سبز و آبی را در آن مشاهده نمود .فراوانی گردشگاههای موجود در کناره سواحل طولانی ، وجود بنادر طبیعی ، نزدیکی به شهرهای آنتیک ، زیبایی های طبیعی ، امکانات تور آبی ، بنادر مدرن کشتیهای تفریحی ، امکانات مناسب خلیج برای هر نوع ورزشهای آبی ، از هتلهای 5 ستاره تا پانسیونهای بسیار خوب ، شهری بهشتی را بوجود آورده است که هم گردشگران با هر نوع سلیقه می توانند تعطیلات دلخواه خود را در آنجا

 

1-      مارماریس شبهای بسیار زیبا و زنده ای دارد و در خیابان اصلی مارماریس و خط ساحلی(بندرگاه) آن میتوان توریست های بی شماری را حال گشت و گذار مشاهده نمود. سواحل ماسه ای و آبهای شفاف آن، غروب آفتاب با شکوه و امکان قدم زدن در مرکز تاریخی یا انجام هرگونه ورزش آبی، بارها و رستوران هایی که ارائه دهنده بهترین غذاهای محلی هستند همه و همه نوید بخش یک سفر بی نظیر هستند. از طرفی آفتاب مارماریس علی الخصوص در ماه های تابستانی سال برای آفتاب گرفتن و امتحان کردن ورزش های آبی بسیار دل انگیز و جذاب است. روزهای آبی و شبهای روشن آن، دل هر عشق سفری را میبرد. پارک آبی آتلانتیس برای تمام گروه های سنی تفریحات متفاوتی مثل : استخر موج دار، زمین کوچک گلف، سرسره های آبی، استخر کودکان، بولینگ، رستوران، بار و … مارماریس، بسیار زیبا، دیدنی و متفاوت با دیگر شهر های توریستی ترکیه است و کما کان جزء مسیرهای توریستی کمتر شناخته شده برای ایرانیان محسوب میشود اما همواره جزء مقاصد توریستی قدیمی ترکیه بوده است.

خرید در این محل بزرگ و شلوغ که جزو جاذبه های گردشگری مارماریس هست را فراموش نکنید، همچنین انواع صنایع دستی کشور ترکیه نیز در این بازارعرضه می شود. این بازار که در میان مردم به “کارسی مارکت” شهرت دارد، از پرترددترین مراکز خرید شهر است. مارماریس یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است که اغلب ایرانیانِ اهل سفر به ترکیه کمتر در مورد سواحل زیبای آن و استراحتگاه ها و مناطق دیدنی آن شنیدهاند. این ساحل قبلا یک دهکده ماهیگیری بود، ولی پس از رونق گرفتن صنعت گزدشگری در ترکیه بیشتر به صورت تفریحی مورد استفاده قرار گرفته است و امروزه به عنوان یکی از بهترین سواحل توریستی ترکیه شناخته می شود. مرکز خرید تراسیتی یکی از بهترین و مشهور ترین مراکز تجاری آنتالیا است که در مساحتی به وسعت ۴۸٫۰۰۰ متر در سال ۲۰۱۱ افتتاح شد. کالاهایی که در بازار بزرگ مارماریس وجود دارند از جنس ترک و متفرقه وجود دارد که در صورت جستجو کالای مرغوب ترک می توانید در موقع خرید با فروشنده چانه بزنید البته باید در مورد اصل و مرغوب بودن آن مطمئن شوید. در این بازار انواع کالاها و اجناسی که فکر کنید، از پوشاک تا خوراکی های ترکیه وجود دارد. انواع پوشاک، لوازم خانه، لوازم بهداشتی و آرایشی، خوراکیها، ادویجات، صنایع دستی و …

 

انواع مواد غذایی، پوشاک، داروهای گیاهی، ادویه، چای، ظروف سرامیک، محصولات چرمی، عطر، ساعت و.. طبقه دوم نیز به انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات چرمی، لوازم آرایشی و بهداشتی، تابلوفرشهای زیبا و لوکس و همچنین لوازم خانگی اختصاص دارد. طبقه دوم و سوم: مملو از فروشگاه های مربوط به پوشاک است که اکثرا پوشاک با کیفیت و برندهای مطرح است. غذاهایی که در رستوران استیک اند بار مارماریس (Steak Restaurant & Bar) پخت می شود بسیار خوشمزه و با کیفیت بالا هستند و نوع سرویس دهی و خدماتی که به مشتریان ارائه میدهند بسیار عالی است. در این بازار بزرگ بیشتر از 1000 مغازه وجود دارد که اگر می خواهید از هر کدام از آن ها خرید کنید، حتما تخفیف بگیرید. مناطق غواصی در اطراف بدروم و مارماریس به بهترین مناطق برای شیرجه در دریای مدیترانه معروف اند، آب دریا در بیشتر مناطق بسیار روشن و امکان دیدن اشیا حتی در عمق ده متر وجود دارد. در مجموع کلئوپاترا جز زیباترین مناطق دیدنی جزیره مارماریس است که در دنیا نظیر آن را کمتر میتوانید پیدا کنید. مورد جالب توجه در این پارک این است که با خرید بلیت ورودی و وارد شدن به محوطه هر زمان که دوست داشتید می توانید از پارک خارج شوید و دوباره برگردید، به طوری که تمام روز را می توانید با همان بلیت به تفریح بپردازید.

 

چشمانداز رستورانهای مارمارماریس در مرکز خرید میگروس مشرف به دریا و کوههای بیداقی می باشند. در جایی که دریا به دریاچه می پیوندد دالیان قرار دارد که از شگفتی های طبیعت است و ساحل ایزتوزو،حمام گِل، کارِتاکارِتاس و شهر باستانی کائونوس از جاذبه های معروف دالیان به شمار می آیند. در انتهای مسیر تور،قایقها پهلو میگیرند تا گردشگران به حمام گل و آبگرم معدنی وارد شوند.پس از استحمام در گل،خشک شدن در آفتاب و دوش گرفتن وارد حمام آبگرم میشوید و بعد از تمام این مراحل به قایقها بازمیگردید تا تمام این راه را تا کشتیهای بزرگ که در آبهای عمیقتر منتظرند طی کنید.بر روی این کشتیها در مسیر برگشت،غروب آفتاب مدیترانه در دریا را تجربه خواهید کرد. در تور مارماریس این جاذبه گردشگری زیبا را از دست ندهید. در طول سفر تور گردشگری مارماریس و قایق سواری در جزایر مشهور مانند جزیره بهشت و یا غارهای مختلف یا دریا، با مناظر زیبا و تپه های سرسبز مواجه می شوید.این قایق سواری جذاب و مهیج معمولا از صبح آغاز شده و تا شب ادامه دارد. سرگرمی و تفریحات مختلفی از جمله برگزاری رویدادها و جشنواره های مختلف، پردیس سینمایی بزرگ به نام ماکسیموم با اکران فیلم های جدید ترکی در مرکز خرید ام میگروس وجود دارد که برای هر گردشگری جذاب خواهد بود.

 

این پروژه دارای مرکز خریدی با 190 فروشگاه در پنج طبقه و ساختمانی مسکونی دارای 32 طبقه است.این مرکز به دلیل داشتن معماری جذاب شهرت دارد که مرکز خرید این پروژه به صورت کره ای شیشه ای است و به همین دلیل این مرکز دارای ظاهری لوکس و مدرن است. مرکز خرید میگروس Migros Shopping Center در منطقه کنیالتی و نزدیکی لونا پارک، آکواریوم، مینی سیتی و آکوالند قرار گرفته و بزرگترین مرکز خرید آنتالیا محسوب میشود. گفته میشود که سه هزار سال قبل از میلاد، انسان های زیادی در این غار رفت و آمد میکردند که هدف آنها عبادت بود. پارک های آبی و پارک های دلفین بسیاری وجود دارد که می توانید به همراه خانواده تان از آنها لذت ببرید. باید بگوییم که در این شهر از هتلهای 5 ستاره و شیک گرفته تا هاستل و میهمانخانه وجود دارد و شما می توانید از بخش هتلهای ترکیه فاینداتور با تک تک اقامتگاه های این شهر آشنا شوید اما چند اقامتگاه برتر این شهر را در سطوح مختلف به شما عزیزان معرفی می کنیم.

منبع

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن