یکی از راه یک بار اینتر-منطقه عبور را وارد کنید Mysuru

رشته مردم را به شهر بنگالور در KSRTC اتوبوس; بعد خانه قرنطینه میسور/Mysuru: دولت تصمیم گرفته است تا اجازه دهد

توسط PARINEWS در 15 اردیبهشت 1399

رشته مردم را به شهر بنگالور در KSRTC اتوبوس; بعد خانه قرنطینه

میسور/Mysuru: دولت تصمیم گرفته است تا اجازه دهد یک راه و یک بار اینتر-منطقه عبور می کند به منظور تسهیل مردم سرگردان در شهرهای دیگر به بازگشت به خانه. پاس می توانید به صورت آنلاین در https://kspclearpass.idp.mygate.com/

با این حال وجود دارد برخی از شرایط اعمال شده برای دارندگان پاس. از آن خواهد شد یک راه و یک بار عبور کند. برای دو چرخ تنها یک سوار مجاز است بدون ترک سوار شدن. اتومبیل و خارج, سه بزرگسالان از جمله راننده و دو جزئی کودکان اگر هر (کمتر از 12 سال) مجاز ورود.

اینتر-منطقه عبور می تواند یک دیجیتال یا چاپی است که برای انجام شده توسط متقاضی. در بررسی نوشته های عبور تاریخ اعتبار مجوز معتبر و خودرو شماره را بررسی و تایید شده.

پاس اشاره خواهد شد تعدادی از کودکان و بزرگسالان و تنها که بسیاری از افراد در سفر باید. پرسنل در بررسی ارسال خواهد شد mandatorily بررسی کارت شناسایی معتبر از مسافران است. مردم مجاز به سفر تنها به مقصد ذکر شده و نه به هر مکان دیگر.

هر گونه تخلف خودرو نمی شود مجاز به ورود و یا خروج و برای نقض متقاضی خواهد بود مسئول برای تعقیب و تحت مقررات مربوط از قانون است.

صفحه اصلی قرنطینه

در یکی دیگر از توسعه های امروز, برخی از مردم از Mysuru که رشته در بنگلور آورده بودند به Mysuru در KSRTC اتوبوس. پس از ورود آنها قرار داده و در زیر صفحه اصلی قرنطینه. با توجه به اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای تنها 30 مسافر را اشغال کردند ،

به عنوان اتوبوس رسیده Sathagalli KSRTC انبار مقامات از سلامت و خانواده وزارت رفاه که تا به حال باز اختصاص داده شده در اتوبوس را متوقف و نمایش آنها را با یک اسکنر حرارتی. مسافران که وارد شامل شهروندان ارشد و زنان باردار است. از آنها خواسته شد به ارائه مسکونی خود را, آدرس و شماره تلفن.

قبل از اجازه دادن به آنها برای خروج از اتوبوس و مقامات قرار داده و مهر و موم خود را بالا پالم و خواسته شد برای حفظ فاصله از اعضای خانواده خود را. آنها دستور به ماندن بگیرید به طور جداگانه در داخل خانه تا مارس 18 تا آنها را تکمیل اجباری 14-بعد صفحه اصلی دوره قرنطینه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن