Jayachamaraja Wadiyar همیشه باقی می ماند در ذهن مردم: معاونت

معاون رئیس جمهور M. Venkaiah Naidu در valedictory از Wadiyar تولد جشن سده میسور/Mysuru: توصیف Jayachamaraja Wa

توسط PARINEWS در 30 تیر 1399

معاون رئیس جمهور M. Venkaiah Naidu در valedictory از Wadiyar تولد جشن سده

میسور/Mysuru: توصیف Jayachamaraja Wadiyar آخرین فرمانروای سابق میسور دولت به عنوان " Dakshina Bhoja,' معاون رئیس جمهور M. Venkaiah Naidu گفت که Wadiyar بود ترکیبی از باستان ارزش های سنتی و مدرنیته.

او صحبت کردن در valedictory عملکرد تولد جشن سده از Jayachamaraja (JC) Wadiyar برگزار شد و عملا در یوتیوب پخش زنده توسط حضرت Srikantadatta Narasimharaja Wadiyar پایه (HHSDNRW) دیروز اینجا.

افتتاحیه عملکرد سده جشن بود graced توسط رئیس جمهور Ramnath Kovind در Darbar سالن کاخ میسور در Oct.10, 2019. حتی اگر JC Wadiyar متولد شد و در 18 ژوئیه 1919 جشن راه اندازی شد Oct.10, 2019.

معاون رئیس جمهور M. Venkaiah Naidu پرداخت ادای احترامات خود را به JC Wadiyar از دهلی نو در طول valedictory عملکرد تولد جشن سده از Wadiyar برگزار شد و عملا در یوتیوب پخش زنده توسط حضرت Srikantadatta Narasimharaja Wadiyar بنیاد در Mysuru دیروز.

Naidu که شروع به آدرس خود را در کانادا گفت که در به خاطر سپردن JC Wadiyar و جشن تولد صد سالگی یکی بود و همچنین جشن بی انتها هند ارزش وحدت در تنوع و روح دموکراسی است.

اشاره به این که آخرین مهاراجه بود قابل توجه حاکم و قادر مدیر علاوه بر یک طرفدار قوی صنعتی او گفت که JC Wadiyar کمک در ایجاد هال ملی سل موسسه آقا C. V. رامان موسسه و گسترش از هند موسسه علوم (IISc) در بنگلور و CFTRI و AIISH در Mysuru, در میان دیگران.

حفظ که او برای اولین بار در میان شاهزادگان به راحتی قبول سند الحاق و توصیه مؤسسان او گفت: این خود صحبت می کند از او ناسیونالیستی دید.

و اشاره کرد که JC Wadiyar بود واقعی مردم مهاراجه,' معاون رئیس جمهور گفت که او به ارث برده نادر بزرگواری از 'خانواده سلطنتی با دموکراسی است.' در قبل از مستقل هند میسور بود که بیشتر متکی به خود و مترقی دولت او اضافه شده است.

سابق اتحادیه وزیر Karan Singh همچنین عضو سابق خانواده سلطنتی جامو و کشمیر گفت: به عنوان اولین رئیس جمهور Vishwa هندو Parishad (VHP), JC, Wadiyar مطرح شده را شامل اصول آیین هندو است.

تصریح می کند که Wadiyar شد یک نمونه درخشان از آنچه ایده آل حاکم باید او به یاد می آورد علاقه خود را در فلسفه و موسیقی غربی و همچنین سهم خود را به Karnatak موسیقی. دست زدن به سهم JC Wadiyar به زمینه محیط زیست و حفاظت از طبیعت, Karan Singh به یاد می آورد مهمان نوازی گرم است که او از دریافت سابق حاکم میسور زمانی که او بازدید Chamundi هیل به عنوان بخشی از جنوب هند تور که به عهده او همراه با خانواده اش در سال 1954.

Rajya سبها MP Jairam رامش پیشین اتحادیه وزیر و مقامات ارشد کنگره رهبر گفت: این یک ادای احترام به Wadiyar که انتقال از شاهزاده قانون به آن دموکراتیک و مستقل هند صاف بود در مورد میسور.

و اشاره کرد که JC Wadiyar و دیگر اعضای سابق خانواده سلطنتی بود تاسیس سیستم و ارزش او گفت که آخرین مهاراجه میسور به عنوان یک حامی, VHP تا به حال مطرح شده سانسکریت باستان مفهوم " Vasudaiva Kutumbakam,' معنی جهان است یک خانواده است.

Jairam رامش در ادامه گفت که کتاب "داستان ادغام هندی متحده' به قلم V. P. منون شده فقط چهار صفحه در Mysuru که توضیح می دهد که چگونه صاف الحاق Mysuru به هند اتحادیه بود.

قبلا HHSDNRW رئیس بنیاد Pramoda دوی Wadiyar روشن لامپ در Amba Vilas Durbar سالن کاخ برای افتتاح این رویداد بود که با معاون رئیس جمهور, Karan Singh و Jairam رامش از مربوطه خود را اقامت در دهلی نو.

JC Wadiyar دختران Kamakshi Devi و Indrakshi دوی پیوست از خانه های خود در بنگلور. این رویداد برگزار شد و عملا به عنوان یک برنامه نمی تواند برگزار شد با توجه به COVID-19 مقررات.

پایه و اساس کار رجینالد وسلی و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن