Mysuru تنها شهر در جنوب هند به دریافت 5 ستاره زباله-رایگان امتیاز

دهلی نو: در میان COVID همه گیر در اینجا برخی از خبر خوب. اتحادیه وزیر مسکن و امور شهری Hardeep سینگ پوری صبح ا

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399

دهلی نو: در میان COVID همه گیر در اینجا برخی از خبر خوب. اتحادیه وزیر مسکن و امور شهری Hardeep سینگ پوری صبح امروز اعلام کرد نتایج حاصل از زباله رایگان-ستاره امتیاز برای شهرهای هند.

او گفت که Mysuru در کارناتاکا امبیکپور در Chhattisgarh, Rajkot در گجرات ایندور در Madhya Pradesh و Navi Mumbai در ماهاراشترا کردم پنج ستاره امتیاز. جالب Mysuru تنها شهر در جنوب هند آن را به لیست آن قرار داده شده است در جایگاه چهارم پس از امبیکپور, راجکوت و سورات. Mysuru امن است این تمایز برای دومین بار متوالی است.

پوری تمدید خواسته به شهرستانها که یک ستاره پنج امتیاز و گفت: این در آمد در زمانی که تمام جهان از جمله هند reeling تحت تاثیر COVID-19 بیماری همه گیر.

"این هدف من ارشد همکاران و دیگران به اعلام نتیجه رتبه زباله-رایگان شهرستانها بسیار زودتر اما ما تصمیم گرفت برای به تعویق انداختن چون ما می خواستیم حداقل درجاتی از باز کردن به جای ما فکر زمان درست است" پوری گفت.

امتیاز ستاره از زباله شهرستانها رایگان است ابتکار برای فعال کردن شهرستانها به تدریج تکامل را به یک مدل (7 ستاره) شهرستان مترقی با پیشرفت کلی خود را نظافت. ستاره امتیاز شرایط بر اساس 25 پارامترهای کلیدی در سراسر مديريت مواد زائد جامد طیف و طراحی شده برای هر دو کمک به شهرستانها ارزیابی پیشرفت خود را در حالی که تشویق آنها را به حرکت به سوی بهتر امتیاز موجب بهبود شهرستانها خود را' به طور کلی پاکیزگی و زیبایی شناسی.

ستاره امتیاز توسط پشتیبانی قوی تأیید مکانیزم برای اطمینان از شفافیت و استاندارد است. شهرهای مورد نیاز برای انجام خود ارزیابی و خود تایید برای دستیابی به برخی از ستاره امتیاز.

این اعلامیه بیشتر تایید از طریق مستقل شخص ثالث آژانس برای 1-ستاره, 3 ستاره, 5 ستاره و 7 ستاره زباله-رایگان رتبه بندی. 5-ستاره رتبه در قدردانی از Mysuru شهرستان شرکت (MCC) تلاش برای شهرستان زباله-رایگان.

Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar اتحاد قدردانی از MCC برای این دستاورد است. MCC کمیسر Gurudatta Hegde است تشکر از تیم سلامت و Pourakarmikas که سخت کار می کرد برای به دست آوردن امتیاز 5 ستاره.

MCC سلامت افسر Dr. D. G. Nagaraju است تشکر از حمایت گسترده شهروندان و سازمان های داوطلبانه برای رسیدن به این شناخت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن