4 بزرگترین اطلاعیه از یوبی سافت رو به جلو

یوبی سافت مانند بسیاری از دیگر بازی های ویدئویی شرکت قادر به میزبان معمولی خود را در شخص کنفرانس مطبوعاتی در E

توسط PARINEWS در 23 تیر 1399

یوبی سافت مانند بسیاری از دیگر بازی های ویدئویی شرکت قادر به میزبان معمولی خود را در شخص کنفرانس مطبوعاتی در E3 در ماه ژوئن با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. به جای آن به میزبانی دیجیتال رویداد روز یکشنبه به نام "یوبی سافت رو به جلو" آشکار بیشتر در مورد بزرگترین بازی های آینده. کسانی که شامل Assassin's Creed Valhalla, Watch Dogs: لژیونخود را به تازگی اعلام کرد نبرد رویال تیرانداز بیش از حد فرار, Far Cry 6, و بیشتر. این شرکت می گوید این نیز قصد دارد تا یکی دیگر از یوبی سافت رو به جلو ویترین بعد از این سال.

یوبی سافت به جلو می آید در یک زمان دشوار برای شرکت: گزارش های فراگیر سمی فرهنگ در یوبی سافت به تازگی به نور در میان چندین اتهام سوء رفتار های وضع شده علیه یوبی سافت کارکنان. فقط دیروز سه برجسته مدیران چپ Ubisoft آوردن مجموع به چهار خروج (و یکی اضافی تعلیق) پس از اتهامات ساخته شده است.

در یک توییت ارسال شده فقط چند ساعت قبل از این رویداد لگد Ubisoft اذعان چالش های پیش روی این شرکت اما گفت که آن را نمی خواهد بحث در مورد آنها در طول دیجیتال رویداد. "از آنجا که تمام شده است از قبل ضبط شده ما می خواستیم به رسمیت شناختن است که مسائل ما در حال حاضر با خرید و فروش نمی توان به طور مستقیم در نمایش" یوبی سافت گفت. مدیر عامل Yves Guillemot در حال حاضر وعده داده جارو تغییرات شرکت در نامه ای به کارکنان در جولای 2nd, از جمله انتصاب رئیس فرهنگ محیط کار و ایجاد یک موقعیت برای سر از تنوع است.

در اینجا خلاصه ما از بزرگترین اطلاعیه ها از نشان می دهد.

پس از یک لباس در جمعه یوبی سافت رسما اعلام کرد که بازی Far Cry 6بعدی بازی بسیار محبوب سری. Far Cry 6 می گیرد در این جزیره گرمسیری از یارا و نقش تبه کار برگزار خواهد شد توسط Giancarlo Esposito, که شما ممکن است بدانید که گاس Fring از Breaking Bad و Better Call Saul. این سری شناخته شده است با تمرکز بر خائنانی خود را به جای شخصیت های اصلی اما اسپوزیتو اولین بازیگر به طور گسترده ای شناخته شده برای بازی قوی تبه کار را در بازی های ویدئویی ،

یوبی سافت می گوید: Far Cry 6 در دسترس خواهد بود در فوریه 18th, 2021 5 برای پلی استیشن, پلی استیشن 4, ایکس باکس سری X, Xbox One, PC و گوگل Stadia cloud gaming خدمات.

یوبی سافت اعلام کرد که آن نورس الهام گرفته از Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین که آن را برای اولین بار نشان داد در ماه آوریل راه اندازی خواهد شد در نوامبر 17th, برای, Xbox One, PlayStation 4, PC, و گوگل Stadia. این شرکت همچنین یک جدید تریلر گیم پلی بازی وایکینگ ها-بازی مضمون که شما می توانید در بالا. همکار من خایم Gartenberg به تازگی به صرف سه ساعت با عنوان, و او می گوید باید آن را احساس بسیار آشنا برای طرفداران Assassin's Creed اودیسه و Assassin's Creed ریشه. شما می توانید برداشت خود را حق در اینجا.

در پایان امروز trailer, Ubisoft به ذکر است که این بازی است که "به زودی" برای کنسول های نسل بعدی.

یوبی سافت اعلام کرد که آینده آن نبرد رویال تیرانداز بیش از حد فرار را باز بتا شروع امروز. یوبی سافت همچنین یک تریلر به صورت بتا و جدید, سینمایی, تریلر داستانی که شما می توانید در بالا.

همکار من نیک Statt کردم به رفتن دست در با ویژگی های آزمون هنگامی که آن را راه اندازی در اوایل این ماه و شما می توانید افکار خود را در اینجا.

یوبی سافت اعلام کرد که Watch Dogs لژیون راه اندازی خواهد شد, در اکتبر 29th, در, Xbox One, PlayStation 4, PC, و گوگل Stadia به اشتراک گذاشته شده و برخی از فیلم از بازی در یک تریلر گیم پلی. بازی می گیرد در لندن و تغییر بزرگ از قبلی Watch Dogs عناوین است که شما می توانید جذب هر NPC در بازی به عنوان یک شخصیت قابل پخش است. همکار من خایم نیز رو به صرف سه ساعت با Watch Dogs لژیون به تازگی و او گفت که با وجود تعداد زیادی از NPCs شما می توانید به عنوان بسیاری از آنها احساس همان.

به طور مشابه به Assassin's Creed Valhallaیوبی سافت گفت این بازی این است که "به زودی" برای کنسول های نسل بعدی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن