حرکت یا کشش ناگهانی به نظر می رسد به ممنوعیت SayNoToRage پس از آزار و اذیت اتهامات

حرکت یا کشش ناگهانی به نظر می رسد ممنوع SayNoToRage محبوب Destiny streamer پس از چندین زن گفت که او مورد آزار

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

حرکت یا کشش ناگهانی به نظر می رسد ممنوع SayNoToRage محبوب Destiny streamer پس از چندین زن گفت که او مورد آزار و اذیت آنها و یا لمس آنها بدون رضایت.

داستان های خود نقش زیادی در لگد زدن به موج اخیر آزار و اذیت و تجاوز اتهامات از Twitch streamers ها و دیگر اعضای صنعت بازی است. حرکت یا کشش ناگهانی هفته گذشته گفت که اتهامات جدی و مسئله ممنوعیت دائم در برخی از موارد است. SayNoToRage اتهامات را رد کرده است.

کشش صفحه SayNoToRage ناپدید شد بعد از ظهر پنجشنبه نشان می دهد او ممنوع شده است. دوم streamer, Papa_Chau که به اتهام سوء استفاده عاطفی ساخته شده علیه او بیش از یک سال پیش به نظر می رسد منع شده اند این بعد از ظهر ،

حرکت یا کشش ناگهانی کاهش یافته است به نظر یا تایید ممنوعیت. یک سخنگوی اشاره آستانه به یک پست وبلاگ صادر شده در هفته گذشته است که در آن شرکت گفت که بررسی اتهامات "را به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است" و "آغاز صدور دائمی تعلیق در خط با یافته های ما بلافاصله."

SayNoToRage در ابتدا صادر عذرخواهی گفت: "چیزهایی که من بودند غیر قابل قبول است." امروز صبح او را دنبال کرد تا با یک hourlong تصویری ادعا اتهامات "false تاب و برخی به طور کامل ساخته است." آستانه رسیده به SayNoToRage برای نظر.

این آخرین در یک سری از مشخصات بالا ممنوع — یا به احتمال زیاد ممنوعیت — از حرکت یا کشش ناگهانی. این سرویس به نظر می رسد به تعلیق Dr بی احترامی یکی از محبوب ترین streamers هفته گذشته (هر چند آن هنوز به تایید می کنند که بان) و روز دوشنبه این سرویس به طور موقت ممنوع اعلام کرد رئیس جمهور تهمت برای سخنرانی در یک تجمع اخیر.

چند کوچکتر streamers ممنوع شد هفته گذشته پس از اتهامات چند ضلعی گزارش شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن