Watch Dogs: Legion میلیون ها نفر از شخصیت های قابل پخش, اما بیشتر احساس همان

چند NPCs بودند از دو Watch Dogs بازی; های رنگارنگ خود را تاریخ و زندگینامه قطعه های موسیقی پاپ تا زمانی که شما

توسط PARINEWS در 23 تیر 1399

چند NPCs بودند از دو Watch Dogs بازی; های رنگارنگ خود را تاریخ و زندگینامه قطعه های موسیقی پاپ تا زمانی که شما اسکن شده هر کسی در دنیای بازی های بیشتر برای اثر کمدی. اما در Watch Dogs لژیونUbisoft در حال شکل گرفتن است که بالقوه و گسترش آن را به یک بخش اصلی از این بازی — و یا حداقل آن را تلاش برای.

این ایده بسیار ساده است: تمام کسانی که NPCs با تمام نقاط قوت و ضعف در حال حاضر واقعی شخصیت های قابل پخش است که می تواند به استخدام به عنوان بخشی از خود را hacktivist ارتش. نیاز به دزدکی حرکت کردن یک ساختمان سایت ؟ استخدام یک کارگر ساختمانی که می تواند دزدکی حرکت کردن در کشف نشده. و با رویه ای است شخصیت های یوبی سافت می گوید که تعداد سربازان بالقوه در محدوده میلیون ها نفر.

متاسفانه برای همه اعتیاد به مواد مخدره پس از بازی سه ساعت از لژیونآن را انجام نمی دهد به اندازه کافی برای افتراق آن شخصیت های بی شمار از هر یک از دیگر. یکی از نیروهای مسن جاسوسی, دسته دقیقا همان به عنوان یک جوان با هوش هیتمن برای استخدام و یا یک فوتبال رجوی است. تفاوت اصلی دو یا سه قدرت پردازش است که هر یک از شخصیت می آید و خود را به طور پیش فرض ابزار.

روشن وجود دارد آرکه تایپ: کارگران ساختمانی تمام ویژگی های یک تفنگ ناخن یک آچار و یک محموله هواپیماهای بدون سرنشین در حالی که جاسوسان با سکوت تپانچه و یک جیمز باند-سبک که می توان احضار به محل سکونت خود را و موشک و نامرئی تابع.

یوبی سافت نیز قطعا هل بازیکنان نسبت به جذب خاص NPCs. بسیاری از شخصیت های تصادفی راه رفتن در اطراف از ویژگی های جزئی پردازش (خرید تخفیف کارت های وفاداری به خصوص رایج) بدون منافع در همه و یا حتی صرفا مضر فنی (مثل این است که از شکل یا آبخوری سنگین که ارائه ملموس در بازی جنبه های منفی). شخصیت های دیگر — که لژیون آشکار خواهد نقطه بازیکنان نسبت با گاهی برجسته آنها را در دنیای بازی — به وضوح "اصلی" شخصیت های با قدرت پردازش مشخص و مفید توانایی های منحصر به فرد مانند سلاح های, بهبود مهارت های هک یا مزایا در مبارزه و خفا.

با محدود نسخه ی نمایشی من, من می توانم ببینید که چگونه به دور یوبی سافت می رود در ساخت شخصیت های متمایز — به خصوص وقتی که می آید به چیزهایی مانند صدای بازیگران با توجه به این که هر کدام از استخدام شما در حال بازی به عنوان نیز در ظاهر به طور کامل ابراز cutscenes. حتی در زمان نسبتا کوتاه با بازی, من در حال حاضر شروع به دیدن عناصر تکرار کنید. متعدد بالقوه استخدام کرده بود پالت جابجا ماموریت به آنها برای پیوستن به تیم من و حتی محدودیت های یوبی سافت شخصیت ژنراتور آشکار با چند تن از شخصیت های بالقوه به دنبال عجیب شبیه به یکدیگر است.

حتی با کسانی که تفاوت شخصیت سیستم بسیار محدود در آنچه که شما در واقع می تواند با آن انجام دهد. شما نمی توانید مبادله بین استخدام خود را در پرواز. در حالی که سازمان دیده بان سگ: لژیون's pitch به ارمغان می آورد به ذهن توانایی سوئیچ آزادانه بین sneakier هکر به یک ساختمان قبل از تماس خود را در مبارزه با متخصص برای مبارزه با دشمنان خود را و پس از آن مبادله بیش از خود گریز راننده با قدرت پردازش برای dodging ترافیک واقعیت این است که خیلی بیشتر میشد. شما می توانید انتخاب کنید و سوئیچ بین شخصیت های هر زمان که شما می خواهم, اما انجام این کار بارگذاری مجدد بازی (و بازنشانی ماموریت خود را به آخرین ایست بازرسی). "مرگ" در یک ماموریت و شخصیت خود را یا بازداشت و یا در بیمارستان بستری تعویض شما را به یکی دیگر از شخصیت و محیط دنیای واقعی تایمر در حدود 20 تا 30 دقیقه قبل از اینکه شما می توانید دوباره از آنها استفاده کنید. (لژیون ارائه می کند اختیاری permadeath حالت است که در نظریه یو پی اس مخاطرات اما من شانس را به آن را امتحان کنید.)

تمام چیزی که احساس می کند به مراتب کمتر جاه طلبانه و وزین در مقایسه با چشم انداز اصلی از این بازی Ubisoft نشان داد در E3 2019. اولیه تفسیر به حال کلاس های شخصیت های مختلف (مجریان, هکرها, و, نفوذی) که سرآمد در کارهای مختلف و پیشرفت سیستم با سطوح شخصیت است که باز کردن توانایی های جدید در طول زمان عمیق تر عناصر است که پس از قطع شده است نسخه نهایی.

که غلط تمایز خونریزی بیش از جنبه های دیگر از گیم پلی بازی بیش از حد. این بازی باعث می شود یک نقطه به بازیکنان دسترسی به طیف گسترده ای از کشنده و غیر کشنده سلاح اما در مبارزه واقعی بازی نه تنبیه و نه حتی دشمنان به شدت واکنش نشان می دهند به اینکه من تصمیم به توده یونجه یا کاه پایین رفقای خود را, و یا بی حس کردن آنها را با یک تیزر. که سلاح یک شخصیت دارای یک کلید ویژگی های بارز, اما همه آنها, احساس خیلی مشابه برای استفاده در عمل است.

کنار گذاشتن شخصیت های منحصر به فرد سیستم بقیه از گیم پلی بازی همچنان در حال ساخت در Grand Theft Auto-سبک پایه از سری. چقدر از زمان خود را در لژیون صرف رانندگی در اطراف لندن ربودن اتومبیل به عنوان شما را مشاهده کنید مناسب و تلاش برای جلوگیری از بیش از حد پلیس توجه است. (همانطور که در بازی های قبلی در این ژانر وجود دارد افزایش پلیس متر برای زمانی که شما در حال نقض قانون.) با توجه به این که Legion جدید Watch Dogs بازی وجود دارد البته فوق العاده نرم لایه در بالا که با این نسخهها کار به طور مشابه به سیستم در دو عنوان به شما اجازه می دهد تا از راه دور به حرکت اتومبیل خود را راه باعث ترافیک و موانع و سقوط هواپیماهای بدون سرنشین است.

مانند هر گودال ماسهبازی بازی Watch Dogs: Legion است بسته بندی شده با ابزار و اسباب بازی را به بازی در اطراف با — وجود مقدار زیادی از پاپ به حال فقط در رانندگی در اطراف لندن اسکن NPCs برای پیدا کردن جالب استخدام و یا سرگرم کننده بیت از اطلاعات و هک کردن همه چیز را در دید. این همچنین بدان معنی است که این بازی تمایل به تشویق بازیکنان به استفاده از این ابزار در بیشتر اندازه گیری یواشکی روش در طول ماموریت. در حال اجرا در اسلحه فروزان به احتمال زیاد شما کشته شدند, در علاوه بر این به تنها بودن به مراتب کمتر سرگرم کننده است.

در داستان دارد لژیون همچنین در ادامه این تن سبکتر از قبل بازی — بازیکنان کار با هکر جمعی DedSec که متهم شده است به صورت یک بمب گذاری در لندن بود که در واقع مرتکب یک متفاوت زیرزمینی هک گروه به نام روز صفر. در پی لندن گرفته شده است توسط بیش از یک بخش خصوصی واگذار پلیس نظامی گروه به نام Albion که در برابر بازیکنان را نبرد برای بازپس گرفتن کنترل شهر برای مردم است. (انگلیس بسیار unsubtly آن آرم گچ بری در سراسر شهرستان از جمله نشانه های مانند پل برج. این شهر همچنین دارای یک پایه اصلی در برج لندن به دلیل آن که نوعی از بازی است.) در نمونه Ubisoft مد هیچ یک از این است که به معنای سیاسی ،

وجود دارد خیلی بیشتر از Watch Dogs: لژیون از من اولیه نسخه ی نمایشی رو به اکتشاف. اما بر اساس آنچه که من دیده ام تا کنون نوآورانه NPC سیستم بیشتر فلش از ماده در بالا از آنچه در غیر این صورت احساس می کند مانند یک استاندارد عاقبت برای باز جهان حق رای دادن.

Watch Dogs: Legion خواهد شد بعد از این سال برای PC, PlayStation 4, Xbox One و گوگل Stadia. پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X نسخه از بازی نیز انتظار می رود منتشر شد در این فصل تعطیلات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن