نانجانگود تالوک افسر بهداشت دکتر S.R. Nagendra به پایان می رسد زندگی

Mysore/Mysuru: نانجانگود تالوک افسر بهداشت (THO) دکتر S.R. Nagendra (43) ، خودکشی با حلق آویز کردن خود را در م

توسط PARINEWS در 1 شهریور 1399

Mysore/Mysuru: نانجانگود تالوک افسر بهداشت (THO) دکتر S.R. Nagendra (43) ، خودکشی با حلق آویز کردن خود را در محل اقامت خود را در Alanahalli در اینجا دیروز. گفته می شود ناگندرا که تحت فشار قرار داشت تا آزمایش COVID-19 را در تالوک رمپ کند، گفته می شود که از زمان شیوع همه گیر COVID-19 در ماه مارس مرخصی نگرفته است.

دکتر ناگندرا صبح روز پنجشنبه در محل اقامتش حلق آویز پیدا شد. پلیسی که از این نقطه بازدید کرده بود، هیچ یادداشت خودکشی در خانه اش پیدا نکرد.

پزشکان و دیگر کارکنان اداره بهداشت جسد را به دفتر افسر بهداشت ولسوالی (DHO) در نظرباد آورده و دست به تظاهرات زدند. معترضان پراشانت کومار میشرا مدیر عامل ZP را مسئول خودکشی دکتر ناگندرا نگه کردند. دکتر اچ ان راویندرا، عضو MCI که رهبری این اعتراض را بر دست داشت، گفت پزشکان با کمبود ۶۰ درصدی کارکنان در بیشتر بیمارستان ها کار می کنند. وی با اشاره به اینکه به پزشکان اهداف غیرواقعی جمع آوری نمونه های سواب گلو داده می شود، گفت: در صورت برآورده نشدن هدف مورد آزار و اذیت قرار می گیرد.

متهم کردن مدیر عامل ZP Prashanth کومار میشرا به تعیین اهداف غیر واقعی از آزمایش سواب و RAT، پزشکان و دیگر کارکنان پزشکی بیرون بیرون ire خود را در برابر مدیر عامل ZP پس از ورود خود را در نقطه، خطاب به او را در مفرد در حضور معاون کمیساریا (DC) Abhiram G. سانکار. معترضان با حفظ اینکه دکتر ناگندرا از ژوئن ۱۵ حتی یک مرخصی یک روزه نگرفته بود و هر روز مشغول به کار بود، خواستار تعلیق مدیر عامل ZP در انتظار استعلام شدند.

دکتر کی سودهاکار، پراتاپ سیمها نماینده مجلس، نانجانگود MLA B. Harshavardhan و یک میزبان از نمایندگان مردم دیگر آخرین ادای احترام خود را به نانجانگود ترک THO دکتر Nagendra.

در همین حال، آموخته می شود که دکتر ناگندرا در ۱۰ اوت نامه ای به Mysuru DHO نوشته بود و از او درخواست می کرد که او را به عنوان نانجانگود THO تسکین دهد که موقتاً مسئول آن قرار گرفت.

CM اعلام کرد 50 دلار غرامت لاخ

وزیر ارشد B.S Yediyurappa اعلام کرده است Rs. 50 غرامت لاخ و دیگر مزایای دولت، در کنار یک کار دولت در زمینه دلسوزانه به یکی از اعضای خانواده از افسر بهداشت مرحوم نانجانگود Taluk (THO) دکتر S.R. Nagendra.

در دستوری که اواخر روز پنجشنبه (۲۰ اوت) صادر شد، CM Yediyurappa در پاسخ به درخواست تجدید نظر انجمن کارکنان دولت کارناتاکا (KGEA) در بنگالورو، غم و اندوه خود را از مرگ نانجانگود THO دکتر ناگندرا ابراز داشت.

یدیوراپا، وزیر امور خارجه می گوید که کمیساریای منطقه ای در میسورو هدایت شده است تا استعلامی بی طرفانه و جامع در مورد شرایطی که منجر به این حادثه غم انگیز شد انجام دهد و ظرف یک هفته گزارشی در مورد این یافته ها به دولت ارائه دهد.

معترضان دکتر سودهاکار وزير آموزش پزشکی را محاصره کردند، کاوشگر تقاضا

به محض ورود دکتر کی سودهاکار وزیر آموزش پزشکی به دفتر DHO برای ادای احترام به دکتر ترک شده، پزشکان معترض و دیگر کادر پزشکی او را محاصره کردند و به دنبال تعلیق مدیر عامل ZP و آغاز یک کاوشگر در مورد خودکشی دکتر ناگندرا بودند.

دکتر کی سودهاکار خطاب به معترضان و رسانه ها گفت که دکتر ناگندرا در وظیفه COVID-19 قرار دارد و به طور خستگی ناپذیری به مردم خدمت می کند و مرگ او بیش از همه مایه تاسف است.

دکتر سودهاکار با یادآوری نقش دکتر ناگندرا هنگامی که ویروس خوشه ای در کارخانه فارمای شاداب نانجانگود آغاز شد، اطمینان داد که دولت کار مناسبی را در اداره آموزش عالی به همسر دکتر متوفی که دارای مدرک دکترا و 30 لاخ به عنوان غرامت به خانواده دکتر ناگندرا است، فراهم خواهد کرد.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن