گوگل می کشد نرم افزار محبوب است که به کمک حذف برنامه های چینی از گوشی های

گوگل حذف محبوب هندی-طراحی و توسعه برنامه از فروشگاه Play آن است که وعده داده شده برای پیدا کردن و حذف برنامه ه

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399

گوگل حذف محبوب هندی-طراحی و توسعه برنامه از فروشگاه Play آن است که وعده داده شده برای پیدا کردن و حذف برنامه های چینی از گوشی های هوشمند است. این غول جستجو به تایید اسباب بازی 360 که برنامه که به نام "حذف چینی ها, برنامه" حذف شد برای نقض آن رفتار فریبنده سیاست ممنوع است که نرم افزار از تشویق و یا گمراه کننده کاربران به "حذف یا غیرفعال کردن برنامه های شخص ثالث."

برنامه حذف در یک زمان می آید زمانی که یک مرزی هیمالیا اختلاف رانندگی ضد چینی احساسات در هند است. TechCrunch اشاره می کند که این وضعیت منجر به برخی از هندی مشاهیر تماس برای طرفداران خود به حذف چینی-طراحی و توسعه برنامه های کاربردی مانند Infinite از تلفن های خود را در یک حرکت که به نظر می رسد که از حمایت برخی در هند حاکم حزب BJP.

قبل از آن خروج از فروشگاه حذف برنامه های چینی رشد کرده بود محبوب در هند است. رویترز گزارش می دهد که آن را انباشته بود بیش از پنج میلیون دانلود از اواخر مارس و روند بالا برنامه رایگان در این کشور است. این برنامه با اسکن گوشی های چینی نرم افزار مانند ByteDance را Infinite و Alibaba UC Browser قبل از دادن گزینه ای را برای نگه داشتن یا حذف. اگر هیچ چینی-برنامه های ساخته شده بودند بر روی یک تلفن یک pop-up message بخوانید "شما عالی هستند بدون چین نرم افزار یافت می شود."

در هند و چین و تنش های هندی کاربران به کارگردانی خشم خود را عصبانی در ByteDance برنامه Infinite منجر به انتشار یک هندی-طراحی و توسعه جایگزین به نام Mitron. اما Mitron نیز حذف شده از Play Store گوگل برای نقض این سیاست CNBCTV18 گزارش.

توسعه دهنده حذف چینی ها, برنامه OneTouch AppLabs تایید حذف در وب سایت خود را, اما ادعا کرد که این برنامه به معنای تنها برای مقاصد آموزشی می کند و "ترویج و یا مردم را مجبور به حذف هر یک از نرم افزار(s)."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن